abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 03:32:24 #1
259495 Washington
live vanuit Fryslân
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 03:41:21 #2
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_72086123
Die kerel slaapt 's avonds in een hotel is allemaal nep.
Dus wees gerust.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_72086195
Ja het zijn nepkikkers die hij eet en neppadden en het plas is eigenlijk limonade en de poo juice is ook niet echt.
pi_72086216
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 03:41 schreef HugoBaas het volgende:
Die kerel slaapt 's avonds in een hotel is allemaal nep.
Dus wees gerust.
Nep... pff.

Dat gaat over het punt dat hij stond te schieten op een plek waar hij bij een klif een oversteek zocht maar buiten beeld op een paar meter afstand gewoon een oversteek was. Tja, alles voor een goed shot lijkt me.

Ik vind het iig mooi dat het niet zo'n mietjes programma is waarbij ze de echte survival buiten beeld houden. Die vent sneed net toevallig toen ik een aflevering zag de kop van een stinkdier af. Slangen doodslaan doet ie ook, pis drinken, olifanten en kamelen poep drinken, beesten villen, etc. Zeg maar wat er nep aan is.

Overigens zie ik Ray Mears / Les Trout hun eigen pis voor de camera nog niet drinken, alleen ter illustratie

Maargoed daar zit het verschil 'm ook in. Survival technieken laten zien of een docu laten waarin iemand survivalt.

Les Trout: survival docu
Ray Mears: surival techniek met nadruk op de geschiedenis
Bear Grylls: hardcore survival techniek
hula
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 07:23:16 #5
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_72086424
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 04:18 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Nep... pff.

Dat gaat over het punt dat hij stond te schieten op een plek waar hij bij een klif een oversteek zocht maar buiten beeld op een paar meter afstand gewoon een oversteek was. Tja, alles voor een goed shot lijkt me.

Ik vind het iig mooi dat het niet zo'n mietjes programma is waarbij ze de echte survival buiten beeld houden. Die vent sneed net toevallig toen ik een aflevering zag de kop van een stinkdier af. Slangen doodslaan doet ie ook, pis drinken, olifanten en kamelen poep drinken, beesten villen, etc. Zeg maar wat er nep aan is.

Overigens zie ik Ray Mears / Les Trout hun eigen pis voor de camera nog niet drinken, alleen ter illustratie

Maargoed daar zit het verschil 'm ook in. Survival technieken laten zien of een docu laten waarin iemand survivalt.

Les Trout: survival docu
Ray Mears: surival techniek met nadruk op de geschiedenis
Bear Grylls: hardcore survival techniek
Fout,

Les Trout, survival
Ray Mears, bushcraft
Bear Grylls, laten zien hoe je zo snel mogenlijk bij de beschaving komt, en laten zien hoe je vocht en eten krijgt in de "great outdoors"
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_72086558
Toen hij die stront uit de woestijn plukte, bij gebrek aan water de stront tegen elkaar aan drukte en boven zijn mond houdde, was wel het toppunt van
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:37:21 #7
168255 J.Herrer
pi_72087052
Hij had ook een keer zo'n vies grote made ofzo in z'n mond gestopt en toen vloog die pus en maaginhoud zo naar buiten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_72087175
Held inderdaad
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_72087199
Whehe held
pi_72092559
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 07:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Fout,

Les Trout, survival
Ray Mears, bushcraft
Bear Grylls, laten zien hoe je zo snel mogenlijk bij de beschaving komt, en laten zien hoe je vocht en eten krijgt in de "great outdoors"
Niks fout, hoewel je gelijk hebt dat Ray Mears ook veel bushcraft laat zien. Weet je uberhaupt wat survival is? Gewoon overleven. En hoe doe je dat? Dat laten ze alle 3 zien.
hula
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:44:10 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_72092927
bovendien hebben ray mears (en in mindere mate) Les ook veel gereedschappen bij zich.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:54:37 #12
255118 Aaaaargh
Be afraid, be very afraid.
pi_72093087
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:37 schreef J.Herrer het volgende:
Hij had ook een keer zo'n vies grote made ofzo in z'n mond gestopt en toen vloog die pus en maaginhoud zo naar buiten

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')