Ze staan net om de hoek, het kan dus net zo goed de Vixia Clique zijn.quote:
Wie is Vixia??quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:04 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Ze staan net om de hoek, het kan dus net zo goed de Vixia Clique zijn.
Ohhh je weet het echt nietquote:
Wij hadden op de middelbare school een enorm grasveld.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:38 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
Ohhh je weet het echt niet
Dat zijn een soort van gehandicapten mensen die dan voor de gemeente klusjes doen zodat zij ook wat verdienen.
Boeiendquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:41 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wij hadden op de middelbare school een enorm grasveld.
Liepen er altijd 3 mongooltjes met een vuilniszak de troep op te ruimen
Wat doe je nu dan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef Skunkkk het volgende:
Godvertieves dat ze gewoon om half 9 beginnen.
Normale tijd toch.
Toen ik vroeger nog werkte, begon ik ook altijd om half 9.
Half 8 is gewoon een schijttijd.
Why am I not surprised...en wel zeiken over de politie...die werken tenminste voor hun geld! !quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vertaal het even:
Hij heeft een uitkering.
junkquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:51 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je weer wiet gerookt ?
Zeik niet zo. Ben blij dat die mensen werken. Jij ligt schijnbaar nog tot laat in je nest, junk.
politie en geld in 1 zin.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:01 schreef Dragorius het volgende:
Why am I not surprised...en wel zeiken over de politie...die werken tenminste voor hun geld! !
Nou ja, hij zit wel en thuis en op Fok! en hij krijgt nog geld toe ook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
Mjah.
Damn jij bent achterlijk.!
Mjamjamquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nou ja, hij zit wel en thuis en op Fok! en hij krijgt nog geld toe ook.
Dus eigenlijk is ie ons allen een stap voor
Voor onopgeleid volk zoals jij is er genoeg werk.quote:
Er is altijd wel een baan die bij je past.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef Skunkkk het volgende:
Solliciteer wel eens maar altijd nul op het rekest. Helaas..
gevoelige snaar he das State funds
Misschien moet je eens wat doen aan die gore wietlucht en chekdamp die om je heen hangtquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef Skunkkk het volgende:
Solliciteer wel eens maar altijd nul op het rekest. Helaas..
ik ga dit jaar hoogstwaarschijnlijk aan de opleiding Chauffeur goederenvervoer beginnen.quote:
Ha! Nein bitte!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat doen aan die gore wietlucht en chekdamp die om je heen hangt![]()
![]()
quote:Lekker gezond
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:47 schreef Dragorius het volgende:
Wiet en
[..]
Nouja succes met je opleiding.
Goed dat je erover denkt om alsnog iets te gaan doen, alleen dat woord hoogstwaarschijnlijk staat me niet aanquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:46 schreef Skunkkk het volgende:
ik ga dit jaar hoogstwaarschijnlijk aan de opleiding Chauffeur goederenvervoer beginnen.
beetje opgelucht nu?
en waar ik op afgewezen word weet ik niet.. ze gaan me meestal checken en dan bellen ze gewoon niet meer.
Parasiet, ga werken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:47 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
junkzit je weer aan de sosa
[..]
politie en geld in 1 zin.
hahahah gister was familie hier, en sprak ik nog met mijn oom die een bedrijf heeft.quote:
oh leuk voor je maar ik heb geen Gothic klerenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Ik meen het hoor,, Ik neem zelf ook een vieze gothics/emos aan
Maar wel een junk,, net zo ergquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:28 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
oh leuk voor je maar ik heb geen Gothic kleren
alleen mijn schoenen zijn al duurder dan jou hele collectie dus ga even ergens anders trollen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:32 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
Maar wel een junk,, net zo erg
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:34 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
alleen mijn schoenen zijn al duurder dan jou hele collectie dus ga even ergens anders trollen.
HAPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:38 schreef ploppperrrr het volgende:
[..]
![]()
Zal ik happen?
Vooruit.
Ik weet wel 100% zeker dat mijn ''collectie'' meer waard is
Zowiezo ik heb een goede baan terwijl jij leeft van het geld van de werkenden omdat je te lui bent om je aan te passen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |