Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien omdat ik juist heel veel ga nadenken ?
Hee, sig!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.
Ja sorryquote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
God wat een soap weer in FB, en wat zitten jij en WA er ineens tussen zeg
Ik heb vrees ik een totaal verschillende muzieksmaak.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:26 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hee, sig!
Het nieuwe Muse-album!!!!![]()
Of niets voor jou?
Oh ,al jaren!!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja sorryWist niet dat dat FOT zo'n wespennest was
![]()
Ik ga pitten
Er lopen meer soaps tegelijk.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
God wat een soap weer in FB, en wat zitten jij en WA er ineens tussen zeg
Ik zal het onthouden!quote:Op woensdag 9 september 2009 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet teveel doen, je moet ook nog wat hersencellen overhouden voor later.
Krentenbol, FOK! op het nieuws vandaag vanwege de scholieren die gedDost hebben, het nieuwe Muse album, het foto-topic, het is chaos!quote:
Daarom ben ik er nog, was mijn leven aan het beteren maar op deze manier komt er weer niets van terecht.quote:
Hoe bedoel je ? ;oquote:Op woensdag 9 september 2009 01:35 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Krentenbol, FOK! op het nieuws vandaag vanwege de scholieren die gedDost hebben, het nieuwe Muse album, het foto-topic, het is chaos!
...en de serieuze voorliefde van mij voor Crack_ wordt een beetje ondergesneeuwd vandaag..
Het is geen rustige nacht.
...en dat stoort me echt.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lamon wilde aandacht trekken maar dat lukte niet zo goed door andere verwikkelingen.
Maar ik toch altijd aandacht voor lamon ?quote:Op woensdag 9 september 2009 01:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lamon wilde aandacht trekken maar dat lukte niet zo goed door andere verwikkelingen.
Jantje Smit en de Havenzangers.quote:Op woensdag 9 september 2009 01:52 schreef Crack_ het volgende:
Oh sig, wat is jouw muziek smaak dan eigenlijk ?
Komt aardig in de buurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 02:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jantje Smit en de Havenzangers.
Hazes wil ook nog wel.
Op goeie dagen draait ie de Carmina Burana, en in bad heeft ie altijd herman van Veen op staan, AJ Kwak.
I knowquote:
Wiequote:Op woensdag 9 september 2009 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent Bertus Staigerpaip vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |