Echt een kampersgezin dusquote:De slachtoffers van een, vier, zes en acht jaar maakten deel uit van een gezin met vijftien kinderen.
Nee hoor, het zijn weliswaar Kampenaren, maar dat maakt het Kamper broertjes. En geen kamperbroertjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:08 schreef Koewam het volgende:
Volgens mij moet het ook 'Kampener' broertjes zijn als je het als je het zo nodig in die vorm wil schrijven.
Vijftien kinderenquote:
Bron? Ik vermoed dat mijn spelling de juiste is namelijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:30 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn weliswaar Kampenaren, maar dat maakt het Kamper broertjes. En geen kamperbroertjes natuurlijk.
Bron? De palingboer uit mijn voorbeeldquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Bron? Ik vermoed dat mijn spelling de juiste is namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....stomme lul
Dat dus. Bijvoorbeeld ook de Kamper uit-dagen en het Kamper Station.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:59 schreef Koewam het volgende:
[..]
Bron? Ik vermoed dat mijn spelling de juiste is namelijk.
Kampen ligt geeneens aan het IJsselmeer.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:43 schreef Dactus het volgende:
[..]
Vijftien kinderenWaar laat je zoiets in 's hemelsnaam? in ieder geval minimaal vier op de zolderverdieping dus
Dit topic doet mij denken aan het uithangbord met de tekst "Kamper IJsselmeerpaling". Ik zag het van de week hier op de kermis.
Toen Flevoland er nog niet was, lag het wel aan de toenmalige Zuiderzee, dus er zit een kern van waarheid inquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Kampen ligt geeneens aan het IJsselmeer.
Paling uit het Ketelmeer was in het verleden nogal eens vervuild door slib met andere rotzooi uit de IJssel. Dus de Kamper broertjes vingen hun paling op het IJsselmeer denk ikquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toen Flevoland er nog niet was, lag het wel aan de toenmalige Zuiderzee, dus er zit een kern van waarheid in
Dat stukje Nederlandse geschiedenis was ik even vergeten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:16 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Toen Flevoland er nog niet was, lag het wel aan de toenmalige Zuiderzee, dus er zit een kern van waarheid in
Dat kan natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:22 schreef Dactus het volgende:
[..]
Paling uit het Ketelmeer was in het verleden nogal eens vervuild door slib met andere rotzooi uit de IJssel. Dus de Kamper broertjes vingen hun paling op het IJsselmeer denk ik
SCHANDE!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat stukje Nederlandse geschiedenis was ik even vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |