quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:02 schreef JDude het volgende:
In het voorbeeld ligt Maastricht Randwyck verder van Rotterdam vandaan dan het beginpunt Maastricht.
Probeer hetzelfde geintje eens met van: Ehv Beukenlaan, naar Eindhoven, via Rotterdam?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:09 schreef Salatrel het volgende:
de normale methode moet wel een retourtje zijn en de via methode een enkeltje he.
heb je daar wel rekening mee gehouden?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:12 schreef Treinkopper het volgende:
Je maakt de verkeerde vergelijking. Je moet een retourtje Ehv-Rtd (29,30 euro) vergelijken met een enkeltje Beukenlaan-Eindhoven via Rotterdam (26,50 eur).
hoezo? Je kunt toch gewoon zeggen da tje bent overgestapt, omdat dat sneller is?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:15 schreef Treinkopper het volgende:
Het prijsvoordeel zal overigens teniet worden gedaan door de extra reistijd.
Voor Beukenlaan-Rotterdam-Eindhoven moet je natuurlijk in Eindhoven wel een stoptrein pakken, want als je in Eindhoven in de intercity naar Rotterdam stapt, reis je het eerste stukje zwart.
Als je op ns.nl Ehv Beukenlaan-Rotterdam opzoekt, kom je geen enkel reisadvies tegen dat via Eindhoven gaat. Je zult je reis dus óf daadwerkelijk op Beukenlaan moeten beginnen, of op Eindhoven een stoptrein pakken en hopen dat de eerste paar honderd meter niet wordt gecontroleerdquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:17 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hoezo? Je kunt toch gewoon zeggen da tje bent overgestapt, omdat dat sneller is?
Nee, dit gaat niet werken. Ehv - Beukenlaan - Rtd is namelijk gewoon één traject in die volgorde. Je kunt dus niet met een enkeltje heen én terug.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef voetballeh het volgende:
mischien een domme vraag dit, maar heb een manier bedacht waarop het nog cheaper kan, moet je lezen:
Vertrek: eindhoven centraal.
aankomst: Rotterdam centraal
via: eindhoven beukenln.
enkele reis.
mag ik dan van EHV centraal naar rotterdam en dan terug naar ehv beukenlaan en daar uitstappen?
stel ik wordt niet gecontroleerd de 1ste keer maar op de terugweg van rotterdam naar beukenlaan?
waar ik op doel is, moet ik m'n route per se in het traject ehv centr. -> beukenln. -> rotterdam volgen of mag ik husselen zoals boven in m'n voorbeeld?
Dat is inderdaad wel een domme vraag ja, wat snap je niet aan het woordje 'via'.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:21 schreef voetballeh het volgende:
mischien een domme vraag dit, maar heb een manier bedacht waarop het nog cheaper kan, moet je lezen:
Vertrek: eindhoven centraal.
aankomst: Rotterdam centraal
via: eindhoven beukenln.
enkele reis.
mag ik dan van EHV centraal naar rotterdam en dan terug naar ehv beukenlaan en daar uitstappen?
stel ik wordt niet gecontroleerd de 1ste keer maar op de terugweg van rotterdam naar beukenlaan?
waar ik op doel is, moet ik m'n route per se in het traject ehv centr. -> beukenln. -> rotterdam volgen of mag ik husselen zoals boven in m'n voorbeeld?
Opgelost.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:05 schreef voetballeh het volgende:
die prijzen zijn eigenlijk schandalig.
als je met een auto'tje gaat dat 1 op 20 doet dan ben je al goedkoper uit en je hebt geen last van vieze mensen in de trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |