slaveloos +2quote:
Utah?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:15 schreef slaveloos het volgende:
Carson city is de hoofdstad van een Amerikaanse staat, welke?
close but noquote:
ja!quote:
Ik twijfelde tussen die staten maar ik dacht eigenlijk dat Vegas de capitool van Nevada wasquote:
Ach de vragen liggen me vandaag....quote:je gaat hard vandaag!
Nee...... komt ook in de literatuur voor.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
He, ik zie je onderschrift. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:02 schreef iggyinthehouse het volgende:
Hier moet ik zijn
Als de stand straks gemaakt wordt, kunnen jullie (of ik zelf natuurlijk) die dan aanpassen aan mijn "nieuwe" username (heeft te maken met het password resetting). Bedankt!
Il Dogequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:46 schreef tomtomaat het volgende:
Even een opener:
Wat was de bijnaam van Benito Mussolini?
Il Duce inderdaadquote:
mmm Wiki geeft geen eenduidig antwoord op de vraag. Het zou van het Italianse woord bundel kunnen komen, of van het latijnse woord voor autoriteit. Als je een geografisch antwoord wil is het inderdaad Italie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:12 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat komt de naam 'fascisme' vandaan?
dank je voor het verneuken van mijn vraagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
mmm Wiki geeft geen eenduidig antwoord op de vraag. Het zou van het Italianse woord bundel kunnen komen, of van het latijnse woord voor autoriteit. Als je een geografisch antwoord wil is het inderdaad Italie.
njah dan moet je een vraag stellen waar 1 antwoord op is! Als mijn drie standaard bronnen er al niet uitkomen hoe moet het antwoord dan goed zijn?!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dank je voor het verneuken van mijn vraag![]()
![]()
Stel maar een nieuwe, ik ga uiteraard geen punten uitdelen.
je had ook even kunnen wachten, dan had ik mijn vraag kunnen toelichten. Dan had je geweten dat ik wist dat er twee mogelijkheden waren en dat ik ze allebei had goedgekeurd. Ik zocht alleen geen landstreek maar een etymologische achtergrond...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:30 schreef skittelman het volgende:
[..]
njah dan moet je een vraag stellen waar 1 antwoord op is! Als mijn drie standaard bronnen er al niet uitkomen hoe moet het antwoord dan goed zijn?!
Hoofstad van Sierra Leone
Stand deel 1710quote:
Dank je wel! 3 weekjes nogquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
He, ik zie je onderschrift. Gefeliciteerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |