Wel de juiste vliegramp maar Winston Haatrecht verloor zijn broertje Jerry.quote:
Als die al familie verloren heeft dan wel in de burgeroorlog en Weah wou zelf President worden geloof ik.quote:
Ik las het verkeerd het Zambiaanse eltal is ook verongelukt namelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als die al familie verloren heeft dan wel in de burgeroorlog en Weah wou zelf President worden geloof ik.
Nee. Wel ooit in de jeugd bij de Volewijckers gespeeld.....quote:
Nee....quote:
Nee de speler voetbald nog steeds. In de Bundesliga op dit moment.....quote:
Jah, echt héquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
mensen, wat is er nou toch de lol van vragen te stellen die niemand weet, zelfs niet na zware hints.
Kom wel weer eens terug als er een vraag wordt gesteld die iemand weet
De link met Suriname ontgaat me bij die..... De speler speelt voor de club die vorig seizoen nog de meest Nederlandse club was.... de club van van Bommel is nu de meest Nederlandse club.....quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef qonmann het volgende:
mensen, wat is er nou toch de lol van vragen te stellen die niemand weet, zelfs niet na zware hints.
Kom wel weer eens terug als er een vraag wordt gesteld die iemand weet
Waarom wordt er toch altijd zo gezeurd als ik een vraag stel?quote:
Yep! Zijn broer Guno was Minister van Communicatie, Toerisme en Transport onder Wijdenbosch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |