quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:55 schreef Rosbief het volgende:
Sedert een aantal jaren (lees: zolang ik m’n rijbewijs al heb) probeer ik in de uitzending te komen van mijn favoriete tv-programma Wegmisbruikers. Aan de hand van de camerabeelden met tijd/datum-weergave en de wegen waarover de surveillanten cruisen tijdens de afleveringen heb ik een schema opgesteld met de vaste routes die afgelegd worden door de cops. Na 11 seizoenen heb ik hier een aardig beeld van gekregen.
Regelmatig rijd ik dan ook de routes die in mijn omgeving liggen, vooral op tijden met de meeste pakkans. Standaard rijd ik zo’n beetje overal te hard mits er geen flitspalen staan. Zodra ik een donkerkleurige T5 Volvo, een Golf R32 of Passat W8 spot probeer ik hem steevast te snijden waarna ik als een dolle het gas intrap! Helaas wordt er zelden gereageerd op mijn brutale acties, de enkele keren dat ik wel werd achtervolgd en aan de kant moest bleek het om politiewagens te gaan zonder camerateam.![]()
Ik geef niet graag op, maar wat me het meest dwars zit is dat het aantal bekeuringen fors op begint te lopen, ben nu ook al 2 punten kwijt van m’n puntenrijbewijs. Ik mag nog één keer gepakt worden maar verlies daarmee m’n rijbewijs, dus als ik daarna weer word aangehouden zonder camerateam ben ik de lul.![]()
Klacht: Niet op tv mogen van het Wegmisbuikersteam
Subklacht: Puntenrijbewijs van Koos Spee
![]()
Bonusklacht: Mensen die patat zeggen tegen friet.
quote:
Mensen die sub-/bonusklachten posten zijn kneuzen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:55 schreef Rosbief het volgende:
Bonusklacht: Mensen die patat zeggen tegen friet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:17 schreef J.Herrer het volgende:
Je weet dat je 8 maanden ban krijgt voor het uitlokken van patat/friet reacties?
Bron?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:17 schreef J.Herrer het volgende:
Je weet dat je 8 maanden ban krijgt voor het uitlokken van patat/friet reacties?
Ja, maar de R32's van de politie hebben wel een standaard achterbumper en een andere uitlaat.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef LockonStratos het volgende:
Rijden ze ook in r32 w8 etc??
Ik dacht alleen in t5jes, en mondeotjes.... good to know
Als ze je pakken als je zonder rijbewijs rijdt zenden ze het zeker uitquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:55 schreef Rosbief het volgende:
Ik mag nog één keer gepakt worden maar verlies daarmee m’n rijbewijs, dus als ik daarna weer word aangehouden zonder camerateam ben ik de lul.![]()
Mwoa ik boek ze toch voormij in mijn rs6 avant coupe....quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:36 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja, maar de R32's van de politie hebben wel een standaard achterbumper en een andere uitlaat.
Extra moeilijk te spotten dus
ja joh. Niet alleen r32 w8 en t5jes maar ook in wd40jes en A380jes.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:33 schreef LockonStratos het volgende:
Rijden ze ook in r32 w8 etc??
Ik dacht alleen in t5jes, en mondeotjes.... good to know
Avant Coupé? Pics?quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:39 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Mwoa ik boek ze toch voormij in mijn rs6 avant coupe....
FRIET!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:25 schreef Rosbief het volgende:
Alle patatroepers falen nog harder dan TS zelf
Ja, maar hebben ze een camera mee?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:45 schreef LockonStratos het volgende:
Of sein naar alle auto's die je tegemoed komen, moet er vast wel een wout bij zitten en kunnen ze niet hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |