wie zijn zequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:55 schreef AQuila360 het volgende:
Ze hebben nu ook mijn vaste bestelling bij de lokale chinees achterhaald![]()
Daar zijn ze op uit !!
Lees even een stukje terugquote:
ik lees nooit sc terugquote:
Dit was geen SC maar belangrijk!!quote:
samenvatting ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit was geen SC maar belangrijk!!
Gastquote:
quote:
Je kan met een silver-account toch ook Arcade downloaden? (Zonder internet wordt dat iets moeilijkerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:35 schreef Khadgar het volgende:
Download titels (Arcade) gaan helaas niet lukken, ik ga geen betaal-account aan dat ding koppelen (waarschijnlijk geeneens internet).
@Wessiej, ja dat is mooi, maar op een opvang kom ik er niet mee weg als een kleuter zombies gaat knallen
Eh, hij is voor ajax. Dan heb je sowieso geen voetbal verstand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij al wat positiefs gelezen over PES10?
Mensen die de Nederlandse competitie kijken hebben sowieso geen verstand van voetbal.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Eh, hij is voor ajax. Dan heb je sowieso geen voetbal verstand.
support your local teamquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Mensen die de Nederlandse competitie kijken hebben sowieso geen verstand van voetbal.
Cambuurquote:
Jij kijkt nooit verder dan insidegamer en Fok?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij al wat positiefs gelezen over PES10?
Dat is nog altijd aanzienlijk meer dan de carnavalknurften uit Eindhoven.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:44 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Eh, hij is voor ajax. Dan heb je sowieso geen voetbal verstand.
Mond.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is nog altijd aanzienlijk meer dan de carnavalknurften uit Eindhoven.
PES ziet er gewoon weer belachelijk slecht uit en is weer exact hetzelfde gezeik als vorig jaar. Oa gezeur over "oude" builds op de Gamescom en dat er nu al een veeeel betere preview versie is.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij kijkt nooit verder dan insidegamer en Fok?
http://www.videogamer.com/xbox360/pes_2010/preview-1921.html
http://www.eurogamer.net/(...)on-soccer-hands-on_5
Wat ik tot dusver uit het merendeel van de previews opmaak is dat het visueel gezien juist een flinke vebetering is t.o.v. de voorgaande delen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:42 schreef Un4 het volgende:
[..]
PES ziet er gewoon weer belachelijk slecht uit en is weer exact hetzelfde gezeik als vorig jaar. Oa gezeur over "oude" builds op de Gamescom en dat er nu al een veeeel betere preview versie is.
Keepers zijn dramatisch, snelle spelers lopen iedereen zonder problemen voorbij en de game reageert traag.
FIFA 10 all the way, Konami is na PES 6 compleet de weg kwijt imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |