abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_246847
Misschien lijkt deze thread een beetje op de andere onderwerpen die er tot nu toe al staan. Maar eigenlijk wilde ik hier jullie mening horen over de omroep, niet over het programma zelf dus.

Doet SBS6 er goed aan het programma De Bus uit te gaan zenden, zo vlak na BB?

Commercie speelt een zeer belangrijke rol bij de keuze om het programma te gaan aanbieden. Maar zal het wel een juiste keuze zijn? Wie kan er voorspellingen doen over hoe dit hele traject zal gaan verlopen? Een zelfde hype? Een flop?

Nogmaals, ik wil het hier meer hebben over de verhouding Veronica - SBS6 dan de verhouding BB - DB..

Redactie Frontpage maandag 27 december 1999 @ 00:27:00 #2
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_246848
Nee! SBS 6 is zelf zo dom geweest BB af te slaan, omdat ze er niets in zagen. ze waren bang voor alle kritiek die zou komen. Dus eigen schuld, dikke bult. Veronica kaapt alles weg, en terecht. Dus SBS moet niet zielig doen om zelf zoiets uit te zenden. Wie zijn kont verbrandt, moet op de blaren zitten. Maar verder is SBS 6 een goeie zender. Met Hart van Nederland, leuke fillums en af en toe leuke erotiek. Josefine Mutzenbacher,...
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_246849
Puur strategisch moet SBS6 wel , wordt het een flop stoppen ze er gewoon mee ......
pi_246850
Waarschijnlijk vind niemand het programma leuk, komt er veel kritiek in de forums maar kijkt toch bijna iedereen, ik ga sowieso wel kijken, al is het maar om hier mee te kunnen praten.
Lees goed na je geen woorden vergeten bent.
  maandag 27 december 1999 @ 11:32:00 #5
2225 meendering
2 Beer or not 2 Beer...
pi_246851
Het is een beetje afgezaagd natuurlijk, maargoed het blijkt een trend te zijn..

Ik vind al die goedkope programma's slecht, ze hebben weinig te brengen voor mij! Ik kijk toch liever naar Discovery dan naar BB!

Laterz,
Meendering
( http://go.to/meendering )

maandag 27 december 1999 @ 12:04:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_246852
we hadden eerst Goede tijden Slechte tijden .. daarna op dat succes ...Goudkust... en... onderweg naar morgen....

denk dat de verhoudingen BB tov de Bus ook zo gaan liggen

meer van hetzelfde ...ander jasje

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 27 december 1999 @ 17:11:00 #7
2201 prop
explain it simple
pi_246853
Zodra een programmaconcept succesvol is nemen anderen het over. Dat gegeven is al zo oud als de televisie zelf. Duitse Krimi´s, Sex op de Commerciëlen werd zelfs door de KRO geïmmiteerd, Surprise show/spoorloos enfin zo kan ik nog wel even doorgaan. Natuurlijk zal de hype niet dezelfde omvang hebben maar dat is ook niet erg. Veronica had bb ingeschat op tussen de 5 en 8% kijkdichtheid. Dat bleek een wat lage schatting. Maar de kans dat DB deze percentages in elk geval zal halen, is groot. Het levert een nieuw soort televisie op waarmee omroepen niet willen achter lopen. Ik verwacht dat er binnen korte tijd wel een aantal programma´s met hetzelfde concept zullen worden gebracht. De kijker wordt na verloop van tijd RealitySoap-moe en dan blijven er nog wel en tijdje één of twee over.

[Dit bericht is gewijzigd door prop (Datum 27 December 1999).]

If you can´t explain it simple, you don´t understand it well enough

maandag 27 december 1999 @ 22:13:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_246854
Het houdt ons FOK!kers in ieder geval van de straat
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')