zover ik weet zijn de beelden echt maar kwamen de kogels van de palastijnenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
Dat elke mogelijkheid wordt aangegrepen om als propaganda te gebruiken, is een feit. En niet alleen door de Palestijnen. Daarbij zijn meesten het er over eens dat de desbetreffende beelden authentiek zijn. En als laatst, de gruweldaden van Israël gaan een stuk verder dan wat je op dat filmpje ziet.
Dat is wat er door bepaalde lieden gezegd wordt, echter is dat nimmer zwart op wit bewezen. (Evengoed propaganda dus, vooralsnog).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
zover ik weet zijn de beelden echt maar kwamen de kogels van de palastijnen
Nou, in dat filmpje wordt dat in mijn ogen juist wel heel aannemelijk gemaaktquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is wat er door bepaalde lieden gezegd wordt, echter is dat nimmer zwart op wit bewezen. (Evengoed propaganda dus, vooralsnog).
De argumentatie doet mij denken aan de argumentatie die gebruikt werd om de aanslagen op de Twin Towers te verklaren. (Je weet wel, de zogenaamde van te voren neergelegde explosieven).quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:59 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Nou, in dat filmpje wordt dat in mijn ogen juist wel heel aannemelijk gemaaktIk weet niet wat je precies onder "zwart op wit bewijzen" verstaat, maar wat vind jij van hun argumentatie?
Dat dus, ten eerste. Het arme joch is en blijft dood en die familie zit ermee.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:44 schreef Reya het volgende:
...
Maakt het verder veel uit? Weinig, in mijn ogen, want het is enkel een voetnoot in een hele serie gruwelijkheden waarbij geen enkele betrokken partij zijn handen kan wassen in onschuld.
Is daar bewijs voor? Als ik het filmpje goed heb begrepen, is er bijvoorbeeld geen lijkschouwing gepleegd.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat dus, ten eerste. Het arme joch is en blijft dood en die familie zit ermee.
Nee, daar moest ik niet echt aan denken, kun je dat uitleggen?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De argumentatie doet mij denken aan de argumentatie die gebruikt werd om de aanslagen op de Twin Towers te verklaren. (Je weet wel, de zogenaamde van te voren neergelegde explosieven).
Natuurlijk. Waar ik vooral in geinteresseerd ben is hoe de media wordt gebruikt om dit soort conflicten in het midden oosten te verslaan.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:44 schreef Reya het volgende:
Maakt het verder veel uit? Weinig, in mijn ogen, want het is enkel een voetnoot in een hele serie gruwelijkheden waarbij geen enkele betrokken partij zijn handen kan wassen in onschuld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |