quote:Het gloednieuwe Let's Dance met Carlo Boszhard en Irene Moors is vanaf zaterdag 29 augustus wekelijks te volgen bij RTL 4. In deze tv-hit uit Engeland spelen BN'ers een bekende dansact na uit een film, clip of musical.
Elke liveshow zie je zes acts, waarvan er één nieuwbakken dansster door gaat naar de halve finale op zaterdag 10 oktober en één dansact direct naar de grote finale op zaterdag 17 oktober.
Elke zaterdagavond ontvangen Carlo en Irene weer andere sterren, die hun uiterste best hebben gedaan om de choreografie van bijvoorbeeld John Travolta, de Spice Girls of Beyonce onder onder de knie te krijgen. Hun dansact wordt door een bekende jury beoordeeld, maar ook jij als kijker kunt stemmen op je favoriet.
De opbrengsten gaan naar de Stichting Kinderen Kankervrij (Kika). Erland Galjaard, Programma Directeur RTL 4: "Let's Dance is een spectaculair en gezellig nieuw zaterdagavondprogramma voor het hele gezin. Carlo en Irene kunnen deze BBC-hit hun eigen touch geven en samen met de BN'ers, die de legendarische dansacts naspelen, zorgen ze elke week voor een verrassende uitzending. Er zal zeker ook gelachen worden en het mooie is dat Kika bij ‘Let’s Dance’ is gebaat."
Tof.quote:Burleson, Verlinde en Groothuizen in jury Let’s Dance
Geplaatst op woensdag 26 augustus 2009 om 12:31
RTLMusicalster Stanley Burleson, zangeres Angela Groothuizen en RTL-presentator en musicalproducent Albert Verlinde vormen de driekoppige jury van de nieuwe RTL 4-show Let’s Dance. Dat heeft RTL 4 woensdag bekendgemaakt. Het drietal beoordeelt vanaf zaterdag 29 augustus wekelijks de dansacts van de ruim vijftig bekende Nederlanders. In de eerste aflevering van Let’s Dance zijn zes dansacts te zien. Zo kruipt RTL 4-presentator John Williams in de huid van zangeres Beyoncé.
Na de dansact van John Williams zijn nog vijf andere acts te zien. Tijl Beckand probeert de bijzondere danspasjes van Austin Powers onder de knie te krijgen en Wendy van Dijk en Winston Gerschtanowitz bereiden zich voor op het dansnummer ‘You’re The One That I Want’ uit de populaire musical ‘Grease’.
Ook Karin Bloemen waagt een dansje. Zij doet de ‘Pinguindans’ van Mary Poppins gevolgd door Glennis Grace, Hind en Nathalie Makoma als de ‘Dreamgirls’. Mari van de Ven en Dirk Taat wanen zich op het podium als Patrick Swayze en Jennifer Grey met de act ‘Dirty Dancing’.
Let’s Dance met het populaire presentatieduo Carlo Boszhard en Irene Moors zal acht zaterdagen lang om 20.00 uur te zien zijn bij RTL 4.
Die act van Dirty Dancing, hilarischquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ga ik zeker kijken! Ik lag al in een deuk met de voorstukjes
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:01 schreef happyme28 het volgende:
Ja, ben heel benieuwd vanavond! Leuk!
538?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef Crimyclown het volgende:
Ik heb kaarten via de radio gewonnen maar we hebben geen zin om er vanavond heen te rijden...Echt waar.
Ja 3 kaartenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
538?
Ik ben ook benieuwd vanavond
Ja ik ook !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:01 schreef happyme28 het volgende:
Ja, ben heel benieuwd vanavond! Leuk!
omdat hij verkouden isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:13 schreef Cee het volgende:
Waarom praat Carlo zo raar door z'n neus?
Joh die kennen elkaar al jarenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:20 schreef Cee het volgende:
Albert, vadsig vals kreng dat je bent. Dat is toch niet leuk meer. Ze staat zich te generen voor liefdadigheid en dan gaat ie haar als walvis bestempelen.
Humorloze klojo is het geworden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |