oooh man ik haat het openbaar vervoer...
dit is wat er gebeurde....
Ik ging van het station naar huis met de bus.....goed....bus van 5 over was al weg. het was kwart over 2. Bus van 5 voor half dan maar pakken...10 mins wachten.
Komt ineens de bus aanrijden....en gaat stil staan bij de halte.....en hij blijft stilstaan. Mensen lopen ernaar toe en gaan staan wachten om in te mogen stappen...dus ik ook maar...
dacht bij mezelf...da's mooi, hij is vroeg, of het is de vorige die een beetje laat is.
Goed, 5 mensen inmiddels staan voor de deur van de bus te wachten...maar hij doet de deur niet open. Wel zag ik 2 mensen IN de bus die een kaartje aan't kopen waren, die waren dus wel binnen gekomen.....
Goed, 1 van ons wachtenden dus maar even op de deur kloppen.....wijst die chauffeur naar z'n horloge en begint weg te rijden....dus ik voor die bus gaan staan en op z'n voorruit rammen van hey "WTF man laat ons niet staan"
Begint ie in z'n bus te roepen naar me (neem ik aan....z'n bek ging open en dicht en hij keek boos naar me....ik kon het niet horen omdat de deur/raam dicht was.....zegt wat voor de intelligentie van zo iemand

) en te zwaaien met z'n arm als een spast....waarna hij verder rijdt...
echt wat een kankerklootzak,
dus in de 10 minuten die me nog reste om te wachten op de volgende bus ben ik bij de infobalie mooi een klacht gaan indienen over die hondedrol.
Ik hoop dat ie ontslagen wordt.