abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124838453
Omdat bij mij alle teennagels zijn ingegroeid, begon bij de grote teennagels, daarna 2 ingrepen met die naalden, later begonnen dus ook de kleine theenagels. Ik heb tunnelnagels, in het ziekenhuis keek de chirurg ernaar en zei ik zie het al. Binnenkort verwijdert hij alle nagels zodanig dat ze niet meer terugkomen. Ik zie er wel vreselijk tegenop omdat ik niet weet hoeveel pijn het doet, wanneer ik er weer op kan lopen, wanneer kun je weer je schoenen aan enz. Iemand ervaring?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 april 2013 @ 16:38:44 #53
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_124839266
Ik heb wel een week verband gehad of zo, dan kun je geen schoen aan. Ik zou het weer even aankijken als ik jou was, met een beetje geluk kun op slippers lopen, dat moet wel lukken. Sterkte alvast!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_124839422
ja, het gaat zeer doen, en je moet écht een paar dagen met je pootje(s) omhoog. zorg ervoor dat je vrij bent, want te snel weer lopen is gewoon niet slim. verder overleef je het wel hoor, komt goed
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_133632335
@Rewimo
Ik wil ook mijn nagel voorgoed laten verwijderen. Helaas wil mijn dokter er niet aan beginnen. Graag hoor ik van je welke arts het bij jou gedaan heeft en in welk ziekenhuis.
Mag ook per pm ivm privacy van de arts.
Alvast bedankt
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 26 november 2013 @ 06:50:51 #56
13151 crew  Rewimo
pi_133633189
Oef, is al heel lang geleden. Arts praktiseert al niet meer. Maar het was in het Spaarneziekenhuis (toen nog Mariastichting) in Haarlem (nu Hoofddorp - zie, het is echt eeuwen geleden)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133634395
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 02:02 schreef 123Henk123 het volgende:
@Rewimo
Ik wil ook mijn nagel voorgoed laten verwijderen. Helaas wil mijn dokter er niet aan beginnen. Graag hoor ik van je welke arts het bij jou gedaan heeft en in welk ziekenhuis.
Mag ook per pm ivm privacy van de arts.
Alvast bedankt
Waarom wil je dokter er niet aan beginnen>?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_134816069
Sorry voor de late reactie. Ik heb geen mail gekregen dat er gereageerd is, terwijl ik wel het topic volg??? Ook niet in mijn SPAM-map. Welk email wordt als afzender gebruik? Topic staat wel in mijn "mijn actieve topics".

Mijn huisarts wil er niet aan beginnen, omdat hij het te rigoureus vindt (enkele weken geleden).

Spaarneziekenhuis, dat is leuk. Daar ben ik met hetzelfde verzoek geweest in 2008, arts R. Stokman. Ben daar 6 minuten binnen geweest, waarvan de arts 3 minuten heeft getelefoneerd. Een telefoongesprek dat niets met mij te maken had.
Kosten voor deze 3 minuten, schrik niet 310 euro. Ja, driehonderd-en-tien euro. Ook hij vertikte mijn nagel voorgoed te verwijderen. Daar begin ik niet aan, was zijn commentaar. In mijn patient-dossier is te vinden: "Beleid huid/weke delen: Excisie op POK, opsturen voor kweek/PA, schimmel therapie via huisarts".
Waarschijnlijk is de nagel extractie direct al geincasseerd bij de verzekering, terwijl dat niet is gebeurd. Ik begin daar namelijk niet aan. Ik ben er van overtuigd dat ik na extractie weer een kalk c.q. schimmelnagel terug krijg. Bovendien pillen slikken dat heb ik al een keer 1 jaar lang gedaan zonder resultaat. Ik wil die troep niet meer slikken.

Afgelopen week heb ik weer kontakt gezocht met het Spaarne-zh en heb alsnog geklaagd over de hoge nota, omdat ik weer naar een arts wil en niet weer ¤ 310 wil betalen voor een weigering. Het is zoiets als bij een slager om biefstuk vragen, waarna de slager zegt: "jammer uitverkocht, maar ik krijg wel ff ¤ 310 voor mijn niet geleverde diensten".
Ik heb Spaarne-zh gevraagd welke arts wel bereid is zijn patient te helpen met het gevraagde en het slager verhaal voorgelegd. Ik heb het een paar jaar geleden wel gemeld bij de verzekering. Die hebben het nagekeken en zeiden dat er wel een ingreep is gedeclareerd, maar konden niets doen!!! Vandaar die hoge premies met al die niet verrichte verrichtingen.
Omdat het mij nog steeds niet lekker zit heb ik deze maand mijn patienten dossier opgvraagd en kopieen gekregen. Ik ga volgende week de verzekering maar weer eens bellen met mijn verhaal en vooral de declaratie en het Spaarne maar eens een email sturen. Kijken of en hoe ze daarop antwoorden.

@ lydia185
Waar laat jij het doen en welke arts?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 december 2013 @ 09:18:53 #59
13151 crew  Rewimo
pi_134817736
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 03:04 schreef 123Henk123 het volgende:
Sorry voor de late reactie. Ik heb geen mail gekregen dat er gereageerd is, terwijl ik wel het topic volg??? Ook niet in mijn SPAM-map. Welk email wordt als afzender gebruik? Topic staat wel in mijn "mijn actieve topics".

Mijn huisarts wil er niet aan beginnen, omdat hij het te rigoureus vindt (enkele weken geleden).

Spaarneziekenhuis, dat is leuk. Daar ben ik met hetzelfde verzoek geweest in 2008, arts R. Stokman. Ben daar 6 minuten binnen geweest, waarvan de arts 3 minuten heeft getelefoneerd. Een telefoongesprek dat niets met mij te maken had.
Kosten voor deze 3 minuten, schrik niet 310 euro. Ja, driehonderd-en-tien euro. Ook hij vertikte mijn nagel voorgoed te verwijderen. Daar begin ik niet aan, was zijn commentaar. In mijn patient-dossier is te vinden: "Beleid huid/weke delen: Excisie op POK, opsturen voor kweek/PA, schimmel therapie via huisarts".
Waarschijnlijk is de nagel extractie direct al geincasseerd bij de verzekering, terwijl dat niet is gebeurd. Ik begin daar namelijk niet aan. Ik ben er van overtuigd dat ik na extractie weer een kalk c.q. schimmelnagel terug krijg. Bovendien pillen slikken dat heb ik al een keer 1 jaar lang gedaan zonder resultaat. Ik wil die troep niet meer slikken.

Afgelopen week heb ik weer kontakt gezocht met het Spaarne-zh en heb alsnog geklaagd over de hoge nota, omdat ik weer naar een arts wil en niet weer ¤ 310 wil betalen voor een weigering. Het is zoiets als bij een slager om biefstuk vragen, waarna de slager zegt: "jammer uitverkocht, maar ik krijg wel ff ¤ 310 voor mijn niet geleverde diensten".
Ik heb Spaarne-zh gevraagd welke arts wel bereid is zijn patient te helpen met het gevraagde en het slager verhaal voorgelegd. Ik heb het een paar jaar geleden wel gemeld bij de verzekering. Die hebben het nagekeken en zeiden dat er wel een ingreep is gedeclareerd, maar konden niets doen!!! Vandaar die hoge premies met al die niet verrichte verrichtingen.
Omdat het mij nog steeds niet lekker zit heb ik deze maand mijn patienten dossier opgvraagd en kopieen gekregen. Ik ga volgende week de verzekering maar weer eens bellen met mijn verhaal en vooral de declaratie en het Spaarne maar eens een email sturen. Kijken of en hoe ze daarop antwoorden.

@ lydia185
Waar laat jij het doen en welke arts?
Je krijgt geen e-mail van reacties, dat als eerste. Dus gewoon af en toe hier checken.

Raar dat ze een ingreep hebben verricht maar niets gedaan hebben trouwens. Hoe je een arts moet vinden die je nagel wèl wil verwijderen weet ik niet. Rondbellen lijkt me het beste.
pi_134817946
Als kind had ik een ingegroeide teennagel, hebben ze maar een stukje smaller gemaakt. Maar in tegenstelling tot wat anderen beschrijven, had ik er wel een week flink last van. Zo veel last heb ik nooit weer meegemaakt en wil ik ook nooit meer meemaken. :X
:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')