abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72110787
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:46 schreef Gierigesloeber het volgende:

[..]

bij ons is een keer iemand geduwd op een schuurfeest Daar is weken over gepraat.
Boeren be damned!
pi_72111086
Alle kogels afgevuurd door politie?

http://www.nieuws.nl/566202
pi_72111204
blij dat ik 2 uur in de file heb gestaan richting HvH en het zo zat was dat we zijn omgedraaid om vervolgens maar naar scheveningen te rijden waar we overigens ook 2 uur in de file hebben gestaan weer.... anders had ik ook tussen die rotzooi gezeten..
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:41:21 #79
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_72111731
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:12 schreef THEFXR het volgende:
Alle kogels afgevuurd door politie?

http://www.nieuws.nl/566202

Eerste hoorbare schot hier is op 0:16, daarna lijkt het op 0:38 dat er een groep een 'charge' uitvoert (je hoort een hoop kabaal van schreeuwende mensen, een soort 'warcry', bijvoorbeeld ook te horen in (bevreidingsdag, rotterdam 2009) filmpje op 1:10 wanneer de menigte ook een charge uitvoert op de politie ) waarop er gereageerd wordt met meerdere schoten. Daarna gaat het op 1:38 tot 1:47 en van 2:10 tot 2:18 weer los.

In een gezonde situatie zouden mensen na het eerste schot zich uit de benen gemaakt moeten hebben. 20 seconden is genoeg om je niet meer in de buurt van een schutter te begeven, daarna gaat zoals ik het zie dus een groep rennen in de richting van agenten met wapens (al dan niet undercover, maar ook als je op niet politieagenten gaat inrennen met wapens is er volgens mij iets mis met je). Mijn conclusie is dus, dat tenzij het slachtoffer geraakt is door de eerste kogel, hij de kans heeft gehad om weg te komen maar er voor gekozen heeft dat niet te doen. Daaraan verbind ik de voorlopige conclusie dat hij een aandeel had in de rellen en bewust dit risico heeft gelopen.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:49:48 #80
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_72111931
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:41 schreef Afwezig het volgende:

[..]

Eerste hoorbare schot hier is op 0:16, daarna lijkt het op 0:38 dat er een groep een 'charge' uitvoert (je hoort een hoop kabaal van schreeuwende mensen, een soort 'warcry', bijvoorbeeld ook te horen in (bevreidingsdag, rotterdam 2009) filmpje op 1:10 wanneer de menigte ook een charge uitvoert op de politie ) waarop er gereageerd wordt met meerdere schoten. Daarna gaat het op 1:38 tot 1:47 en van 2:10 tot 2:18 weer los.

In een gezonde situatie zouden mensen na het eerste schot zich uit de benen gemaakt moeten hebben. 20 seconden is genoeg om je niet meer in de buurt van een schutter te begeven, daarna gaat zoals ik het zie dus een groep rennen in de richting van agenten met wapens (al dan niet undercover, maar ook als je op niet politieagenten gaat inrennen met wapens is er volgens mij iets mis met je). Mijn conclusie is dus, dat tenzij het slachtoffer geraakt is door de eerste kogel, hij de kans heeft gehad om weg te komen maar er voor gekozen heeft dat niet te doen. Daaraan verbind ik de voorlopige conclusie dat hij een aandeel had in de rellen en bewust dit risico heeft gelopen.
Ja ik denk ook dat hij er wel om "gevraagd" heeft.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_72111942
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:41 schreef Afwezig het volgende:

Daaraan verbind ik de voorlopige conclusie dat hij een aandeel had in de rellen en bewust dit risico heeft gelopen.
Jij had rechter moeten worden
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:54:05 #82
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_72112017
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja ik denk ook dat hij er wel om "gevraagd" heeft.
Gevraagd? Nee. Risico? Ja.

Wegrennen zoals de cameraman in het bovenste filmpje was ook een optie.
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_72112393
Ik was er ook bij en heb minstens 6 man gewapend met shotguns met afgezaagde lopen een killing spree zien houden. De ledematen vlogen in de rondte... niet normaal meer. Komen ze met 1 dode en 8 gewonden.....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2009 15:12:47 ]
pi_72112972
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:44 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

pi_72113311
damn was er ook en ging had chicks geregeld na de schietparty alleen er was teveel stress in mn hoofd dat ik gewoon geen tel had gevraagd.. en ja zo dom van die police om niet te fouileren
Dont stop now straight to the top now
pi_72113901
Mja... of er nou gefouilleerd wordt of niet... als iemand zo idioot is om een wapen mee te willen brengen, dan lukt het hem toch wel. Verder zie je gewoon vaak op dit soort feesten een bepaald type gasten rondlopen die in groepsverband uit zijn op potje rellen. Of dat dan tegen een andere groep of de politie is, daargelaten.

Vorig jaar of 2 jaar geleden ook zo'n incident in Capelle. In Rotterdam meestal wel gezeik met de Danceparade en het Bevrijdingsfestival. Kortom, mij zie je niet meer op dat soort feesten.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:15:36 #87
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72114145
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Mja... of er nou gefouilleerd wordt of niet... als iemand zo idioot is om een wapen mee te willen brengen, dan lukt het hem toch wel. Verder zie je gewoon vaak op dit soort feesten een bepaald type gasten rondlopen die in groepsverband uit zijn op potje rellen. Of dat dan tegen een andere groep of de politie is, daargelaten.

Vorig jaar of 2 jaar geleden ook zo'n incident in Capelle. In Rotterdam meestal wel gezeik met de Danceparade en het Bevrijdingsfestival. Kortom, mij zie je niet meer op dat soort feesten.
Tuurlijk is dat zo, wil je dat wapen binnen krijgen dan pleur je gewoon je rugtas elders bij de hekken er overheen, dat heb je nou eenmaal met de opzet zoals ie daar gekozen was.
Ik laat zelf mijn avond stappen niet verzieken door dit soort incidenten, want dat blijven het toch.
En ook nu weer, als je gewoon wegloopt van de naderende incidenten weet je 99% zeker dat je niets overkomt en dat blijkt keer op keer.

Bij de voetbal kan het totaal los gaan, desondanks zie je het ruim van te voren aankomen en heb je tijd zat om weg te gaan en dat is bij dit soort feesten niet anders of je moet door een wondere samenloop van omstandigheden écht niet weg kunnen.
pi_72114593
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:15 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat zo, wil je dat wapen binnen krijgen dan pleur je gewoon je rugtas elders bij de hekken er overheen, dat heb je nou eenmaal met de opzet zoals ie daar gekozen was.
Ik laat zelf mijn avond stappen niet verzieken door dit soort incidenten, want dat blijven het toch.
En ook nu weer, als je gewoon wegloopt van de naderende incidenten weet je 99% zeker dat je niets overkomt en dat blijkt keer op keer.

Bij de voetbal kan het totaal los gaan, desondanks zie je het ruim van te voren aankomen en heb je tijd zat om weg te gaan en dat is bij dit soort feesten niet anders of je moet door een wondere samenloop van omstandigheden écht niet weg kunnen.
Vandaar dat ze nu ook steeds meer gaan werken met dubbele afzettingen, dus hek 1, meter of 10 open ruimte en dan weer een hek daarmee voorkom je wat meer dat over gooien van die dingen!
pi_72114695
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Vandaar dat ze nu ook steeds meer gaan werken met dubbele afzettingen, dus hek 1, meter of 10 open ruimte en dan weer een hek daarmee voorkom je wat meer dat over gooien van die dingen!
Ik zou er ook nog bewaking met honden tussendoor laten patrouilleren en wachttorens op iedere hoek neerzetten. Omhein vervolgens de boel met grote rollen prikkeldraad en leg als finishing touch een mijnenveld aan.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:33:04 #90
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72114727
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:28 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

Sure, maar iemand die met een vuurwapen naar een feestje wil komen lukt dit natuurlijk ook wel.
Moeilijker maken en ontmoedigen vind ik trouwens prima hoor, iedere debiel die zo z'n mes o.i.d thuislaat is meegenomen.
pi_72114763
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:33 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Sure, maar iemand die met een vuurwapen naar een feestje wil komen lukt dit natuurlijk ook wel.
Moeilijker maken en ontmoedigen vind ik trouwens prima hoor, iedere debiel die zo z'n mes o.i.d thuislaat is meegenomen.
Of iedereen een gratis vuurwapen uitreiken bij de ingang. Dan denkt iemand wel 2x na voor ie gaat schieten
pi_72115049
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik zou er ook nog bewaking met honden tussendoor laten patrouilleren en wachttorens op iedere hoek neerzetten. Omhein vervolgens de boel met grote rollen prikkeldraad en leg als finishing touch een mijnenveld aan.
Dat met die honden is al wel een paar keer gedaan bij wat feesten in Bloemendaal... Werkt inderdaad wel, dit is dan meer tegen het naar binnen krijgen van drugs!
pi_72115959
Echt, wat is het land verkankerd
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_72116517
erg jammer dat nederland zo naar de klote aan het gaan is succes met verwerken TS denk dat dit niet iets makelijk is voor je...
pi_72118545
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik was er ook bij en heb minstens 6 man gewapend met shotguns met afgezaagde lopen een killing spree zien houden. De ledematen vlogen in de rondte... niet normaal meer. Komen ze met 1 dode en 8 gewonden.....
Je doet je naam eer aan ...
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:34:59 #96
167856 Toempf
Internetheld
pi_72121442
Ik was er gelukkig niet, al mijn vrienden waren er wel. Ik lag te slapen op de bank toen ze me om half 9 opbelden en vroegen of ik nog meeging. Ik was nog half dronken van de middag en deelde ze mee dat ze maar zonder mij moesten gaan. Dat was een uitstekende keus geweest zo bleek achteraf, dat scheelt me weer een trauma.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_72121452
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Of iedereen een gratis vuurwapen uitreiken bij de ingang. Dan denkt iemand wel 2x na voor ie gaat schieten
Ik moest lachen
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:45:35 #98
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72121803
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 15:46 schreef don21 het volgende:
damn was er ook en ging had chicks geregeld na de schietparty alleen er was teveel stress in mn hoofd dat ik gewoon geen tel had gevraagd.. en ja zo dom van die police om niet te fouileren
Damn gast, dat is eigenlijk nog veel erger dan dat die hele schietparty! Sterkte!
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:55:20 #99
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72122147
quote:
. Martijn A bit Patchy zegt:
ej
k was bijna dood zaterdag
stond midden in een schietparty
Maat van me is blijkbaar nog steeds in de stress.
pi_72125931
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 20:45 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Damn gast, dat is eigenlijk nog veel erger dan dat die hele schietparty! Sterkte!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')