http://www.nu.nl/algemeen(...)tij-strandfeest.htmlquote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
watskeburt????????????????????????????????
Rellende hooligans + 1 dodequote:Op zondag 23 augustus 2009 11:01 schreef padlarf het volgende:
Ga je toch lekker terug naar 020 dan, vuile teringneus!![]()
Wat is er eigenlijk gebeurd?:')
Paupers ookquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:02 schreef voetballeh het volgende:
"Ga liggen Mattie Ga liggen"
- "het zijn beanbags man wallah"
"NEE ik zweer op m'n moeder het is echt"
"Kaaaannker hey"
"AMSTERDAM HOOOOOLIGAAAAnnnzzzzzz"
Hoek van Holland is heel Zuid-Holland?quote:
Bij Rotterdamquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoek van Holland is heel Zuid-Holland?
Dat krijg je met die dancefeesten...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat een achterlijke mensen doen dit soort dingen ook
En het was nog wel Veronica die het organiseerdequote:Op zondag 23 augustus 2009 11:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat krijg je met die dancefeesten...
Dat weet ik, maar wat heeft de rest van Zuid-Holland ermee te maken?quote:
De politie loste waarschuwingsschotenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:08 schreef wise het volgende:
wie de fuck schiet er dan? Lijkt met sterk dat de politie dat doet
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef Tahiti het volgende:
Ja dat heb je met gratis dancefeesten, komen alle tokkies op af.
wel veel waarschuwingsschotenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De politie loste waarschuwingsschoten
Wel gericht op 1 iemand hoorde ikquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
De politie loste waarschuwingsschoten
Het laatste bedoel je ?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef Tahiti het volgende:
In veel landen is een waarschuwingsschot het eerste schot dat zijn doel miste. Zouden ze hier ook mogen invoeren.
Die eerste schoten zijn van die "Rootteerdaam Hooglliaaaannnsss". Waarna er paniek uitbreekt en de menigte zich tegen de politie keert volgen er waarschuwingsschoten.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wel gericht op 1 iemand hoorde ik
Volgens diverse bronnen zou de politie ook 1 persoon gericht hebben neergeschotenquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:19 schreef Bolter het volgende:
[..]
Die eerste schoten zijn van die "Rootteerdaam Hooglliaaaannnsss". Waarna er paniek uitbreekt en de menigte zich tegen de politie keert volgen er waarschuwingsschoten.
Yup. Maar die leeft. Die kerel die dood is geschoten was door die "gangsta's",quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:20 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Volgens diverse bronnen zou de politie ook 1 persoon gericht hebben neergeschoten
Hey, beetje respect voor de plesie ! Ze hebben wel 3 mensen gearresteerd hoor ! en dat op de 15.000 bezoekers. Dan moet je wel kunnen kiezen!quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:08 schreef wise het volgende:
wie de fuck schiet er dan? Lijkt met sterk dat de politie dat doet
Degene met het wapen dan..quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:25 schreef RoyalFuss het volgende:
[..]
Hey, beetje respect voor de plesie ! Ze hebben wel 3 mensen gearresteerd hoor ! en dat op de 15.000 bezoekers. Dan moet je wel kunnen kiezen!
Nou jongens, jullie hebben echt 'geėxhaleerd' (quote:Tridee bedenkt en organiseert evenementen / joint-promotions.
Een event / joint-promotion moet strak georganiseerd worden, thematisch goed in elkaar zitten, een sterke programmering hebben en effectief gepromoot worden om succesvol te zijn.
Tridee bestaat uit een team van mensen en partners die perfect in staat zijn om juist op al deze onderdelen te exhaleren.
Randstadquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hoek van Holland is heel Zuid-Holland?
RESTORE THE ORDER. SAFETY ABOVE FREEDOM. WAR IS PEACE.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:12 schreef Tahiti het volgende:
In veel landen is een waarschuwingsschot het eerste schot dat zijn doel miste. Zouden ze hier ook mogen invoeren.
Volgende week wordt het weer druk, want dan komt onherroepelijk de stille tocht.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:51 schreef Metal_Mart het volgende:
Kansloze organisatie. Van de website (tridee.nl):
[..]
Nou jongens, jullie hebben echt 'geėxhaleerd' (). Dat je al niet eens het juiste woord weet te gebruiken op je website zegt al genoeg. Wie Hoek van Holland kent weet dat het uitermate ongeschikt is om een feest te organiseren waarvan je niet weet hoeveel bezoekers er op af komen. De wegen zijn DRAMATISCH.
En gratis feesten in de omgeving Rotterdam hebben geen zin. Er wonen gewoon te veel paupers hier die zin hebben om lekker te rellen. Bij de Dance Parade is het ook elk jaar prijs.
My touch exactly.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:01 schreef sinadO het volgende:
Oh dat gedoe op dat DANCEFEEST bedoel je.
RITMO! KOM ER MAAR IN!
En dat snap ik dus niet zo bij andere. Mensen die zich in deze tegen de politie keren (en dan niet alleen op het terrein zelf maar ook naderhand op internet). Mensen die zeggen dat de politie het helemaal fout heeft gedaan en dat dankzij hun de pleuris is uitgebroken. Ik was er zelf niet bij dus ik weet er het fijne niet van maar ik mag aannemen dat de politie zijn uiterste best heeft gedaan om het zo snel mogelijk te sussen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef WTFbbq het volgende:Overigens hulde voor het optreden van de politie, die er voor zorgde dat de verkeerschaos nog enige structuur kreeg. Het optreden tijdens de vechtpartij zal een flinke klus geweest zijn, maar in mijn ogen was er absoluut geen gebrek aan mankracht of kordaat optreden.
O nee, want bij rockfeestjes is het normaal om massaal te gaan vechten en "Rot-ter-dam hooli-gans!!1" te schreeuwen. En ach, neem ook gelijk een vuurwapen mee en gebruik die ook.quote:
Dat verbaast me niks. Ik las op het hooligan forum (quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef WTFbbq het volgende:
Ik denk dat dit ligt aan de situatie dat 95% van de bezoekers die later een ooggetuigenverslag aflevert waarschijnlijk een tweecijferig IQ heeft. Dat was iig absoluut het geval bij de bezoekers van dit feestje. En ik denk dat die 95% daarbij een vrij juiste schatting is.
gezellig weer allemaalquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O nee, want bij rockfeestjes is het normaal om massaal te gaan vechten en "Rot-ter-dam hooli-gans!!1" te schreeuwen. En ach, neem ook gelijk een vuurwapen mee en gebruik die ook.
[..]
Dat verbaast me niks. Ik las op het hooligan forum () dat de wraak zoet zou zijn als het een Feyenoorder betreft. Ben blij dat ik niks met die hele voetbal- en dancescene te maken heb.
politie probeert te "sussen", met genoeg mankracht moet je niet gaan sussen maar iedereen met een grote bek de cel in donderen. Maar goed, dat zullen er maar 3 zijn geweest, gezien het aantal arrestaties.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En dat snap ik dus niet zo bij andere. Mensen die zich in deze tegen de politie keren (en dan niet alleen op het terrein zelf maar ook naderhand op internet). Mensen die zeggen dat de politie het helemaal fout heeft gedaan en dat dankzij hun de pleuris is uitgebroken. Ik was er zelf niet bij dus ik weet er het fijne niet van maar ik mag aannemen dat de politie zijn uiterste best heeft gedaan om het zo snel mogelijk te sussen.
Iets wat door de honderden hooligans natuurlijk ontzettend verstoord werd.
In elk geval veel respect naar de hulpdiensten, die ondanks dat ze maar hun werk doen, toch dit belangrijke werk doen.
Politie is slechts de uitvoerende macht. Voor het beleid moet je niet bij de agent zijn maar bij de politiek.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:37 schreef RoyalFuss het volgende:
[..]
politie probeert te "sussen", met genoeg mankracht moet je niet gaan sussen maar iedereen met een grote bek de cel in donderen. Maar goed, dat zullen er maar 3 zijn geweest, gezien het aantal arrestaties.
Klopt, maar die waren niet aanwezig. Wilders doe er wat aan!quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Politie is slechts de uitvoerende macht. Voor het beleid moet je niet bij de agent zijn maar bij de politiek.
Ja heel de Randstad heeft ermee te makenquote:
Zo ging het.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef ufopiloot het volgende:
HEY MATTIE GA KANKERRRR LIGGE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE MATTIE GA LIGGE MATTIE MATTIE SWA GA LIGGE GA LIGGE HEY SWA IK ZWEER KANKER OP ME MOEDERSE KUT GA LIGGE GA LIGGE MATTIE MATTIE GA LIGGE GA LIGGE IK SWEER DEZE PISTOOL IS ECHT IK WEET KANKEERRR KANKER KANKER ALS HET ECHT IS MATTIE SWA GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE SWA MATTIE MATTIE WOLLAH DEZE IS ECHT ERG WAJO WOLLAH DIT IS ECHT VRIEND MATTIE SWA IK ZAG DE KAAAAANKER KOGEL AFKETSEN SWA MATTIE VRIEND KANK SWA MATTIE MATTIE VRIEND VRIEND SWA MATTIE VRIEND. ER
Goeie samenvattingquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef ufopiloot het volgende:
HEY MATTIE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE MATTIE GA LIGGE MATTIE MATTIE SWA GA LIGGE GA LIGGE HEY SWA IK ZWEER OP ME MOEDERSE KUT GA LIGGE GA LIGGE MATTIE MATTIE GA LIGGE GA LIGGE IK SWEER DEZE PISTOOL IS ECHT IK WEET ALS HET ECHT IS MATTIE SWA GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE SWA MATTIE MATTIE WOLLAH DEZE IS ECHT ERG WAJO WOLLAH DIT IS ECHT VRIEND MATTIE SWA IK ZAG DE KOGEL AFKETSEN SWA MATTIE VRIEND SWA MATTIE MATTIE VRIEND VRIEND SWA MATTIE VRIEND.
tja.... en dat noemt zich dan ook nog Nederlander?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef ufopiloot het volgende:
HEY MATTIE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE MATTIE GA LIGGE MATTIE MATTIE SWA GA LIGGE GA LIGGE HEY SWA IK ZWEER OP ME MOEDERSE KUT GA LIGGE GA LIGGE MATTIE MATTIE GA LIGGE GA LIGGE IK SWEER DEZE PISTOOL IS ECHT IK WEET ALS HET ECHT IS MATTIE SWA GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE GA LIGGE SWA MATTIE MATTIE WOLLAH DEZE IS ECHT ERG WAJO WOLLAH DIT IS ECHT VRIEND MATTIE SWA IK ZAG DE KOGEL AFKETSEN SWA MATTIE VRIEND SWA MATTIE MATTIE VRIEND VRIEND SWA MATTIE VRIEND.
Natuurlijk, op een festival als Sziget komen 400.000 mensen samen, op Lowlands komen 55.000 mensen. Hoor je daar ooit van ongeregeldheden? Nee, het is het soort volk wat er op af komt. Erken nou maar dat niet de metaalhoofden maar de stampertjes de agressievelingen zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:48 schreef Ritmo het volgende:
Pff, achterlijk hoe een groepje ongedierte dit ongestraft kan maken.![]()
Maar tegenwoordig heb je in de zomer zo'n 80 van die dancefeesten met 20.000+ bezoekers, dan is het gewoon wachten tot het een keer mis gaat want er zijn geen andere plekken te vinden waar wekelijks zoveel jongeren te vinden zijn tegelijkertijd.
O fuck.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:01 schreef padlarf het volgende:
Nog maar een keer, want het punt komt blijkbaar niet over
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, op een festival als Sziget komen 400.000 mensen samen, op Lowlands komen 55.000 mensen. Hoor je daar ooit van ongeregeldheden? Nee, het is het soort volk wat er op af komt. Erken nou maar dat niet de metaalhoofden maar de stampertjes de agressievelingen zijn.
[..]
O fuck.
Behalve dat er hele volksstammen komen om mensen te berovenquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Natuurlijk, op een festival als Sziget komen 400.000 mensen samen, op Lowlands komen 55.000 mensen. Hoor je daar ooit van ongeregeldheden? Nee, het is het soort volk wat er op af komt. Erken nou maar dat niet de metaalhoofden maar de stampertjes de agressievelingen zijn.
[..]
O fuck.
'Locals' heten die mensen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Behalve dat er hele volksstammen komen om mensen te beroven
Liever geen portemonnee meer dan een kogel door m'n hoofd.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Behalve dat er hele volksstammen komen om mensen te beroven
kom op, Die mensen protesteren rustig.quote:
Als je een beetje naar de TEKST luistert , dan hoor je niets dan puta dit en puta dat ...... en puta madre / anda a la concha de tu madre enzo is zo ongeveer het ergste scheldwoord wat een spanjaard of elke zuid-amerikaan ( vraag maar eens in Argentinie ) kan gebruiken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 03:59 schreef falco18 het volgende:
[..]
kom op, Die mensen protesteren rustig.
Zo optreden slaat nergens op
Denk je dat ik spaans versta:Pquote:Op maandag 24 augustus 2009 04:13 schreef luciano het volgende:
[..]
Als je een beetje naar de TEKST luistert , dan hoor je niets dan puta dit en puta dat ...... en puta madre / anda a la concha de tu madre enzo is zo ongeveer het ergste scheldwoord wat een spanjaard of elke zuid-amerikaan ( vraag maar eens in Argentinie ) kan gebruiken.
Dat je in Nederland nu eenmaal vrij ka*kerlijer tegen de gemiddelde agent kan ( niet MAG , maar ze hebben gewoon niet de daadkracht en bevoegdheden om er tegen op te treden, want dat wordt in Nederland gezien als buitensporig geweld als je iemand met geweld aanhoudt die je uitmaakt voor ka*kerlijer ) roepen , wil nog niet zeggen dat ze dat in andere landen ook moeten accepteren. En Spanje is inderdaad ( gelukkig maar , " Wilders , zorg er eens voor dat het hier ook keihard wordt afgestraft aub ..... ) gelukkig een land waar respect voor de politie wordt afgedwongen als ze het niet gewoon krijgen op een normale manier.
Period.
Ik zeg : DOEN !
Gedeeltelijk gelijk heb je , maar dit is DE manier om te zorgen dat hij het nooit en te nimmer meer doet , tenzij hij echt levensmoe is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:18 schreef falco18 het volgende:
[..]
Denk je dat ik spaans versta:P
Bedankt voor de uitleg,, verklaart veel,, maar toch , wanneer iemnd kapot op de grond ligt moet je er niet nog een keer op in rammen
Misschien komt het doordat Lowlands een festival is waarvoor je moet betalen. Voor een gratis evenement is het natuurlijk veel makkelijker om rottigheid uit te halen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Weet niet uit welk deel van NL danquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:04 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
tja.... en dat noemt zich dan ook nog Nederlander?
Het is de taak van het volk om vraagtekens te zetten bij de autoriteit. Controleren noem je dat, en het voorkomt dat mensen teveel macht krijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 04:44 schreef Sjaaknelis het volgende:
hahahahaha, wat een giller. Mensen die in alle situaties nog de politie aanvallen;
Doen ze niets: Politie is veel te mild, schrijft alleen maar bonnen uit, ze gaan nog net geen thee met ze drinken!
Doen ze rustig: Politie is bang, zie boven
Doen ze hard: Politie is gek geworden, ze doen niet normaal, ze zijn de oorzaak
Tokkies moeten stoppen met politiebashen. Het is een soort rebelsheid van mensen om de politie te haten. Weet je wat ze in tsjetsjeniė doen? schieten met scherp. Dus niet janken over de politie hier.
Goeie combinatiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |