abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2009 @ 04:00:57 #101
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72103496
Ajax hoort idd niet te shoppen bij twente, heerenveen, groningen of zelfs az en psv.

Maar helaas word er niet gescout bij Ajax.
WOS'ser for life.
  maandag 24 augustus 2009 @ 04:04:58 #102
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72103508
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 04:03 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Volgens de VI heten de mensen die bij Ajax verantwoordelijk zijn voor de scouting geen scouts, maar slaapmutsen. Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Neem een voorbeeld aan ons Tukkertjes, we hebben enkele dagen geleden weer drie pareltjes vastgelegd en jullie zijn bezig met de onhaalbare Alves. Ach gut....
Wie dan?

De enige goeie aankoop die ik twente heb zien doen dit seizoen is Ruiz.
WOS'ser for life.
pi_72103844
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Ligt natuurlijk ook aan de speelstijl van Twente, maar op de één of andere manier loopt het gewoon niet bij hem dit seizoen. Laat de bal veel te makkelijk van zijn voet glippen, balletjes komen niet helemaal lekker aan, aanname is niet goed etc.
Komt dat hij geen vertrouwen voelt. Dan zit hij weer op de bank, dan speelt hij weer. Heb je die geruchten van Honda nog.. Dat joch heeft gewoon 100% vertrouwen nodig, de enige manier dat hij dat krijgt is als hij gewoon een onbetwiste basisspeler is en dus gewoon iedere week speelt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72103971
Veel kansen? Tot de 74e minuut hebben we maar een kans gecreeerd, die van De Jong in de 1e minuut.
Daarna zijn er heel veel mogelijkheden tot kansen om zeep geholpen door met name Suarez. Laatste kwartier dan toch nog een drietal kansen, maar ik wil niet echt van pech spreken. Het was gewoon ontzettend slecht en voor mij wordt inmiddels duidelijk dat er een wonder moet gebeuren willen wij nog kampioen worden.
En dan staan die kutkakkies nog bovenaan ook

Aissati mag ook opdonderen, bakt er helemaal niks van, gewoon Enoh erin vanaf het begin. Niet ergens halverwege de tweede helft, dan heeft het toch ook geen zin meer.
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:09:53 #105
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_72104156
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 17:00 schreef Fortitudo het volgende:
wie kan de tweets van doopey-x hier ff dumpen
pi_72104164
quote:
Luis Suarez lijkt woord te houden. Ondanks de indrukwekkende wijze waarop hij zich nu ook internationaal manifesteert, houdt de Ajax-spits vol tenminste dit seizoen bij de club uit te zullen dienen. De Uruguayaan hoopt via het WK in Zuid-Afrika straks echt zijn sportieve en financiële slag te kunnen slaan en wil daarom bewust wachten op dat mondiale podium.

Hoe menens het hem is om in Amsterdam te blijven, bleek wel uit het feit dat zijn broer Paolo zich als spelend lid bij Ajax heeft opgegeven. De jonge Suarez is recentelijk bij zijn broer ingetrokken, hopend op een contract bij Jong Ajax. Inmiddels heeft hij het advies gekregen om eerst bij de zaterdagamateurs van de club te beginnen.
Vaag verhaal. Hoe oud is zijn broer?
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:13:35 #107
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_72104194
Er is toch iets wat me dag gemaakt heeft en dat was deze baas bij de FEBO:
pi_72104246
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:13 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
MOKUM XXX RATED
pi_72104326
-edit-

Gewoon negeren.

[ Bericht 89% gewijzigd door BliksemSchigt op 24-08-2009 08:45:30 ]
pi_72104433
-reactie op edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door BliksemSchigt op 24-08-2009 08:45:42 ]
-
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:40:48 #111
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72104454
quote:
[ afbeelding ]
Jawel, je keek.
pi_72104466
Volgens mij ben ik de enige die nog vertrouwen heeft. Wat een belachelijke posts hier.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 24 augustus 2009 @ 08:42:59 #113
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72104480
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:41 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die nog vertrouwen heeft. Wat een belachelijke posts hier.
Ik heb ook nog vertrouwen, maar dan moeten we tot AZ-uit wel zo'n beetje alles gaan winnen.

De competitie begint eigenlijk dan pas, maar dan moet je niet al teveel achterstand hebben.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72104494
quote:
Nee hoor. Ik vind het net zo triest.
BS ziet zelfs progressie, wat met 100+ doelpogingen in 4 wedstrijden ook niet zo gek is.
Als de afronding beter wordt, dan kick je echt ass.
-
pi_72104540
quote:
100 doelpogingen, nog geen 10% is raak........dat geeft je toch te denken. Als Suarez een paar keer zijn dag niet heeft dit seizoen, dan verlies je gewoon knullig de 'kleine' wedstrijdjes.
pi_72104553
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

100 doelpogingen, nog geen 10% is raak........dat geeft je toch te denken. Als Suarez een paar keer zijn dag niet heeft dit seizoen, dan verlies je gewoon knullig de 'kleine' wedstrijdjes.
Het seizoen is net begonnen.. Als de scherpte komt, dan zie ik dit wel goedkomen iig.
-
pi_72104583
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:48 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het seizoen is net begonnen.. Als de scherpte komt, dan zie ik dit wel goedkomen iig.
Ik denk niet eens dat het een gebrek aan scherpte is. Ik denk een gebrek aan kwaliteit. Alles wordt opgehangen aan Suarez.
pi_72104586
Wie gaan er hier eigenlijk nog naar Bratislava?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:02:14 #119
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72104716
Maar, wat was er nou precies aan de hand op 412 waardoor het zo uit de hand liep? Zijn toch flink wat gastjes afgevoerd, maar heb geen idee waarom....
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72104769
Wat een gejank zeg. Gister hadden er een paar een off day . Eerste minuut krijg je ene opgelegde kans en die verpruts je . Daarnaast Suarez in gevecht met de grasmat die erg stroef leek ( Niet gespoten voor de wedstrijd??) en niet scherp was in de afronding. verder was de rest eromheen veel te statisch. Zeegelaar is erin gebracht om het veld groter te maken maar die man maakte de actie niet en kwam steevast naar binnen.
Rommedahl heeft een goede wedstrijd gespeeld voor zijn doen. Een paar goede voorzetten op de eerste maar er kwam geen hond inlopen. Van der Wiel is hopeloos die moet je nooit voor laten geven .

Aissati heeft niet slecht gespeeld . Hij is nog steeds de rust zelve aan de bal en een goed aanspeelpunt. Hij moet alleen dichter bij de spitsen spelen om eroverheen te kunnen als zij uit de spits komen. De jong moet even een sprint cursus krijgen als die leert om iets sneller te lopen is het een toppertje. Nu mist hij gewoon snelheid om anders te kunnen spelen.

Urby was een drama bij 0-0 een stift buitenkant voet proberen terwijl die bal en de hoek er goed voor liggen om hem met een streep in de lange te leggen.. jeus schoolplein voetbal doe je dat . Als je er voor betaald krijgt om die bal erin te rosen niet.

En er zat weinig beweging in bij de mensen zonder bal waardoor iedereen te veel ging lopen met de bal.

En je moet een klein beetje mazzel hebben. Al met al komt het best goed. En om nou nog meer geld uit te gaan geven aan onzin..
pi_72104780
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:02 schreef BoNi het volgende:
Maar, wat was er nou precies aan de hand op 412 waardoor het zo uit de hand liep? Zijn toch flink wat gastjes afgevoerd, maar heb geen idee waarom....
Inderdaad, snapte er ook weinig van. Was trouwens op 410.
Kwam op mij wel een beetje triest over. Die massa stewards kwam eraan, iedereen opgefokt, lijp doen enz. maar vervolgens werd er een afgevoerd en dan blijven ze daar netjes staan. Ja, die stewards hadden een zware middag.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:20:23 #122
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_72104983
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Chadi het volgende:
Wat een gejank zeg. Gister hadden er een paar een off day . Eerste minuut krijg je ene opgelegde kans en die verpruts je . Daarnaast Suarez in gevecht met de grasmat die erg stroef leek ( Niet gespoten voor de wedstrijd??) en niet scherp was in de afronding. verder was de rest eromheen veel te statisch. Zeegelaar is erin gebracht om het veld groter te maken maar die man maakte de actie niet en kwam steevast naar binnen.
Rommedahl heeft een goede wedstrijd gespeeld voor zijn doen. Een paar goede voorzetten op de eerste maar er kwam geen hond inlopen. Van der Wiel is hopeloos die moet je nooit voor laten geven .

Aissati heeft niet slecht gespeeld . Hij is nog steeds de rust zelve aan de bal en een goed aanspeelpunt. Hij moet alleen dichter bij de spitsen spelen om eroverheen te kunnen als zij uit de spits komen. De jong moet even een sprint cursus krijgen als die leert om iets sneller te lopen is het een toppertje. Nu mist hij gewoon snelheid om anders te kunnen spelen.

Urby was een drama bij 0-0 een stift buitenkant voet proberen terwijl die bal en de hoek er goed voor liggen om hem met een streep in de lange te leggen.. jeus schoolplein voetbal doe je dat . Als je er voor betaald krijgt om die bal erin te rosen niet.

En er zat weinig beweging in bij de mensen zonder bal waardoor iedereen te veel ging lopen met de bal.

En je moet een klein beetje mazzel hebben. Al met al komt het best goed. En om nou nog meer geld uit te gaan geven aan onzin..
Aissati speelde ook controlerend samen met de Zeeuw met de Jong, Rommedahl en Emanuelson ervoor. Je kunt het hem dan ook niet kwalijk nemen dat hij weinig diepgang had.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik Enoh beter vond spelen en nadrukkelijker aanwezig vond toen hij erin kwam.

Zowel Rommedahl als Emanuelson kwamen constant naar binnen, waardoor de ruimtes nog kleiner werden.
Ik begreep daarom ook wel waarom Jol Zeegelaar bracht en niet Sulejmani, helaas trok ook Zeegelaar veel naar binnen en is hij ook niet één keer langs zijn directe tegenstander gekomen.

Als de Jong die bal er in de 20ste seconde inlegt of als Suarez niet precies op het hoofd van Boakye (volgens mij) mikt dan heb je gewoon 3 punten en heb je het nergens meer over.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_72105034
Dat klopt helemaal.
pi_72105180
We staan pas 3 punten achter op de koploper. Geen reden tot massahysterie.
Iemand ook een idee hoeveel kaarten er voor Slovan zijn verkocht? 350? 500?
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:47:19 #125
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_72105423
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:33 schreef Aanvoerder het volgende:
...
Ik begrijp dat gejank eerlijk gezegd ook niet
Ik ben inmiddels overleden
pi_72105470
quote:
[ afbeelding ]
Haha ja die zag ikook al tegen RKC
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:50:13 #127
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72105488
Ik vond Ajax gisteren vooral een tandeloze tijger. Op basis van de statistieken zou je denken dat Sparta het heel moeilijk heeft gehad. Maar er waren volgens mij van de 41 schoten (20 op goal) maar 3 of 4 die echt een goal hadden moeten opleveren (Sulejmani ).
Die keeper had een topdag (geweldige redding op die vrije trap van Suarez) en de defensie van Sparta bleef verder redelijk eenvoudig op de been.
Sparta speelde de counters ook nog eens ontzettend slecht uit en dus 0-0. Als Slijngard bij een van de laatste uitbraken iets beter/harder had voorgegeven, had je ook zomaar nog met 0-1 kunnen verliezen.

Maar goed, het was sowieso weer een typisch als/dan pot.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:53:47 #128
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72105560
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:44 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het net zo triest.
BS ziet zelfs progressie, wat met 100+ doelpogingen in 4 wedstrijden ook niet zo gek is.
Als de afronding beter wordt, dan kick je echt ass.
Hou toch op met je 100 doelpogingen. Die afzwaaiers die gisteren tot doelpogingen werden gepromoveerd.. nou, daar win je de Champions League mee. Bijna net zo gevaarlijk als een uittrap van Stekelenburg. Gister was gewoon een enorme zaadwedstrijd. Leuk voetballen tot aan de 16 van de tegenstander en dan echt niet meer weten wat je moet doen. "Oh nee, Suarez wordt gedekt, wat moet ik doeeeeen?!?!"

Enige pluspunt: de verdediging gaf weinig weg. Maar dat mag ook wel als je 65% balbezit hebt. Aissati presteerde niks, Rommedahl vond ik waardeloos, Urby stond weer eens te zweven, vd Wiel kwam de hele eerste helft niet op.
Ik snap ook echt niet waarom Jol het maar blijft proberen met Urby als linksbuiten, hij is gewoon geen aanvaller. Die bal die er misschien 2 keer per seizoen invliegt rechtvaardigt echt niet die overload aan mislukte acties en slechte passes.

En maar lachen richting PSV na de tweede wedstrijd. Die staan nu alweer 2 punten boven je..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:55:55 #129
51286 w00h00
Digital man!
pi_72105597
Rommedahl is imo de zwakste schakel in dit elftal. Ik kan er best mee leven om hem op de bank te zetten en heb af en toe in te brengen om met zn snelheid te counteren, maar het is helemaal geen voetballer voor een wedstrijd zoals gisteren waar hij totaal geen ruimte heeft. Want het enige wapen van hem is zijn snelheid. Een actie, voorzet of scorend vermogen heeft hij niet.
pi_72105694
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Hou toch op met je 100 doelpogingen. Die afzwaaiers die gisteren tot doelpogingen werden gepromoveerd.. nou, daar win je de Champions League mee. Bijna net zo gevaarlijk als een uittrap van Stekelenburg. Gister was gewoon een enorme zaadwedstrijd. Leuk voetballen tot aan de 16 van de tegenstander en dan echt niet meer weten wat je moet doen. "Oh nee, Suarez wordt gedekt, wat moet ik doeeeeen?!?!"
Nou ja, dat leuk voetballen tot aan de 16 deden we vorig jaar niet. Toen was alles gewoon kut.
Dus dan is er toch sprake van progressie?
quote:
Enige pluspunt: de verdediging gaf weinig weg. Maar dat mag ook wel als je 65% balbezit hebt. Aissati presteerde niks, Rommedahl vond ik waardeloos, Urby stond weer eens te zweven, vd Wiel kwam de hele eerste helft niet op.
Die waren inderdaad heel zwak. Begreep niet waarom Rommedahl 90 minuten vol mocht maken.

I
quote:
k snap ook echt niet waarom Jol het maar blijft proberen met Urby als linksbuiten, hij is gewoon geen aanvaller. Die bal die er misschien 2 keer per seizoen invliegt rechtvaardigt echt niet die overload aan mislukte acties en slechte passes.
Eens hoor. Ik zou ook met Sulejmani starten.
quote:
En maar lachen richting PSV na de tweede wedstrijd. Die staan nu alweer 2 punten boven je..
1. Ajax speelde gelijk (die fout maakte ik zondag ook . )
-
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:02:42 #131
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72105747
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

Die waren inderdaad heel zwak. Begreep niet waarom Rommedahl 90 minuten vol mocht maken.
Omdat Rommedahl in de 90e minuut nog wel weer een schitterende voorzet geeft op ??? die vrij kan inkoppen?

verder was hij niet zo heel erg goed, maar dat was vrijwel iedereen gisteren.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:06:27 #132
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72105818
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nou ja, dat leuk voetballen tot aan de 16 deden we vorig jaar niet. Toen was alles gewoon kut.
Dus dan is er toch sprake van progressie?
[..]
Dat is waar. Heb je een mooi lichtpuntje te pakken
Maar verdomme wat was ik sjaggie gister zeg. De hele wedstrijd heb je het gevoel dat er elk moment een goal kan vallen, en hij komt maar niet. En dan Sulejmani die de bal in het doel probeerde te bodychecken.. mn hart..
Op naar donderdag. Nogmaals; daar wat mensen rust geven en gasten als Sulejmani en Cvitanich zichzelf laten bewijzen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72106115
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:06 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat is waar. Heb je een mooi lichtpuntje te pakken
Maar verdomme wat was ik sjaggie gister zeg. De hele wedstrijd heb je het gevoel dat er elk moment een goal kan vallen, en hij komt maar niet. En dan Sulejmani die de bal in het doel probeerde te bodychecken.. mn hart..
Op naar donderdag. Nogmaals; daar wat mensen rust geven en gasten als Sulejmani en Cvitanich zichzelf laten bewijzen.
Ja, bij die actie schoot mijn hart ook m'n strot in.
Suarez op de bank hoop ik.
-
pi_72106242
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:06 schreef Chadi het volgende:

En dit is juist de reden waarom we al 7 jaar geen kampioen zijn geworden. Maar hey, gewoon moed houden hoor, dan kankeren we wel pas aan het einde van het seizoen dat we 2 punten te kort zijn gekomen en we toch maar die wedstrijd tegen Sparta hadden moeten winnen
pi_72106287
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:50 schreef Prosac het volgende:
Ik vond Ajax gisteren vooral een tandeloze tijger. Op basis van de statistieken zou je denken dat Sparta het heel moeilijk heeft gehad. Maar er waren volgens mij van de 41 schoten (20 op goal) maar 3 of 4 die echt een goal hadden moeten opleveren (Sulejmani ).
Die keeper had een topdag (geweldige redding op die vrije trap van Suarez) en de defensie van Sparta bleef verder redelijk eenvoudig op de been.
Sparta speelde de counters ook nog eens ontzettend slecht uit en dus 0-0. Als Slijngard bij een van de laatste uitbraken iets beter/harder had voorgegeven, had je ook zomaar nog met 0-1 kunnen verliezen.

Maar goed, het was sowieso weer een typisch als/dan pot.
Sparta heeft het geen enkele keer moeilijk gehad in de Arena gisteren. Maar hey, we mogen niet klagen, want het is pas het begin van het seizoen Dat je alweer 3 punten achterstaat in het begin van het seizoen hoor je niemand over. En je hoort ook niemand over het feit dat PSV in 2 wedstrijdjes Ajax ruimschoots voorbij gaat tegen lastige tegenstanders. Ik zie ons niet zomaar winnen van NAC bijvoorbeeld, met dat kneuzengedoe van gisteren.
pi_72106515
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:51 schreef Aanvoerder het volgende:
Wie gaan er hier eigenlijk nog naar Bratislava?
Ik.

Ik wilde jou nog vragen, hoe is het uitvak daar? Beetje dicht bij het veld?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:53:12 #137
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72106794
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Sparta heeft het geen enkele keer moeilijk gehad in de Arena gisteren. Maar hey, we mogen niet klagen, want het is pas het begin van het seizoen Dat je alweer 3 punten achterstaat in het begin van het seizoen hoor je niemand over. En je hoort ook niemand over het feit dat PSV in 2 wedstrijdjes Ajax ruimschoots voorbij gaat tegen lastige tegenstanders. Ik zie ons niet zomaar winnen van NAC bijvoorbeeld, met dat kneuzengedoe van gisteren.
Dat het 'het begin van het seizoen' is boeit mij ook niet zo veel. Tegen sparta moet je gewoon 3 punten pakken die heel belangrijk kunnen zijn. Sparta staat toch ook aan het begin van het seizoen? De andere clubs staan er nu al, wij niet. Daardoor verkloot je gewoon het seizoen al.
pi_72106870
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:53 schreef BoerBert het volgende:

[..]

Dat het 'het begin van het seizoen' is boeit mij ook niet zo veel. Tegen sparta moet je gewoon 3 punten pakken die heel belangrijk kunnen zijn. Sparta staat toch ook aan het begin van het seizoen? De andere clubs staan er nu al, wij niet. Daardoor verkloot je gewoon het seizoen al.
Precies, maar als je dat hier verteld gaan mensen gelijk roepen dat je niet moet zeiken. Ze zijn vergeten dat je kampioen wordt door ook van de kleintjes te winnen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:56:23 #139
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72106884
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dit is juist de reden waarom we al 7 jaar geen kampioen zijn geworden. Maar hey, gewoon moed houden hoor, dan kankeren we wel pas aan het einde van het seizoen dat we 2 punten te kort zijn gekomen en we toch maar die wedstrijd tegen Sparta hadden moeten winnen
Helemaal eens. Redenen genoeg te verzinnen waarom het nu net weer niet goed ging (want ja, met zoveel kansen moet je winnen), maar vooralsnog is het weer typisch een Ajax anno 2009 seizoen waarin je toch wel heel sterk het gevoel bekruipt dat het ook dit jaar gewoon weer niet goed komt.

Meer ga ik er maar even niet over zeggen, ik heb het er heel even mee gehad...
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72106920
Ik vrees eigenlijk het ergste voor Heracles-uit...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72107037
Zag gister trouwens ook nog iemand lopen met een shirt met de bedrukking
Fuck
010

best wel een .
Grafsfeer trouwens in 415. daar ga ik voorlopig niet meer zitten
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72107662
AZ verliest van Heracles, wint moeizaam van Sparta, gemakkelijk bij RKC en Heerenveen.

Ajax wint van Groningen en RKC, verliest van PSV en speelt gelijk tegen Sparta.

PSV speelt gelijk tegen VVV en Twente, wint van Ajax en NAC.

Feyenoord wint van NEC, Heracles en Roda; speelt gelijk tegen Vitesse.

FC Twente wint van Sparta, ADO en RKC; speelt gelijk tegen PSV.

Kijk eens naar die programma's; Er is nog geen enkele ploeg echt getest en alleen PSV heeft soortgelijke clubs gehad als Ajax. PSV uit is gewoon een wedstrijd die alle 17 ploegen kunnen verliezen en een wedstrijd als tegen Sparta; waarin je domineert maar niet scoort, daar gaan die 4 andere ploegen ook nog tegen aan lopen.

3 punten achter op de twee ploegen met de makkelijkste programma's; 2 en 1 punt achter op AZ en PSV met nog 30 wedstrijden. Ajax nu al afschrijven voor het kampioenschap en het seizoen als verloren beschouwen is echt weer zo verschrikkelijk typisch.
pi_72107695
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:02 schreef Silaz het volgende:
Fuck
010

best wel een .
Belachelijk shirt, gewoon met je eigen club bezig houden, wij zijn geen feyenoord waar de haat naar de joden groter is dan hun liefde voor de eigen club
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:39:11 #144
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72107996
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:02 schreef Silaz het volgende:
Fuck
010

best wel een .
Toevallig, zag gisteren ook een debiel lopen met anti 020 als bedrukking. Ik snap werkelijk niet waarom je een shirt van je eigen club op die manier laat verneuken.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:39:36 #145
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72108008
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ verliest van Heracles, wint moeizaam van Sparta, gemakkelijk bij RKC en Heerenveen.

Ajax wint van Groningen en RKC, verliest van PSV en speelt gelijk tegen Sparta.

PSV speelt gelijk tegen VVV en Twente, wint van Ajax en NAC.

Feyenoord wint van NEC, Heracles en Roda; speelt gelijk tegen Vitesse.

FC Twente wint van Sparta, ADO en RKC; speelt gelijk tegen PSV.

Kijk eens naar die programma's; Er is nog geen enkele ploeg echt getest en alleen PSV heeft soortgelijke clubs gehad als Ajax. PSV uit is gewoon een wedstrijd die alle 17 ploegen kunnen verliezen en een wedstrijd als tegen Sparta; waarin je domineert maar niet scoort, daar gaan die 4 andere ploegen ook nog tegen aan lopen.

3 punten achter op de twee ploegen met de makkelijkste programma's; 2 en 1 punt achter op AZ en PSV met nog 30 wedstrijden. Ajax nu al afschrijven voor het kampioenschap en het seizoen als verloren beschouwen is echt weer zo verschrikkelijk typisch.
Het gaat niet om die punten, het gaat erom dat de start alweer stereotype is waardoor ik in ieder geval een bijzonder slecht gevoel heb over de kans op een goede afloop.
Het programma van Ajax was overigens absoluut niet zwaar op PSV uit na. Groningen blijkt gewoon zwak en RKC en Sparta zijn resp. degratatiekandidaat en een lage middenmoter.

Maar ik hoop van harte dat ik het verkeerd zie.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72108057
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hysterie is ook niet op zijn plek, enige zorgen toch wel. Maar volgens mij starten de teams van Jol nooit zo geweldig aan de competitie en wordt er op een gegeven moment een reeks ingezet en dan volgt er een stijging. Ik hoop dat de goede reeks van Ajax tegen Heracles begint. Wordt nog lastig genoeg in Almelo.
pi_72108268
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hysterie is ook niet op zijn plek, enige zorgen toch wel. Maar volgens mij starten de teams van Jol nooit zo geweldig aan de competitie en wordt er op een gegeven moment een reeks ingezet en dan volgt er een stijging. Ik hoop dat de goede reeks van Ajax tegen Heracles begint. Wordt nog lastig genoeg in Almelo.
Zorgen hebben en kritisch kijken is zeker niet raar of verboden oid; maar compleet afschrijven, kansloos zijn en we kunnen er niets van, dat is weer de hele andere kant van de medaille.

Er zijn nog genoeg dingen verbeterbaar, maar nogmaals ten opzichte van vorig seizoen geef je tegen dit soort ploegen geen tot weinig kansen weg en maak je het zelf daardoor niet nog moeilijker. Dat die bal er niet in wil; tsja.. dat gebeurt gewoon niet. Tevens zag je in deze wedstrijd veeeeeel meer voetbal en werd er meer van achteruit opgebouwd ipv al die lange ballen.

Er is nog geen vaste 11, er ontbreekt gewoon nog een echte spits, maar de verdediging lijkt prima te staan (van mij mag het de komende 5 weken zo blijven staan), Enoh en de Zeeuw moet je altijd opstellen, en dan is het nog fine-tunen met Sulejmani, Rommedahl, Emanuelson, Cvitanich, De Jong en Aissati naast Suarez als aanvallende impulsen.

We zijn nog lang geen absolute kampioenskandidaat, maar we hebben nog kwaliteit zat en die andere ploegen zijn helemaal niet zo sterk als dat ze lijken.
pi_72108426
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:33 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand ook een idee hoeveel kaarten er voor Slovan zijn verkocht? 350? 500?
We staan na 4 wedstrijdjes al weer 3 punten achter op de koploper. Iets andere invalhoek

Knap dat optimisme hier hoor, ik ben zelf een stuk minder optmistisch eerlijk gezegd. We missen gewoon heel veel kwaliteit.
Er moet een spits bij, een beest van een CV en een 10 die doelpunten maakt. Aisatti weer zijn kans niet gepakt wat mij betreft, hij zorgt er zelf bepaald niet voor dat hij onomstreden is.
Alles hangt af van Suarez, een zeer ongezonde situatie.

Snapte ook de basisplaats van Anita niet.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_72108473
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Alle seizoenen waar Jol als hoofdcoach begon bij Tottenham begon hij heel slecht inderdaad. Laatste keer werd hem fataal.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_72108563
Vandaag dus Alves.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')