Ik ken het!quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:59 schreef aKboR het volgende:
Zit gvd op zwart zaad en komt mijn salaris morgen pas binnen..![]()
afgeschreven wordt het wel direct, bijgeschreven echter niet...quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef poepeneesje het volgende:
Inderdaad raar dat pinnen wel direct kan worden afgeschreven en bij geldovermaken dan weer niet.
verstandiger omgaan met je geld jongenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:59 schreef aKboR het volgende:
Zit gvd op zwart zaad en komt mijn salaris morgen pas binnen..![]()
Ach... soms heb je er een paar dagen voor de overboeking van de studiefinanciering dat er eventjes niet veel meer kan gebeuren... Helemaal zonder zitten is me eigenlijk nog nooit gebeurdquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Rekkie het volgende:
Financiële planning van sommige mensen
Tja ik vind het vrij onbegrijpelijk.......quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach... soms heb je er een paar dagen voor de overboeking van de studiefinanciering dat er eventjes niet veel meer kan gebeuren... Helemaal zonder zitten is me eigenlijk nog nooit gebeurd!!!
Buiten het feit om dat mijn werkgever 2 weken (!) te laat is met geld overmaken, moet het gewoon op zondag overgestort kunnen worden door de bank. We leven gvdm in de 21ste eeuwquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Rekkie het volgende:Financiële planning van sommige mensen
eeh in mijn geval klopt dat maar sommigen zouden dat anders wel lekker vindenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:06 schreef Jimbo het volgende:
beter zitten op zwart zaad , dan wit zaad in de mond
Zit wat in.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:14 schreef rechtsom het volgende:
TS kan gewoon niet met geld omgaan en schuift de schuld liever af op de bank
en wat voor plekje is dat dan? En wie creeert dat extra geld?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:04 schreef Silven het volgende:
Daar verdienen banken goud geld aan. Dat geld wordt namelijk tussentijds op een plekje bewaard waar het geld opleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |