Ik probeer m'n wachtwoord nu opnieuw in te stellen door antwoord te geven op de geheime vraag. Deze geheime vraag is echter in het Engels en voor mij volstrekt onbekend....quote:
Dude er is een crisis gaandequote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:07 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2 van de EA persconferentie
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-electronic-arts/54951
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Geleuter. Ik heb helemaal niks toegestuurd. Vrijwel iedere persoon uit mijn friendslist heeft 'm zomaar toegestuurd gekregen.
Maar m'n neefje is gelijk naar de site gegaan en heeft zich ingelogd onder mijn gegevens. Gevolg: ik kan niet meer inloggen op m'n hotmail account. Great.....
Ik snap ook niet waarom je op zo'n link zou klikken,... laat staan ook nog inloggenquote:
Als je daar intrapt verdien je het eigenlijk ook gewoon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom je op zo'n link zou klikken,... laat staan ook nog inloggenDie Gamertag zal naar mijn idee niet lang leven denk ik.
De Banjo Kazooie games van XBLA. De Lego games,... misschien Kameo,... de Viva Pinata serie,... Cars?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, is er ergens een shortlist van leuke titels voor kinderen tussen de 4 a 6 en de 12 jaar? Dus een beetje verantwoorde titels (geen GTA). We gaan vor de schatjes twee gameplekken inrichten op de naschoolse opvang, en waarschijnlijk wordt ééntje een Xbox plek. Heb je suggesties voor titels die wel nog verkrijgbaar zijn dan hoor ik het graag. Graag met een lichte focus op 2 a 4 player games
Voor de 12 jaar Street Figher IV, lekker tegen elkaar vechten blijft altijd leuk, een sportspel als Fifa 09 werkt ook altijd goed. Als je 12 jaar bent mag je wel wat grofs hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:20 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, is er ergens een shortlist van leuke titels voor kinderen tussen de 4 a 6 en de 12 jaar? Dus een beetje verantwoorde titels (geen GTA). We gaan vor de schatjes twee gameplekken inrichten op de naschoolse opvang, en waarschijnlijk wordt ééntje een Xbox plek. Heb je suggesties voor titels die wel nog verkrijgbaar zijn dan hoor ik het graag. Graag met een lichte focus op 2 a 4 player games
De Lego games,... misschien Kameo,... de Viva Pinata serie,... Cars.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:35 schreef Khadgar het volgende:
Download titels (Arcade) gaan helaas niet lukken, ik ga geen betaal-account aan dat ding koppelen (waarschijnlijk geeneens internet).
@Wessiej, ja dat is mooi, maar op een opvang kom ik er niet mee weg als een kleuter zombies gaat knallen
Alle lego games zijn het beste, vinden kinderen van 4 leuk, maar ook die van 12.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De Lego games,... misschien Kameo,... de Viva Pinata serie,... Cars.
Lego -Batman, -Indiana Jones en -Star Wars zijn super games voor ze. Daar zou ik voor gaan!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:40 schreef Khadgar het volgende:
Ja zelfs ik (27) vind Lego Starwars briljant
@Chocobo, ik zag het al, bedankt voor de tips!
Wordt geheid ruziequote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef Khadgar het volgende:
Is dat 'you're in the movies' eyetoy kloon ding nog wat?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb maar meteen de CC van m'n broer in m'n account laten blokkeren. Dat zal ze leren, vuile faggots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |