Doe je dat bij Nederlands ook?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:58 schreef player-boy het volgende:
uhm kijk ik vind het niet 'erg' dat ze zown boek doen.
MAAR doe dan ook godverdomme een boek over het christendom, jodendom etc.
en niet alleen maar over islam.
ik ga gewoon niet naar die les als protest
nee want die is vet die leraarquote:
Zo'n boek heet Koranquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:34 schreef player-boy het volgende:
bleek dus dat er maar 1 onderwerp in het levensbeschouwing boek stond.
namelijk de is-lam![]()
nee knoop, zown boek heet 'islam wegen van overgave'quote:
en terecht met dat boek willen ze dat nederland het Iran van europa wordtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:09 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee knoop, zown boek heet 'islam wegen van overgave'![]()
zo het het boek serieus ik vind het nogal eng...![]()
mmm vertel me meerquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:14 schreef dagdag het volgende:
Als christen heb je vind ik het recht deze les te weigeren, helemaal als het toevallig een christelijke school is
Nou in nederland mag je het vergeten, Maar zoals hierboven vermeld hadden ze het in amerika niet hoeven proberen.quote:
Jij zat op een christelijke schoolquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
Nou in nederland mag je het vergeten, Maar zoals hierboven vermeld hadden ze het in amerika niet hoeven proberen.
Tevens vind ik het onzin, ik kreeg ook op mijn christelijke school lessen over islam.
En heb toen dat hoofdstuk gewoon overgeslagen.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:09 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee knoop, zown boek heet 'islam wegen van overgave'![]()
zo heet het boek serieus, ik vind het nogal eng...![]()
gast, lees eerst de OP is goed voordat ge domme antwoorde geeft..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:29 schreef Dastan het volgende:
Een beetje een sneu topic is dit geworden. Bij aardrijkskunde krijg je toch ook niet alleen les over Nederland? En bij geschiedenis krijg je ook les over wat er is gebeurd waar Nederland niet direct bij betrokken was. Om over vreemde talen als Frans, Engels, Duits, Spaans et cetera maar te zwijgen.
Het is logisch dat je les krijgt over godsdiensten of levensbeschouwingen die jouw misschien niet direct liggen. De islam neemt een hele belangrijke plek in de wereld in en die godsdienst wordt steeds belangrijker. En ook al is ons land misschien van oorsprong christelijk, er zijn inmiddels veel meer culturen bijgekomen en het lijkt mij niet verkeerd daar ook wat over te leren. Anders blijft die kloof juist bestaan.
we leren ieder jaar verschillende godsdiensten te samen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:12 schreef enilnomrow het volgende:
Heb je nog nooit een andere godsdienst behandeld bij Levensbeschouwing, TS?
Waarom zet je godsdienst tussen aanhalingstekens? Het lijkt me toch duidelijk dat het een godsdienst is?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:09 schreef player-boy het volgende:
[..]
gast, lees eerst de OP is goed voordat ge domme antwoorde geeft..
bij aardrijkskunde krijg ge nederland EN de rest van de wereld..
bij levo krijg je puur en alleen de meest fasistische 'godsdienst' ooit!!
dat is mijn punt dat ik alleen maar die kut islam krijg...
en dan ook de naam van het boek 'islam en de wegen van overgave'
in normaal nederlands s dat 'hoe bekeer je je tot de islam'.
egt hoe sommige mensen met zichzelf kunnen leven hier djeez
ahhhquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:16 schreef player-boy het volgende:
[..]
we leren ieder jaar verschillende godsdiensten te samen.
christendom jodendom en meestal nog de helft van het boek islam...
maar nu is het zo ver dat ze ALLEEN islam geven.
ik word daar egt zo kotsmisselijk van.
wat een vreselijke religie is dat egt waar. beetje vrouwen op 2de plaats.
met geweld de godsdienst rondbrengen ( ja zo gaat het al sinds het begin en nu nog steeds)
Nee dat doet het christendom niet, vrouwen op een 2e plaats zettenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:16 schreef player-boy het volgende:
[..]
we leren ieder jaar verschillende godsdiensten te samen.
christendom jodendom en meestal nog de helft van het boek islam...
maar nu is het zo ver dat ze ALLEEN islam geven.
ik word daar egt zo kotsmisselijk van.
wat een vreselijke religie is dat egt waar. beetje vrouwen op 2de plaats.
met geweld de godsdienst rondbrengen ( ja zo gaat het al sinds het begin en nu nog steeds)
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:35 schreef Ascendancy het volgende:
troll met hiv
nee dat doen ze inderdaad niet nee:Pquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:15 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Nee dat doet het christendom niet, vrouwen op een 2e plaats zetten
De SGP discrimineert vrouwen nog steeds en op de bible-belt.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:26 schreef player-boy het volgende:
[..]
nee dat doen ze inderdaad niet nee:P
niet meer!
Ja op de basischool toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:23 schreef Mriya het volgende:
Ze proberen je te bekeren. Snap je dat dan niet.
Wij kregen ooit een agenda van school, toen ik deze in ontvangst nam sloeg ik toch wel steil achterover. Dat hele ding was in het Arabisch en Turks, maar geen Nederlands woord in te bekennen.![]()
Nederland is zwak.
quote:Op woensdag 30 september 2009 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
Gast, tyf op met je kutkick van een nog kutter topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |