Wie verzint dit soort dingenquote:Eerste ernstige incident met 'slimmen' in Nederland
Tweetal geveld door drugstampons
AMSTERDAM, zaterdag - Een man en een vrouw zijn bewusteloos geraakt nadat ze een in de partydrug GHB gedrenkte tampon in hun anus hadden geduwd.
Please Wait ...
Het incident deed zich onlangs voor tijdens een strandfeest in Bloemendaal aan Zee, maar is nu pas naar buiten bekend gemaakt. Voor zover bekend betreft het hier het eerste ernstige incident met het zogenaamde 'slimmen' in ons land.
De vrijwillige reddingsbrigade in de badplaats trof het tweetal bewusteloos aan. Men had in eerste instantie geen idee waardoor ze buiten bewustzijn waren geraakt. Pas nadat een tweede vrouw zich meldde en vertelde dat de twee een GHB-tampon in hun anus zouden hebben zitten werd de oorzaak duidelijk. De vrouw wist een en ander te vertellen omdat ze zelf bleek te hebben geholpen met het inbrengen ervan...
Hierop zijn de twee bewusteloze lieden naar het ziekenhuis vervoerd. Pas na een uur of vijf in het ziekenhuis te hebben doorgebracht, kwamen ze weer bij hun positieven.
De tamponmethode wordt vaker toegepast, maar dan met een tampon gedrenkt in wodka, gin of een andere sterke drank. Het concept is simpel: neem een tampon en drenk die in wodka en breng hem vervolgens anaal of vaginaal in.
Een tampon kan tot drie glazen wodka of een shot GBH bevatten en doordat de werkzame stof, de alcohol of de partydrug direct in de bloedbaan wordt opgenomen is het effect dat de gebruiker heel snel of dronken of onder invloed van de drug geraakt.
De term 'slimmen' ofwel afslanken is aan het fenomeen gegeven omdat men veronderstelt dat de gebruiker door deze manier van drank tot zich nemen minder calorieën zou binnenkrijgen.
Het grote probleem met deze wijze van gebruik is echter volgens deskundigen dat het buitengewoon lastig is om de drank of de partydrugs ook maar enigermate te doseren.
Bron: Telegraaf
Het is iets van... dat anaal 80% van werkzame stof wordt opgenomen, en oraal 20%.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:40 schreef Vuile het volgende:
Moet ik ook een keer proberen
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef vosss het volgende:
Werkt dat ook met bier? Ik vind wodka niet lekker
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:35 schreef Neleos het volgende:
HaHahaha! Geniaal! Ik ga direct naar de supermarkt om tampons in te slaan.
Zit je weer aan de GHB SeLang ?quote:
ik denk dat je reet dat niks uitmaaktquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef vosss het volgende:
Zolang je de 2 vingers schuim aanhoudt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:53 schreef Mirjam het volgende:
ik denk dat je reet dat niks uitmaakt
Hmm, wat moet ik wel niet van je denken als je achter zo'n woord zo'n smiley plaatst?quote:
Het komt uit de US. Waar tampons in sterke drank werden gedrenkt alvorens deze anaal in te brengen. Gebeurt vooral bij jongeren, want drank drinken voor je 21e is natuurlijk slecht. Hel ende verdoemenis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wie verzint dit soort dingenZo zie je maar dat drugsgebruik zeker je hersenen aantast en gewoon flink aangepakt moet worden.
Het interesseert je geen reet zeg maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik denk dat je reet dat niks uitmaakt
het zal me aan m'n reet roestenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het interesseert je geen reet zeg maar.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:26 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Wie verzint dit soort dingenZo zie je maar dat drugsgebruik zeker je hersenen aantast en gewoon flink aangepakt moet worden.
"Ik heb griep"quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:25 schreef Dagonet het volgende:
Wat is de volgende stap, coke oplossen in wodka en dat in je reet stouwen?
Hoe vertel je dat trouwens op maandagochtend op je werk wanneer je je ziek meldt?.
Tuurlijk gozah!! Stop jij maar een lekker flesje bier in je reet..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:41 schreef vosss het volgende:
Ik dacht toen ik voor het eerst van slimmen hoorde ook iets van: "Alleen van die überdomme kinderachtige Amerikaanse pubers doen dit" maar blijkbaar is het niveau hier inmiddels ook zover gedaaldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik heb er eerder over gelezen maar nu vindt het dus ook plaats in NL
Wilde je tampons gaan verbiedenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Wederom wordt bewezen dat mensheid tegen zichzelf beschermt dient te worden. Dus strengere regelgeving en beperkingen in vrijheden.²
Neen, alle bedwelmende middelen, o.a.:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wilde je tampons gaan verbieden
Je wordt dronken als alcohol in je bloed komt. Je neemt calorieën tot je als alcohol in je bloed komt.quote:De term 'slimmen' ofwel afslanken is aan het fenomeen gegeven omdat men veronderstelt dat de gebruiker door deze manier van drank tot zich nemen minder calorieën zou binnenkrijgen.
True, maar als je het in je aars of kut stopt komt alle alcohol in je bloedsomloop, en gaat het niet eerst via de poortader naar de lever, waar een deel weer afgebroken wordt (maar waarvan je dan wel de calorieën binnen hebt)quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je wordt dronken als alcohol in je bloed komt. Je neemt calorieën tot je als alcohol in je bloed komt.
Heeft hetzelfde effect op de hersenen lijkt mequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me af of je er aangenaam dronken van wordt :|
Je hebt minder nodig om dronken te worden. Dus gebruik je ook minder alcohol, wat idd. een behoorlijke caloriewaarde vertegenwoordigt, dus word je minder snel dik..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je wordt dronken als alcohol in je bloed komt. Je neemt calorieën tot je als alcohol in je bloed komt.
Scheelt dat echt veel qua calorieën?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:15 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
True, maar als je het in je aars of kut stopt komt alle alcohol in je bloedsomloop, en gaat het niet eerst via de poortader naar de lever, waar een deel weer afgebroken wordt (maar waarvan je dan wel de calorieën binnen hebt)
Geen idee.quote:
Volgens mij gaat het er voor al mis als je op het idee komt om op deze manier een tampon te gaan gebruikenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:17 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Wie gaat in vredesnaam iemand helpen bij het anaal inbrengen van een in GHB gedrenkte tampon?
Ook datquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het er voor al mis als je op het idee komt om op deze manier een tampon te gaan gebruiken
nee joh, double penetration natuurlijkquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:15 schreef het_fokschaap het volgende:
waar moet dit heen met de wereld...what's next... twee GHB tampons in je anus ?
Waarom zou je je überhaupt op maandag ziek melden, je kunt toch de gehele zondag ontnuchteren.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:25 schreef Dagonet het volgende:
Hoe vertel je dat trouwens op maandagochtend op je werk wanneer je je ziek meldt?.
Nope, de alcohol in je bloed wordt gedeeltelijk aan de longen afgegeven en uitgeademd. Net als wanneer je het drinkt. De blaastest blijft dus gewoon positief.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:36 schreef BaraCuda het volgende:
Zo kun je dus ook de blaastest omzeilen
wat dacht je van vergeten en dan in hun reet n**ken...quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:59 schreef PatatFriet het volgende:
Zouden slimmers na afloop die tampon met het touwtje uit hun reet trekken, of zouden ze gewoon wachten tot ze moeten schijten?
Het topic?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef brilkikker het volgende:
en volgens mij loopt het niet eens lekker ..
Zo wil je echt niet gevonden worden..quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:28 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, lig je dan knock-out in een openbaar toilet met een natte tampon in je reetIk kijk weer met een andere blik naar die "hippe gasten" in Bloemendaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |