quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef bixister het volgende:
[..]
+5 weken lijkt me wel wat al te gortig, poppedein!
maar een gemiddelde is wat anders dan de modus (piek) he.
oh, fijn ja, er overheen clownen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:21 schreef Sugar het volgende:
Ja, buuf, hij had geen idee wat het effect zou zijn van zijn duwen bovenaan de trap.
En ik zag op zijn snoetje ook wel een kleine neiging tot huilen, maar hij is toch ook gewoon echt een deugniet die met gekke bekken en lachjes alles probeert goed te maken. Grrrrr.![]()
![]()
quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:32 schreef bixister het volgende:
Osseworst is trouwens wel een leuk koosnaampje voor de kleine Oscar!![]()
Oscar Osseworst.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:32 schreef bixister het volgende:
Osseworst is trouwens wel een leuk koosnaampje voor de kleine Oscar!![]()
Het is de bedenker van de TT die schuldig is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:41 schreef Webkim het volgende:
[..]
Oscar Osseworst.![]()
Denk je een naam te kiezen waarmee niks te rijmen of plagen valt en jawel, Bix door de bocht.![]()
Suug, pfff, die Maria! En die Storm! Wattunschrik! Meer dan één kind, wie doet dat dan ook?Da's vragen om toestanden natuurlijk.
mwoah die idioten laten haar morgen gewoon naar school gaan, dus waarschijnlijk is ze daara weer pleitequote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef huuphuup het volgende:
pfoe. heftig kleurdoos.
ik heb geen ervaring met crisisopvang, hoe het werkt enzo. Maar wellicht dat ze daar beter af is in ieder geval dan bij dr vriend en misschien ook wel beter af dan bij je ouders? Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal redelijk op zn pootjes terecht komt. Hoe dan ook.
Gemeen jij!quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:58 schreef Saffier het volgende:
Bijna vol, gaan we al een nieuwe titel verzinnen?
Oscar Osseworst SC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |