Daar gaat het al mis. Schrijven is niet niet een van mijn sterkste kanten. Dat Ik moet me verdiepen in alles wat ik gevonden heb en dat in een goed verhaal neer te zetten is logisch. Maar dat is al eerder gebeurt met presenteren. Het zijn ook wetenschappelijke dingen die via een strak format inelkaar moeten worden gezet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:26 schreef Renesite het volgende:
Ik geniet er van omdat ik ontzettend goed kan praten/schrijven. Ik verdiep mezelf dan ook in mijn laptop en probeer het zo leuk en zo goed onder woorden te brengen...
Ik bedenk me altijd op de plek waar het dan gebeurd, zoals mijn stageverslag. Ik bedenk dan dat ik weer op mijn stage ben en haal momenten voor de geest.
Moeilijk uit te leggen misschien...
Ja, ook ik heb last van de engelse ziekte.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Beits haal je bij de bouwmarkt.
In sp heb ik het al aangepast.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:42 schreef Falco het volgende:
Dit is echt een superlelijke fout in de TT
Mij ook niet, ik kan je dus niet helpenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:19 schreef kless het volgende:
Om een of andere reden is het me nog niet gelukt om arbeitsfreude aan het schrijven van raporten verslagen en logs/ journals te beleven.
Zo goed kan je niet schrijven hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:26 schreef Renesite het volgende:
Ik geniet er van omdat ik ontzettend goed kan praten/schrijven. Ik verdiep mezelf dan ook in mijn laptop en probeer het zo leuk en zo goed onder woorden te brengen...
Ik bedenk me altijd op de plek waar het dan gebeurd, zoals mijn stageverslag. Ik bedenk dan dat ik weer op mijn stage ben en haal momenten voor de geest.
Moeilijk uit te leggen misschien...
Ik heb het even laten bezinken. Dergelijke opdrachten heb ik eigenlijk alleen bij èèn vak gehad. Waarbij je de vrijheid moet nemen in een schrijf opdracht. (facutleit der letteren)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:18 schreef sitting_elfling het volgende:
1. Je niet aan de regels houden en schrijven wat je zelf een beetje wilt en wat je wel interesseert.
Uiteraard krijg je gemekker van de prof. Maar omdat je werk dusdanig anders is dan de andere 400 die allemaal op elkaar lijken, én omdat je toch echt wel je best gedaan hebt er wat van te maken krijg je er vaak nog een goed cijfer voor.
Uiteraard moet je wel babbelvaardig zijn om je werk uit te leggen voor de prof. als hij je komt vragen.
Met je best doen bedoelde ik eigenlijk meer iets in de trent van, dat de prof. kan zien dat je er ook echt tijd in hebt zitten. Tuurlijk zegt in de meeste gevallen veel tijd niet dat je een goed cijfer zal krijgen, maar als het vaak een andere uitwerking betreft dan de algemene en je legt dat gewoon op een goede manier uit, dus dat hij kan zien dat je op die andere manier er tijd in hebt gestoken, je bij ons op de uni wel een goed cijfer krijgt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:37 schreef kless het volgende:
[..]
Ik heb het even laten bezinken. Dergelijke opdrachten heb ik eigenlijk alleen bij èèn vak gehad. Waarbij je de vrijheid moet nemen in een schrijf opdracht. (facutleit der letteren)
Waar ik nu mee bezig ben is "je best doen" geen argument is voor geen goed cijfer. Babbelvaardigheid is niet relevant. Uit het verslag blijkt wel of je het begrepen hebt of niet. ( Facuteit natuur en wiskunde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |