Voor 300 euro kunnen we nog heel veel bleek en waspoeder kopen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef Harajuku. het volgende:
Zijn we nog best rap aan 2000 euro gekomen
Miranda (jora) riep gisteren gourmet gold. Ik heb gezegd dat ze die zelf maar moesten kopenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor 300 euro kunnen we nog heel veel bleek en waspoeder kopen!
En we hebben natuurlijk wat meer dan 7200 so far, dus er kan ZEKER 5000 op de cheque maar waarschijnlijk nog wel wat meer!
Dat had ze er wel bij gezegd in haar verlanglijstje denk ik, omdat ze ook zo specifiek was over welke merken wel en niet. Maar goed, als ze dat echt willen kopen ze dat idd zelf maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miranda (jora) riep gisteren gourmet gold. Ik heb gezegd dat ze die zelf maar moesten kopen
Ik vind het ook een beetje onzinquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had ze er wel bij gezegd in haar verlanglijstje denk ik, omdat ze ook zo specifiek was over welke merken wel en niet. Maar goed, als ze dat echt willen kopen ze dat idd zelf maar.
Zou het wel een beetje onzin vinden, die petiterige blikjes met zoveel katten!
Zei zij... die de petiterige blikjes zelf ook dagelijks aan haar kat voert![]()
Stond in een verhaal ergens. Ik ga ff zoekenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:43 schreef Greys het volgende:
Wat staat er op de site?
Van de handschoenen? (Waarom zei ze dat dan niet even specifiek?)
Maar deze kunnen ze vast ook prima gebruiken bij het schoonmaken!
En ik vraag me misschien heel stom af hoor ; maar wie maakt er schoon met handschoenen?quote:Hebben jullie nog iets nodig voor de katten, vroeg ik. Blikken zacht voer met vis erin zou erg fijn zijn en anders rundergehakt; keuken rollen; bleek; schoonmaakmiddelen; latex -handschoenen. Tja daar hebben wij al gauw weer behoefte aan, werd er verteld.
Ik ook niet, maar best veel mensen wel hoor!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stond in een verhaal ergens. Ik ga ff zoeken
[..]
En ik vraag me misschien heel stom af hoor ; maar wie maakt er schoon met handschoenen?ik heb dat nog nooit mensen zien doen, behalve mijn moeder... maar die is raar.
dat doe ik twee keer en dan heb ik geen huid meer over. Extreem droog. Kan er echt niet tegen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
ik ruim baloe zn spuitstront gewoon zonder handschoenen opmaar dan wel wassen met dettol
en dat doe je natuurlijk ook niet 40x per dag.... toch?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:50 schreef Qwea het volgende:
ik ruim baloe zn spuitstront gewoon zonder handschoenen opmaar dan wel wassen met dettol
nee, ze bedoelen ws die latex handschoenen die ook bij operaties gebruikt worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
huh? bedoelen ze nou die gele en roze latex handschoenen die bij de Action geen drol kosten?
Maar Ing had die echte latex dingen gekocht toch, die doktershandschoenen?
Die doorzichtige. Die zijn heel fijn bij klussen omdat je dan gewoon grip hebt en bijvoorbeeld geen verf, poep, weet ik veel aan je handen krijgt.
nog geen 1x per maandquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:56 schreef Re het volgende:
[..]
en dat doe je natuurlijk ook niet 40x per dag.... toch?
Doktershandschoenen zijn veeeeel fijner dan die goedkope losse meuk.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:54 schreef nokwanda het volgende:
huh? bedoelen ze nou die gele en roze latex handschoenen die bij de Action geen drol kosten?
Maar Ing had die echte latex dingen gekocht toch, die doktershandschoenen?
Die doorzichtige. Die zijn heel fijn bij klussen omdat je dan gewoon grip hebt en bijvoorbeeld geen verf, poep, weet ik veel aan je handen krijgt.
Die zijn dus best kut.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, ze bedoelen ws die latex handschoenen die ook bij operaties gebruikt worden.
En nee, ing heeft van die haar verf handschoenen gekocht.
Die je ook hebt bij diesel tanken
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doktershandschoenen zijn veeeeel fijner dan die goedkope losse meuk.*koestert doos handschoenen die ze in haar verpleegkundig verleden achterover heeft gedrukt*
![]()
Maar dan moeten we er misschien ook een bus talkpoeder bijgeven, dan kunnen ze dezelfde handschoenen een paar keer gebruiken. Anders krijg je die krengen nooit een tweede keer aan.
Dat was wat ik eruit op maakte. Want die latex dingen waren asociaal duur stond in een PM die ik niet meer heb. En toen vroeg ik "heb je dan haarverf handschoenen?" en toen was het antwoord geloof ik "idd"quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die zijn dus best kut.(no offence Ing)
Heb hier alleen een online ding, en dat ding is kut om te rekenenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Heeft er niemand een rekenmachine?
Zo ja, kan er iemand even die boodschappenlijst hier bovenaan de bladzijde natellen of het totaal so far klopt?
Qwea, ik heb dus in totaal nu ¤ 354,60 overgemaakt aan de Cat & Dog shop, voor:
¤ 135,00 voor 30 stuks kattenbakken
¤ 150,00 voor 300 grote kauwstaven buffelhuid
¤ 069,60 voor 10x100 stuks kleine kauwstaven buffelhuid
*gaat rekenen*quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
Zo ja, kan er iemand even die boodschappenlijst hier bovenaan de bladzijde natellen of het totaal so far klopt?
Als de bedragen die er staan kloppen (dat heb ik niet gecontroleerd), is het totaal inderdaad 1694,70quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:59 schreef Greys het volgende:
2 keer nageteld, twee keer hetzelfde bedrag als jij!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:34 schreef Greys het volgende:
Zo zou hij dan moeten kloppen?
Kan iemand met een rekenmachine het voor de gein eens natellen, het totaalbedrag?AANKOOP SPULLEN!
We hebben al:
¤ 148,70 voor 10 liter dettol en 3000 plastic handschoenen
¤ 265,00 voor 450 onderleggers
¤ 030,00 voor 30 flessen Dreft afwasmiddel
¤ 300,00 voor 600 blikjes Gourmet
¤ 297,00 voor 1200 keukenrollen
¤ 008,10 voor 30 afwasborstels
¤ 042,50 voor 50 rol vuilniszakken normaal
¤ 056,70 voor 30 rol vuilniszak groot
We halen nog:
¤ 100,00 voor 100 flessen allesreiniger --> halen Ferrari_rood en Cat22 als het goed is
¤ 067,50 voor 50 flessen desinfectie voor de handjes --> haalt Qwea
¤ 024,60 voor 30 veger en blik --> haalt Greys
Dus dat zou bij elkaar dan ¤ 1.694,70 zijn tot nu toe.
En we willen nog graag:
- bleekmiddel
- wasmiddel?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:09 schreef nokwanda het volgende:
http://www.beautywaves.nl/product_info.php?products_id=20
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:12 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me alleen af of dat per stuk of per doos is
quote:Latexhandschoenen zijn allen ongesteriliseerd en verpakt in een kartonnen doos, tevens dispenser, per 100 stuks (50 paar).
quote:
Roep dan maar even heel snel nog wat nuttige dingen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:10 schreef Cat22 het volgende:
Zet één van de chicks vast een nieuw topic klaar? Want deze krijgen we gauw genoeg volgegeit.
Alles qua rijden is al geregeld en voorzienquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dus lekker gegaan![]()
Wanneer gaan jullie/we alles brengen? Nog hulp nodig?
Op 12 september!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Is dus lekker gegaan![]()
Wanneer gaan jullie/we alles brengen? Nog hulp nodig?
Maar wel een heel lief aanbod, bedoelt Qwea ongetwijfeld!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alles qua rijden is al geregeld en voorzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |