Ik vind deze muziek geweldig! Hele mooie, zachte en dromerige nummers allemaalquote:Owl City is een electronica/pop project van Adam Young. Opgezet begin 2007 heeft Owl City de hoogste positie bereikt van de ongetekende bandjes van MySpace. Meer dan 10 miljoen playes heeft het al bereikt. In 2007 werd het album “Of June” de wereld ingeblazen, gevolgd door het album “ Maybe I’m Dreaming” in 2008.
That would be an understatementquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:26 schreef SLP_ het volgende:
Hahaha tis wel heel iets anders dan Cult of Luna
Das wel zo, Gibbard gebruikt het dan weer niet.quote:Op zondag 6 september 2009 13:33 schreef Grobbel het volgende:
Brrr, autotune gebruiken om als Ben Gibbard (o.a. Postal Service) te kunnen klinken. Niet aan mij besteed.
Het schijnt dat hun stemmen echt lijken. Ik vind z'n stem ook wel op Matt Thiessens (Relient K)stem lijken, en zo meer met mij. Matt is producer van Ocean Eyes en zingt zelf ook een aantal stukjes.quote:Op maandag 7 september 2009 22:43 schreef Imaginary_Friend het volgende:
Die autotune is ook niet mijn ding. Jammer.
Ik vind hem helemaal niet geniaal. Die gast kan wel zingen, maar de feeling van het liedje heeft hij niet helemaal te pakken.quote:
Vandaar de opleving in dit topicquote:Op maandag 23 november 2009 22:02 schreef klaasdj het volgende:
[..]
BTW deze week is "Fireflies" de alarmschijf van radio 538! belooft wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |