Nou ja, heel goed .... Roda had het allang af moeten maken (en het blijven allebei kut teamsquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
3 punten gestolen in Kerkrade maar mij hoor je niet klagen
Feli, zijn wel de lekkerste wedstrijdjes zo!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:44 schreef vitessezuid113 het volgende:
3 punten gestolen in Kerkrade maar mij hoor je niet klagen
Vanwaar de haat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:19 schreef Damzkieee het volgende:
Zal toch niet waar zijn dat Venlo weer punten gaat pakken
Geen haat, gewoon keiharde concurrentquote:
FC Honda gaat Europa in. Niks concurrentquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Geen haat, gewoon keiharde concurrent
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:21 schreef Espabilado het volgende:
[..]
FC Honda gaat Europa in. Niks concurrent
Je weet dat deze heel makkelijk in te koppen is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]FC Honda komt toch al uit Duitsland, die gaan elke week Europa in dus.
Turkiye.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat deze heel makkelijk in te koppen is?
Ik zat al te wachtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je weet dat deze heel makkelijk in te koppen is?
Lijkt me niet, gezien het feit dat de concurrentie ook allemaal al aardig wat gesprokkeld heeft. Behalve RKC Waalwijk dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:24 schreef Kopbal het volgende:
VVV gaat zich gewoon voor de winterstop veilig spelen
Ik overdreef ook wel een beetje natuurlijk, maar je zal zien dat die na de winterstop helemaal in elkaar zakken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, gezien het feit dat de concurrentie ook allemaal al aardig wat gesprokkeld heeft. Behalve RKC Waalwijk dan.
Jaloers zijn ze?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:30 schreef NoizEkick het volgende:
Waarom lachen die NEC supporters Honda uit als 'ie een keer een fout maakt?
Ze zouden hun eigen team moeten uitlachen.
Best triest publiek is dat inderdaad. Beetje zeikerig altijd...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef NoizEkick het volgende:
Wat een huillies daar in Nijmegen zeg.
Nuilen noemen ze dat, trotsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Best triest publiek is dat inderdaad. Beetje zeikerig altijd...
Ik geloof niet dat ie op de bank zat. James Holland zit op de bank.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:44 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Elm ook wat speeltijd krijgt.
Forza?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
'Kanker AZ Olé Olé'
* Stereotomy spuit oren uit
hierquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:54 schreef xFriendx het volgende:
Is er nog een stream van AZ ergens beschikbaar?
wat een held inderdaad!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:56 schreef de_boswachter het volgende:
ROOOOBBBBEEEN BAAS (offtopic)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |