abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72098383
quote:
Het Kerkgenootschap der Zevende-dags Adventisten, of kortweg de zevendedagsadventisten is een internationaal christelijk kerkgenootschap. Volgens de website van de adventisten in Nederland, telt Nederland anno 2008, 55 adventistische gemeenten, verspreid over het gehele land. Er zijn bijna 5.000 gedoopte leden.
Vaak als je deze verknipte knakkers alleen al ziet en/of hoort weet je al meer dan genoeg, maar hun (achterhaalde en absurde) denkbeelden zijn zo mogelijk nog sneuer.

Geen alcohol, geen tabak. Homohuwelijken zijn natuurlijk uit den boze en seks voor het huwelijk is volgens hun opvattingen natuurlijk ook verwerpelijk.

Het streng na willen leven van joodse wetten is natuurlijk al bizar, maar dat ze geloven dat Jezus Christus elk moment terug kan komen op aarde slaat werkelijk alles. In plaats van zichzelf een beetje fatsoenlijk op te stellen, gaan ze lopen piepen in een hoekje, zo lezen we:

- http://www.adventist.nl/wiewat.php?item=2
quote:
De wereldgeschiedenis loopt ten einde. De terugkeer van Jezus Christus naar deze aarde is de finale oplossing waarop de Adventgelovige zijn hoop heeft gericht. Alle tegenkrachten zullen het niet van het Koninkrijk van God kunnen winnen.
Een ieder zal begrijpen dat als dit soort figuren zich actief met politiek gaan bemoeien, dat het enkel kan uitlopen op een deceptie. Een recent en sprekend voorbeeld daarvan is Marianne Thieme, de fractievoorzitter van de Partij voor de Dieren ). Alleen bovenstaande zou al een reden moeten zijn om nooit op die partij te stemmen.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:53:37 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_72098514
Die van radar of kassa is er ook lid van, toch? Antoinette Hetselberger? Dus dan zal het wel goed getest zijn.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_72098530
Wat is de klacht nou precies?
  Moderator / Redactie Sport zondag 23 augustus 2009 @ 11:54:19 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72098536
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
Die van radar of kassa is er ook lid van, toch? Antoinette Hetselberger? Dus dan zal het wel goed getest zijn.
Jep die ook ja.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72098620
Ik ben het zelf niet, maar het is redelijk sympathiek volk die het beste voorheeft met de natuur en medemens. Zeer geweldloos ook.

Er zijn godsdienstige groeperingen waar ik me meer zorgen over maak.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_72098630
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef Adelante het volgende:
Antoinette Hertsenberg idd.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:05:22 #7
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_72098843
Zij is er ook eentje:

Ik zou haar wel doen overigens.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:30:58 #8
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_72099522
De TS van het volgende topic is er ook één van:

Bezopen mensen zijn niet cool

Jammergenoeg mocht er na vier topics niet meer verder 'gediscussieerd' worden met haar
It's about being boss, not being the boss...
pi_72099535
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef IJsblock het volgende:
Zij is er ook eentje:
[ afbeelding ]

Dat wist ik niet. Jammer.
  Moderator zondag 23 augustus 2009 @ 12:40:50 #10
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_72099777
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:54 schreef Genius-F het volgende:
Wat is de klacht nou precies?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_72099858
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef IJsblock het volgende:
Zij is er ook eentje:
[ afbeelding ]

"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo