Wie dan?quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:03 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Volgens de VI heten de mensen die bij Ajax verantwoordelijk zijn voor de scouting geen scouts, maar slaapmutsen. Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Neem een voorbeeld aan ons Tukkertjes, we hebben enkele dagen geleden weer drie pareltjes vastgelegd en jullie zijn bezig met de onhaalbare Alves. Ach gut....
Komt dat hij geen vertrouwen voelt. Dan zit hij weer op de bank, dan speelt hij weer. Heb je die geruchten van Honda nog.. Dat joch heeft gewoon 100% vertrouwen nodig, de enige manier dat hij dat krijgt is als hij gewoon een onbetwiste basisspeler is en dus gewoon iedere week speelt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 02:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Ligt natuurlijk ook aan de speelstijl van Twente, maar op de één of andere manier loopt het gewoon niet bij hem dit seizoen. Laat de bal veel te makkelijk van zijn voet glippen, balletjes komen niet helemaal lekker aan, aanname is niet goed etc.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef Fortitudo het volgende:
wie kan de tweets van doopey-x hier ff dumpen
Vaag verhaal. Hoe oud is zijn broer?quote:Luis Suarez lijkt woord te houden. Ondanks de indrukwekkende wijze waarop hij zich nu ook internationaal manifesteert, houdt de Ajax-spits vol tenminste dit seizoen bij de club uit te zullen dienen. De Uruguayaan hoopt via het WK in Zuid-Afrika straks echt zijn sportieve en financiële slag te kunnen slaan en wil daarom bewust wachten op dat mondiale podium.
Hoe menens het hem is om in Amsterdam te blijven, bleek wel uit het feit dat zijn broer Paolo zich als spelend lid bij Ajax heeft opgegeven. De jonge Suarez is recentelijk bij zijn broer ingetrokken, hopend op een contract bij Jong Ajax. Inmiddels heeft hij het advies gekregen om eerst bij de zaterdagamateurs van de club te beginnen.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Er is toch iets wat me dag gemaakt heeft en dat was deze baas bij de FEBO:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook nog vertrouwen, maar dan moeten we tot AZ-uit wel zo'n beetje alles gaan winnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:41 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog vertrouwen heeft. Wat een belachelijke posts hier.
Nee hoor. Ik vind het net zo triest.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:41 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog vertrouwen heeft. Wat een belachelijke posts hier.
100 doelpogingen, nog geen 10% is raak........dat geeft je toch te denken. Als Suarez een paar keer zijn dag niet heeft dit seizoen, dan verlies je gewoon knullig de 'kleine' wedstrijdjes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:41 schreef RayMania het volgende:
Het seizoen is net begonnen.. Als de scherpte komt, dan zie ik dit wel goedkomen iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
100 doelpogingen, nog geen 10% is raak........dat geeft je toch te denken. Als Suarez een paar keer zijn dag niet heeft dit seizoen, dan verlies je gewoon knullig de 'kleine' wedstrijdjes.
Ik denk niet eens dat het een gebrek aan scherpte is. Ik denk een gebrek aan kwaliteit. Alles wordt opgehangen aan Suarez.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het seizoen is net begonnen.. Als de scherpte komt, dan zie ik dit wel goedkomen iig.
Inderdaad, snapte er ook weinig van. Was trouwens op 410.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:02 schreef BoNi het volgende:
Maar, wat was er nou precies aan de hand op 412 waardoor het zo uit de hand liep? Zijn toch flink wat gastjes afgevoerd, maar heb geen idee waarom....
Aissati speelde ook controlerend samen met de Zeeuw met de Jong, Rommedahl en Emanuelson ervoor. Je kunt het hem dan ook niet kwalijk nemen dat hij weinig diepgang had.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Chadi het volgende:
Wat een gejank zeg. Gister hadden er een paar een off day . Eerste minuut krijg je ene opgelegde kans en die verpruts je . Daarnaast Suarez in gevecht met de grasmat die erg stroef leek ( Niet gespoten voor de wedstrijd??) en niet scherp was in de afronding. verder was de rest eromheen veel te statisch. Zeegelaar is erin gebracht om het veld groter te maken maar die man maakte de actie niet en kwam steevast naar binnen.
Rommedahl heeft een goede wedstrijd gespeeld voor zijn doen. Een paar goede voorzetten op de eerste maar er kwam geen hond inlopen. Van der Wiel is hopeloos die moet je nooit voor laten geven .
Aissati heeft niet slecht gespeeld . Hij is nog steeds de rust zelve aan de bal en een goed aanspeelpunt. Hij moet alleen dichter bij de spitsen spelen om eroverheen te kunnen als zij uit de spits komen. De jong moet even een sprint cursus krijgen als die leert om iets sneller te lopen is het een toppertje. Nu mist hij gewoon snelheid om anders te kunnen spelen.
Urby was een drama bij 0-0 een stift buitenkant voet proberen terwijl die bal en de hoek er goed voor liggen om hem met een streep in de lange te leggen.. jeus schoolplein voetbal doe je dat . Als je er voor betaald krijgt om die bal erin te rosen niet.
En er zat weinig beweging in bij de mensen zonder bal waardoor iedereen te veel ging lopen met de bal.
En je moet een klein beetje mazzel hebben. Al met al komt het best goed. En om nou nog meer geld uit te gaan geven aan onzin..
Ik begrijp dat gejank eerlijk gezegd ook nietquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:33 schreef Aanvoerder het volgende:
We staan pas 3 punten achter op de koploper. Geen reden tot massahysterie.
...
Haha ja die zag ikook al tegen RKCquote:Op maandag 24 augustus 2009 08:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
Hou toch op met je 100 doelpogingen. Die afzwaaiers die gisteren tot doelpogingen werden gepromoveerd.. nou, daar win je de Champions League mee. Bijna net zo gevaarlijk als een uittrap van Stekelenburg. Gister was gewoon een enorme zaadwedstrijd. Leuk voetballen tot aan de 16 van de tegenstander en dan echt niet meer weten wat je moet doen. "Oh nee, Suarez wordt gedekt, wat moet ik doeeeeen?!?!"quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het net zo triest.
BS ziet zelfs progressie, wat met 100+ doelpogingen in 4 wedstrijden ook niet zo gek is.
Als de afronding beter wordt, dan kick je echt ass.
Nou ja, dat leuk voetballen tot aan de 16 deden we vorig jaar niet. Toen was alles gewoon kut.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hou toch op met je 100 doelpogingen. Die afzwaaiers die gisteren tot doelpogingen werden gepromoveerd.. nou, daar win je de Champions League mee. Bijna net zo gevaarlijk als een uittrap van Stekelenburg. Gister was gewoon een enorme zaadwedstrijd. Leuk voetballen tot aan de 16 van de tegenstander en dan echt niet meer weten wat je moet doen. "Oh nee, Suarez wordt gedekt, wat moet ik doeeeeen?!?!"
Die waren inderdaad heel zwak. Begreep niet waarom Rommedahl 90 minuten vol mocht maken.quote:Enige pluspunt: de verdediging gaf weinig weg. Maar dat mag ook wel als je 65% balbezit hebt. Aissati presteerde niks, Rommedahl vond ik waardeloos, Urby stond weer eens te zweven, vd Wiel kwam de hele eerste helft niet op.
Eens hoor. Ik zou ook met Sulejmani starten.quote:k snap ook echt niet waarom Jol het maar blijft proberen met Urby als linksbuiten, hij is gewoon geen aanvaller. Die bal die er misschien 2 keer per seizoen invliegt rechtvaardigt echt niet die overload aan mislukte acties en slechte passes.
1. Ajax speelde gelijk (die fout maakte ik zondag ookquote:En maar lachen richting PSV na de tweede wedstrijd. Die staan nu alweer 2 punten boven je..
Omdat Rommedahl in de 90e minuut nog wel weer een schitterende voorzet geeft op ??? die vrij kan inkoppen?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Die waren inderdaad heel zwak. Begreep niet waarom Rommedahl 90 minuten vol mocht maken.
Dat is waar. Heb je een mooi lichtpuntje te pakkenquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, dat leuk voetballen tot aan de 16 deden we vorig jaar niet. Toen was alles gewoon kut.
Dus dan is er toch sprake van progressie?
[..]
Ja, bij die actie schoot mijn hart ook m'n strot in.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:06 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb je een mooi lichtpuntje te pakken
Maar verdomme wat was ik sjaggie gister zeg. De hele wedstrijd heb je het gevoel dat er elk moment een goal kan vallen, en hij komt maar niet. En dan Sulejmani die de bal in het doel probeerde te bodychecken.. mn hart..
Op naar donderdag. Nogmaals; daar wat mensen rust geven en gasten als Sulejmani en Cvitanich zichzelf laten bewijzen.
En dit is juist de reden waarom we al 7 jaar geen kampioen zijn geworden. Maar hey, gewoon moed houden hoor, dan kankeren we wel pas aan het einde van het seizoen dat we 2 punten te kort zijn gekomen en we toch maar die wedstrijd tegen Sparta hadden moeten winnenquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Chadi het volgende:
En er zat weinig beweging in bij de mensen zonder bal waardoor iedereen te veel ging lopen met de bal.
En je moet een klein beetje mazzel hebben. Al met al komt het best goed. En om nou nog meer geld uit te gaan geven aan onzin..
Sparta heeft het geen enkele keer moeilijk gehad in de Arena gisteren. Maar hey, we mogen niet klagen, want het is pas het begin van het seizoenquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef Prosac het volgende:
Ik vond Ajax gisteren vooral een tandeloze tijger. Op basis van de statistieken zou je denken dat Sparta het heel moeilijk heeft gehad. Maar er waren volgens mij van de 41 schoten (20 op goal) maar 3 of 4 die echt een goal hadden moeten opleveren (Sulejmani).
Die keeper had een topdag (geweldige redding op die vrije trap van Suarez) en de defensie van Sparta bleef verder redelijk eenvoudig op de been.
Sparta speelde de counters ook nog eens ontzettend slecht uit en dus 0-0. Als Slijngard bij een van de laatste uitbraken iets beter/harder had voorgegeven, had je ook zomaar nog met 0-1 kunnen verliezen.
Maar goed, het was sowieso weer een typisch als/dan pot.
Ik.quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie gaan er hier eigenlijk nog naar Bratislava?
Dat het 'het begin van het seizoen' is boeit mij ook niet zo veel. Tegen sparta moet je gewoon 3 punten pakken die heel belangrijk kunnen zijn. Sparta staat toch ook aan het begin van het seizoen? De andere clubs staan er nu al, wij niet. Daardoor verkloot je gewoon het seizoen al.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sparta heeft het geen enkele keer moeilijk gehad in de Arena gisteren. Maar hey, we mogen niet klagen, want het is pas het begin van het seizoenDat je alweer 3 punten achterstaat in het begin van het seizoen hoor je niemand over. En je hoort ook niemand over het feit dat PSV in 2 wedstrijdjes Ajax ruimschoots voorbij gaat tegen lastige tegenstanders. Ik zie ons niet zomaar winnen van NAC bijvoorbeeld, met dat kneuzengedoe van gisteren.
Precies, maar als je dat hier verteld gaan mensen gelijk roepen dat je niet moet zeiken. Ze zijn vergeten dat je kampioen wordt door ook van de kleintjes te winnen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dat het 'het begin van het seizoen' is boeit mij ook niet zo veel. Tegen sparta moet je gewoon 3 punten pakken die heel belangrijk kunnen zijn. Sparta staat toch ook aan het begin van het seizoen? De andere clubs staan er nu al, wij niet. Daardoor verkloot je gewoon het seizoen al.
Helemaal eens. Redenen genoeg te verzinnen waarom het nu net weer niet goed ging (want ja, met zoveel kansen moet je winnen), maar vooralsnog is het weer typisch een Ajax anno 2009 seizoen waarin je toch wel heel sterk het gevoel bekruipt dat het ook dit jaar gewoon weer niet goed komt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En dit is juist de reden waarom we al 7 jaar geen kampioen zijn geworden. Maar hey, gewoon moed houden hoor, dan kankeren we wel pas aan het einde van het seizoen dat we 2 punten te kort zijn gekomen en we toch maar die wedstrijd tegen Sparta hadden moeten winnen
Belachelijk shirt, gewoon met je eigen club bezig houden, wij zijn geen feyenoord waar de haat naar de joden groter is dan hun liefde voor de eigen clubquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:02 schreef Silaz het volgende:
Zag gister trouwens ook nog iemand lopen met een shirt met de bedrukking
Fuck
010
best wel een.
Grafsfeer trouwens in 415. daar ga ik voorlopig niet meer zitten
Toevallig, zag gisteren ook een debiel lopen met anti 020 als bedrukking. Ik snap werkelijk niet waarom je een shirt van je eigen club op die manier laat verneuken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:02 schreef Silaz het volgende:
Zag gister trouwens ook nog iemand lopen met een shirt met de bedrukking
Fuck
010
best wel een.
Grafsfeer trouwens in 415. daar ga ik voorlopig niet meer zitten
Het gaat niet om die punten, het gaat erom dat de start alweer stereotype is waardoor ik in ieder geval een bijzonder slecht gevoel heb over de kans op een goede afloop.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ verliest van Heracles, wint moeizaam van Sparta, gemakkelijk bij RKC en Heerenveen.
Ajax wint van Groningen en RKC, verliest van PSV en speelt gelijk tegen Sparta.
PSV speelt gelijk tegen VVV en Twente, wint van Ajax en NAC.
Feyenoord wint van NEC, Heracles en Roda; speelt gelijk tegen Vitesse.
FC Twente wint van Sparta, ADO en RKC; speelt gelijk tegen PSV.
Kijk eens naar die programma's; Er is nog geen enkele ploeg echt getest en alleen PSV heeft soortgelijke clubs gehad als Ajax. PSV uit is gewoon een wedstrijd die alle 17 ploegen kunnen verliezen en een wedstrijd als tegen Sparta; waarin je domineert maar niet scoort, daar gaan die 4 andere ploegen ook nog tegen aan lopen.
3 punten achter op de twee ploegen met de makkelijkste programma's; 2 en 1 punt achter op AZ en PSV met nog 30 wedstrijden. Ajax nu al afschrijven voor het kampioenschap en het seizoen als verloren beschouwen is echt weer zo verschrikkelijk typisch.
Hysterie is ook niet op zijn plek, enige zorgen toch wel. Maar volgens mij starten de teams van Jol nooit zo geweldig aan de competitie en wordt er op een gegeven moment een reeks ingezet en dan volgt er een stijging. Ik hoop dat de goede reeks van Ajax tegen Heracles begint. Wordt nog lastig genoeg in Almelo.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 punten achter op de twee ploegen met de makkelijkste programma's; 2 en 1 punt achter op AZ en PSV met nog 30 wedstrijden. Ajax nu al afschrijven voor het kampioenschap en het seizoen als verloren beschouwen is echt weer zo verschrikkelijk typisch.
Zorgen hebben en kritisch kijken is zeker niet raar of verboden oid; maar compleet afschrijven, kansloos zijn en we kunnen er niets van, dat is weer de hele andere kant van de medaille.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hysterie is ook niet op zijn plek, enige zorgen toch wel. Maar volgens mij starten de teams van Jol nooit zo geweldig aan de competitie en wordt er op een gegeven moment een reeks ingezet en dan volgt er een stijging. Ik hoop dat de goede reeks van Ajax tegen Heracles begint. Wordt nog lastig genoeg in Almelo.
We staan na 4 wedstrijdjes al weer 3 punten achter op de koploper. Iets andere invalhoekquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:33 schreef Aanvoerder het volgende:
We staan pas 3 punten achter op de koploper. Geen reden tot massahysterie.
Iemand ook een idee hoeveel kaarten er voor Slovan zijn verkocht? 350? 500?
Alle seizoenen waar Jol als hoofdcoach begon bij Tottenham begon hij heel slecht inderdaad. Laatste keer werd hem fataal.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hysterie is ook niet op zijn plek, enige zorgen toch wel. Maar volgens mij starten de teams van Jol nooit zo geweldig aan de competitie en wordt er op een gegeven moment een reeks ingezet en dan volgt er een stijging. Ik hoop dat de goede reeks van Ajax tegen Heracles begint. Wordt nog lastig genoeg in Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |