Klompé? Het is Klompe. Dikke fail.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:20 schreef Bjoro het volgende:
Vandaag draag ik:
[ afbeelding ]
Omdat de 3 zo leuk tussen de 4 en de 2 inzit
Ja, hoe laat worden we ook alweer verwacht?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:28 schreef Bluezz het volgende:
Ga je nog iets uitdelen of hoe zit het
Hè bah.. Moet zoietSCH nu al in poSCHt 3.. Oh, wacht. Er iSCH iemand jarig..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Ehmm.. Ik mag hopen dat je niet op de post boven de jouwe doelt? Zo wel, dan zou ik nog eens goed kijken...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:47 schreef Malahide het volgende:
SCH is volgens mij niet zo'n fan van travos...
Die is later toch naar Den Bosch verhuist ?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:25 schreef SCH het volgende:
De bekendste homo uit Heerenveen was trouwens altijd de badmeester.
Geintje moet kunnen in dit feestelijke topicquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ehmm.. Ik mag hopen dat je niet op de post boven de jouwe doelt? Zo wel, dan zou ik nog eens goed kijken...
Uiteraard...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:11 schreef Malahide het volgende:
[..]
Geintje moet kunnen in dit feestelijke topic.
Wie trekt er nou een bontjas over een bikini aan? En waarom moet in ieder topic met mooie mannen toch altijd even een vrouw gepost worden, word je er zo zenuwachtig van lieverdquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:33 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Om het topic te redden..
Niks mis met een mooi vrouw. Dat jij dit niet kan waarderen zegt meer over jou.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie trekt er nou een bontjas over een bikini aan? En waarom moet in ieder topic met mooie mannen toch altijd even een vrouw gepost worden, word je er zo zenuwachtig van lieverd![]()
![]()
Ze is van harte welkom trouwens, maar niet met bontjas
Wie kijkt er nou naar die bontjasquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Wie trekt er nou een bontjas over een bikini aan? En waarom moet in ieder topic met mooie mannen toch altijd even een vrouw gepost worden, word je er zo zenuwachtig van lieverd![]()
![]()
Ze is van harte welkom trouwens, maar niet met bontjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |