Komt door z'n vorm denk ik! Aftakelen doen ze op 24-jarige leeftijd nog niet!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:43 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik zit er aan te denken om te bieden op de volgende speler:
http://www89.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?PlayerID=191785783&B
Hij is zwak in vorm en daarom waarschijnlijk goedkoper te krijgen. Dat komt omdat hij een maand niet gespeeld heeft, zoals je onderaan die pagina kan zien. Dat komt omdat hij geblesseerd was. (ik ga volgend seizoen toch niet winnen, dus vind het niet erg om met een niet zo sterke aanval te beginnen)
Nu vraag ik em echter af waarom de hoeveelheid sterretjes bij hem al af begon te nemen voor die blessure; is dat een probleem, is hij nu al aan't aftakelen?
Hmm, maar waarom daalt die als iemand toch regelmatig speelt?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:50 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Komt door z'n vorm denk ik! Aftakelen doen ze op 24-jarige leeftijd nog niet!
De random zorgt ervoor dat die zakt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Hmm, maar waarom daalt die als iemand toch regelmatig speelt?
Ik krijg'm bij deze persoon weer omhoog door'm regelmatig te laten spelen, toch?
Ja, maar er speelt bij de vorm altijd een ongrijpbare random factor mee!quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:00 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
Hmm, maar waarom daalt die als iemand toch regelmatig speelt?
Ik krijg'm bij deze persoon weer omhoog door'm regelmatig te laten spelen, toch?
En dan is er nog iets met voorgrondvorm en achtergrondvorm...quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:01 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, maar er speelt bij de vorm altijd een ongrijpbare random factor mee!
En iets met iemand die dan zegt dan je algemeen moet gaan trainenquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dan is er nog iets met voorgrondvorm en achtergrondvorm...
En wat heeft je dat gekost? Welke verhoudingen? En naar hoeveel ga je nu?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:15 schreef elby1988 het volgende:
Today
(09:45)Construction works has begun at the arena of Witte Voetjes.
Zo, toch maar eens 10 k erbij..
600k (en een beetje..) ga van:quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En wat heeft je dat gekost? Welke verhoudingen? En naar hoeveel ga je nu?
Als ik de statistieken op HO invul, heb ik 0 % kans om te verliezen...quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:55 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is wel lullig ja, vooral door het mislopen van de beker.
Ik verloor vorige week met 71 verschil
HO! houdt dan ook 0% rekening met SH's en SE's. Daarnaast zit je nog met je taktieksterkte van je eigen team en dat van je tegenstander waar hij geen rekening mee houdt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:22 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Als ik de statistieken op HO invul, heb ik 0 % kans om te verliezen...![]()
voor zover dat wat zegt dan..heb immers toch 2-3 verloren..
De tactieksterkte heb ik net achteraf ingevuld.. Verder 1 indirecte vrije trap, (waar ik zwak heel hoog was, hij matig laag) en 2 "normale" aanvallen..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
HO! houdt dan ook 0% rekening met SH's en SE's. Daarnaast zit je nog met je taktieksterkte van je eigen team en dat van je tegenstander waar hij geen rekening mee houdt.
Het is een hulpmiddel, geen voorspeller.
Wat is sterk?quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom in een hele sterke VI terecht
1 sterk bn 1 niet gauw slijtend; stevig, duurzaam 2 in staat veel te weerstaan; krachtig 3 vol lichaamskracht, spierkracht: ik maak mij ~ dat hij … ik acht het uiterst waarschijnlijk 4 met grote geestelijke kracht: een ~ karakter 5 met een aantal van: 100 man ~ 6 overdreven, ongeloofwaardig: een ~ verhaal 7 (taalk) op een bep. manier vervoegd: een ~ werkwoord van stamklinker wisselend, bv. drinkenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
1 sterk bn 1 niet gauw slijtend; stevig, duurzaam 2 in staat veel te weerstaan; krachtig 3 vol lichaamskracht, spierkracht: ik maak mij ~ dat hij … ik acht het uiterst waarschijnlijk 4 met grote geestelijke kracht: een ~ karakter 5 met een aantal van: 100 man ~ 6 overdreven, ongeloofwaardig: een ~ verhaal 7 (taalk) op een bep. manier vervoegd: een ~ werkwoord van stamklinker wisselend, bv. drinken
2 sterk bw in hoge mate: ~ gekruid; ~ staan krachtige argumenten kunnen aanvoeren
Relatief dus... Dat wilde ik weten. Dank je.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
1 sterk bn 1 niet gauw slijtend; stevig, duurzaam 2 in staat veel te weerstaan; krachtig 3 vol lichaamskracht, spierkracht: ik maak mij ~ dat hij … ik acht het uiterst waarschijnlijk 4 met grote geestelijke kracht: een ~ karakter 5 met een aantal van: 100 man ~ 6 overdreven, ongeloofwaardig: een ~ verhaal 7 (taalk) op een bep. manier vervoegd: een ~ werkwoord van stamklinker wisselend, bv. drinken
2 sterk bw in hoge mate: ~ gekruid; ~ staan krachtige argumenten kunnen aanvoeren
Als ik zo naar je mogelijkheden kijk moet handhaving er zeker wel in zittenquote:Op maandag 24 augustus 2009 12:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik kan nog in twee VII's komen, beiden zijn waarschijnlijk te hoog gegrepen. Op wat mazzel na misschien. Ik vrees voor degradatie.
Op dit moment heb ik geen geld, en de eerste prioriteit ligt bij mn (doch met slechts redelijk LS) FC tot coach omscholen. Al zal dat ook mijn prestaties positief beinvloeden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als ik zo naar je mogelijkheden kijk moet handhaving er zeker wel in zittenHeb je nog wat centen voor eventuele versterkingen? Misschien heb je ook nog wat geluk met botjes als degradanten of mensen die zich laten afzakken... die kom je ook steeds vaker tegen
Hoezo?quote:Op maandag 24 augustus 2009 12:42 schreef Flappekz het volgende:
Jongens, willen jullie me er de volgende keer aan helpen herinneren dat ik mn werk opsla op het moment dat de schoonmaakster mn kantoor binnen komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |