Dit is een serieus topic :pquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
LACHUH GIERUH BRULLUH HOOR MET DIE TS
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:44 schreef HSG-BOMBER het volgende:
LACHUH GIERUH BRULLUH HOOR MET DIE TS
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
Het zal wel een tof vrijgezellenfeest worden met dergelijke huilies..
Ok, ik snap je probleem!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:47 schreef Dragorius het volgende:
Zeur niet, ik moet vanaf de computerkamer naar de slaapkamer om naast mijn vriendin te kruipen..er zit alleen geen deur in de kamer op de gang dus als mijn overburen nog wakker zijn kijken ze recht in het oog van Dragorius zijn almachtige boxershort
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
..Dus dan trek je maar snel een sprintje om de kans zo klein mogelijk te houden dat ze het beschamende bultje in je boxershort kunnen checken?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:47 schreef Dragorius het volgende:
Zeur niet, ik moet vanaf de computerkamer naar de slaapkamer om naast mijn vriendin te kruipen..er zit alleen geen deur in de kamer op de gang dus als mijn overburen nog wakker zijn kijken ze recht in het oog van Dragorius zijn almachtige boxershort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
was t maar een bultjequote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:56 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..Dus dan trek je maar snel een sprintje om de kans zo klein mogelijk te houden dat ze het beschamende bultje in je boxershort kunnen checken?
Of hoe moet ik dat zien.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:57 schreef Dragorius het volgende:
warme melk!Voor zover ik weet niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar slapen gaat voor vieren gebeuren hoop ik.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
Een lan-party ofzoquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:50 schreef Chain_Reaction het volgende:
Dat dus. Half 10 op. 1 over half 10 een klats water in je gezicht, 2 over half 10 wat gel in je haar, 3 over half 10 je tanden poetsen, 4 over half 10 een broodje naar binnen proppen en om 5 over half 10 je eerste biertje van de dag opentrekkenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:04 schreef Mikkie het volgende:
Ah boeiend. Half tien ophalen is kwart voor tien zuipen. Dan komt het toch wel goed met je dag.
Daar zijn het vrijgezellendagen voor.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Half 10 op. 1 over half 10 een klats water in je gezicht, 2 over half 10 wat gel in je haar, 3 over half 10 je tanden poetsen, 4 over half 10 een broodje naar binnen proppen en om 5 over half 10 je eerste biertje van de dag opentrekken![]()
Doe niet zo autistischquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat dus. Half 10 op. 1 over half 10 een klats water in je gezicht, 2 over half 10 wat gel in je haar, 3 over half 10 je tanden poetsen, 4 over half 10 een broodje naar binnen proppen en om 5 over half 10 je eerste biertje van de dag opentrekken![]()
Stoer man.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:04 schreef Mikkie het volgende:
Ah boeiend. Half tien ophalen is kwart voor tien zuipen. Dan komt het toch wel goed met je dag.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |