quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:58 schreef Lastpost het volgende:
Merk nu pas dat Fok plat heeft gelegen.
Ik moest deze gewoon even eruit pakkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
Sommige mensen, die hebben gewoon een echt leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Jan.Hammer op 24-08-2009 10:57:03 ]
Een wat?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
Sommige mensen, die hebben gewoon een echt leven
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:35 schreef Jan.Hammer het volgende:
[..]
Ohja, om topic alvast te redden dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stom
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een leven, buiten komen enzo, andere mensen spreken, jeweetwel
Buiten?! Andere mensen spreken?!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:
Dat is jouw eigen invulling ervan. Waar in dit topic beweer ik dat ik zelf een leven heb?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:48 schreef LudoSanders het volgende:
jitzzzze wil ons wel erg graag laten doen geloven dat hij een leven heeft waardoor het gelijkertijd steeds ongeloofwaardiger wordt.
Je kan ook buiten in de tuin zitten FOK!en en nog steeds tegen mensen praten via FOK!.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
msn, hyves, twitterquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kan ook buiten in de tuin zitten FOK!en en nog steeds tegen mensen praten via FOK!.
Je ontkracht mijn topic, daaruit concluderen we dat je een leven hebtquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen invulling ervan. Waar in dit topic beweer ik dat ik zelf een leven heb?
jack van gelderquote:
Aha, "assumption is the mother of all fuck-ups", is weer eens aanwezigquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef Jan.Hammer het volgende:
[..]
Je ontkracht mijn topic, daaruit concluderen we dat je een leven hebt
Jij kan ook wel in de OP nu..quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Aha, "assumption is the mother of all fuck-ups", is weer eens aanwezig
Like I carequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:56 schreef Jan.Hammer het volgende:
[..]
Jij kan ook wel in de OP nu..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |