JA, dat is handig voor zakelijk gebruikquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:54 schreef Felixa het volgende:
Om bijtelling te voorkomen, kun je de bus zo laten aanpassen dat er alleen ruimte is voor een bestuurder: dus passagiersstoel en (aansluitpunt) van de riem verwijderen.
Dit is geen tip, dit is de aanbeveling die de belastingdienst doet om bijtelling te voorkomen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JA, dat is handig voor zakelijk gebruik
God, wat een domme tip
quote:Regeling privégebruik auto niet van toepassing
In de volgende gevallen mag uw werkgever de regeling privégebruik auto niet toepassen:
U hebt een bestelauto van uw werkgever die (bijna) uitsluitend geschikt is voor het vervoer van goederen. Dit is bijvoorbeeld het geval als de bestelauto alleen een bestuurdersstoel heeft en de bevestigingspunten van de passagiersstoel zijn weggeslepen of dichtgelast.
...
Als hij alleen zelf diengen moet vervoeren, is zo'n tweede stoel helemaal niet zinnig.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JA, dat is handig voor zakelijk gebruik
God, wat een domme tip
Is het een grijs kenteken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:27 schreef pro2call het volgende:
Hallo,
Ik heb een volkswagen transporter T5 (enkele cabine en de rest laadruimte) met de nieuw waarde van ¤ 33972,- ter beschikking gekregen.
Nu heeft mijn baas er geen problemen mee als ik deze bus prive ga gebruiken. maar aangezien ik geen gezeur wil met de belastingdienst zal er dus denk ik bijtelling geheft moeten worden.
Nu ben ik erg benieuwd naar het bedrag wat ik hiervoor moet betalen... ik heb al gezocht op internet maar kan niks bruikbaars vinden...
Wie kan mij hier bij helpen?
Voor 1 juli 2005 is toch zonder BPM?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Is het een grijs kenteken?
Zo ja, is het een auto op kenteken na 1 juli 2005?
Zo ja, is de nieuwwaarde incl. BTW en BPM?
Zo ja, zie Tha_Duck.
Zo nee, zie het rekensommetje van Tha_Duck maar dan voor de nieuwwaarde incl. BTW en BPM.
Ja. Daarom zei ik ook na 1 juli 2005.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:27 schreef klipper het volgende:
[..]
Voor 1 juli 2005 is toch zonder BPM?
Ja ik zie het, leesfout van mijn kant.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:29 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja. Daarom zei ik ook na 1 juli 2005.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |