quote:
Jeej!! Na 2 jaar doen ze nog steeds zo moeilijk?!quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering man. Ik ben bang voor een wijf![]()
![]()
. Gisteren bedreigd enzo, om iets wat ik op 8-jarige leeftijd heb gedaan (oke, het leven van haar een beetje geruïneerd enzo). Ze heeft een broer die me "gaat vermoorden als hij me ziet".... Ze woont 1 straat verderop
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jeej!! Na 2 jaar doen ze nog steeds zo moeilijk?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zou wel goed zijn trouwens, dan is mijn grammatica beter dan mensen die járen ouder dan me zijn
.
Karma.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Tering man. Ik ben bang voor een wijf![]()
![]()
. Gisteren bedreigd enzo, om iets wat ik op 8-jarige leeftijd heb gedaan (oke, het leven van haar een beetje geruïneerd enzo). Ze heeft een broer die me "gaat vermoorden als hij me ziet".... Ze woont 1 straat verderop
.
Gast, het is een wijf, ik kan dan wel haar leven een beetje verpest hebben, ik ga geen meiden in elkaar slaanquote:
K had het dan ook over steken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:54 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gast, het is een wijf, ik kan dan wel haar leven een beetje verpest hebben, ik ga geen meiden in elkaar slaan.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik had wel wapens bij me (al is het dan geen eerlijk gevecht meer), maar dan nog.
Jeweettoch, allochtonen-image moet ik hooghouden, ik kan toch niet als eerlijke burger door het leven gaan?quote:
Dus? Neersteken die handelquote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik had wel wapens bij me (al is het dan geen eerlijk gevecht meer), maar dan nog.
Ik zou op je 1e schooldag gewoon gaan ragen en iedereen neerpoppen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:59 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Jeweettoch, allochtonen-image moet ik hooghouden, ik kan toch niet als eerlijke burger door het leven gaan?
Zeker man, ik zal zometeen op /b/ even een aankondiging posten, maar moet eerst ff 7 proxies aanzetten.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:00 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik zou op je 1e schooldag gewoon gaan ragen en iedereen neerpoppen.
/b/? doe het gewoon hier, joh.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeker man, ik zal zometeen op /b/ even een aankondiging posten, maar moet eerst ff 7 proxies aanzetten.
Breng d'r in je pooier-BMW-cabrio naar de lokale afwerkplaats en zet d'r voor je aan het werk!quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:56 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
FOK is het nieuwe 4chan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:03 schreef Sjaaknelis het volgende:
[..]
/b/? doe het gewoon hier, joh.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zeker man, ik zal zometeen op /b/ even een aankondiging posten, maar moet eerst ff 7 proxies aanzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |