If my heart was a house is zoooooo mooiquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:51 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik vind het mooie muziek. Heb de CD gekocht, en vooral Fireflies en Hallo Seatlle (zowel gewone als remix) vind ik leuk.
Rouwere tonen? Draaien ze het vaak op begrafenissen ofzoquote:Op maandag 14 december 2009 19:33 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Hij komt uit Owatonna.
[..]
Die stem klinkt niet precies het zelfde. Ik vind eigenlijk dat Matt Thiessen's stem minstens zoveel lijkt. Verder is Postal Service echt wel iets anders(wat rouwere tonen enzo). Sowieso zijn er duizenden rock en punk bandjes die het zelfde klinken.
Je weet toch wat ik bedoel, jonge!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:48 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Rouwere tonen? Draaien ze het vaak op begrafenissen ofzo.
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:24 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Je weet toch wat ik bedoel, jonge!
Iet minder gepoleisd gepolijst.
Dat mensen zulke uitspraken kunnen doen. Ongelooflijk.quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Juicyhil het volgende:
Ze draaide 'Fireflies' voordat Miley Cyrus begon op te treden, sindsdien vind ik het een geweldige plaat
Broodbakmachines man, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:47 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat mensen zulke uitspraken kunnen doen. Ongelooflijk.
"Fireflies", "Miley Cyrus" en "geweldige plaat" in één zin!
Inderdaad. Ook beschuldig ik er een aantal stoeptegels van.quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Broodbakmachines man, dan krijg je dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |