Ik zal je niet missenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef sinadO het volgende:
Ik had honger dus ik toog de keuken in om te kijken of ik nog wat te naschen in huis had. In de koelkast vond ik een aangebroken pak saucijzenbroodjes. Hier stond op dat ze tot drie dagen na opening nog te eten waren. Ik wéét dat ik ze deze week gegeten heb. Ik weet echter niet meer precies welke dag dat was.
Hoe dan ook, ze liggen momenteel in de oven. Ik verwacht zo rond 14:20 klaar te zijn met eten. Als jullie dan niets meer van mij horen ben ik dus dood.
Klacht: vergeten te stickeren like Rob Geus.
Wie bén jij.quote:
Voor dat je die shit eet, mag ik je Audioset ? Ik neem aan dat als je jezelf audiofiel noemt wel wat goede spul thuis hebt. Dus even erfenis formulier invullen en dan pas eten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef sinadO het volgende:
Ik had honger dus ik toog de keuken in om te kijken of ik nog wat te naschen in huis had. In de koelkast vond ik een aangebroken pak saucijzenbroodjes. Hier stond op dat ze tot drie dagen na opening nog te eten waren. Ik wéét dat ik ze deze week gegeten heb. Ik weet echter niet meer precies welke dag dat was.
Hoe dan ook, ze liggen momenteel in de oven. Ik verwacht zo rond 14:20 klaar te zijn met eten. Als jullie dan niets meer van mij horen ben ik dus dood.
Faal, ik kom hier al een jaar of 4quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wie bén jij.
(checkt profiel...)
Noob.
Noob.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Faal, ik kom hier al een jaar of 4
Meh...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:statistieken
Internetheldquote:
Inderdaad op Fok zijn geen klonen! Goed opgemerktquote:
je bent echt dom he?quote:
Zolang hij dat niet bewijzen kan is ie een noob.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Inderdaad op Fok zijn geen klonen! Goed opgemerkt
quote:
Je verkracht je eigen topic, dat bewijst maar weer dat jij dus een enorme faalhaas bentquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:05 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zolang hij dat niet bewijzen kan is ie een noob.
2546 (gemiddeld 136 per dag)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
newbie.. waar is een bushokje?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:07 schreef sinadO het volgende:
Wacht! Ze zijn klaar.![]()
Zij die sterven gaan etc.
Gelukkig ben jij de man, want iedereen weet dat die hard FOk!kers en FOK! veteranen boven aan de sociale ladder staanquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef sinadO het volgende:
[..]
Wie bén jij.
(checkt profiel...)
Noob.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:
geboortedatum: 08-09-1991quote:
Wederom heel sterk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
geboortedatum: 08-09-1991
Dat verklaart een hoop
Eindelijkquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef sinadO het volgende:
Psst, stickertje kopen?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:57 schreef sinadO het volgende:
Wuh?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:26 schreef lenme het volgende:
leeft die ploertendoder nog of heeft die al veel plezier met een wc-pot
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:58 schreef Breathtaking het volgende:
Of het nu 3 of 4 dagen is maakt ook niet uit hoor pussy.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Psst, stickertje kopen?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |