Spiegels toch een succes?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: Weer tegen die vette reet van het 'zaterdagmorgen mormel. aan moeten kijken.
Hij moest naar Zuidlaren, godverdomme.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:39 schreef de_boswachter het volgende:
Klacht: Weer tegen die vette reet van het 'zaterdagmorgen mormel aan moeten kijken.
Klacht2: Aangeschoten na twee bier.
Klacht3: Beren Botje.. wat een mongool. Als ie rond was blijven varen was ie op dezelfde plek uitgekomen.
Nou dat dus.
Dat niet kunnen vindenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:40 schreef Quir het volgende:
[..]
Hij moest naar Zuidlaren, godverdomme.
En toch he....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:42 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hoor es, de weg was recht en de weg was krom
Er is alleen gezegd dat hij nooit wederkeerde.quote:
Je lijkt zowaar een 'echte' kut user......quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En toch he....
Kan me er rot op ergeren.
Aha.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je lijkt zowaar een 'echte' kut user......
Moet toch wat na 1 uur downtimequote:
Er moet iets achter zitten...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:45 schreef Quir het volgende:
Er is alleen gezegd dat hij nooit wederkeerde.
Precies.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:49 schreef Rekkie het volgende:
Nou slotje dan maar hè.... oh wacht dat kun je niet meer
Omdat jij het niet goed verstaatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
En waarom zingen ze dan 'Beren' ?
Wat zou jij doen als drager van die naam?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Er moet iets achter zitten...
Vrouw zwanger?
Geldproblemen?
We zullen het nooit te weten komen.
Ik zou zweren dat het Beren was.quote:
dan!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het Beren was.
Beren klinkt ook 'liever' in de oren bij kinderen als 'Berend'.
Das wel waar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:53 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als drager van die naam?
IK heb vroeger een jeugd gehad. Jij niet dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:55 schreef Rekkie het volgende:
dan!
Hoe weet jij nu dat het liever in de oren klinkt dan Berend?
Heb jij soms het gevoel van een kind?
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef Paul het volgende:
HAHA ALS MOD MOCHT JE DIT NIET HE
Dat is zo lang geleden da IK niet meer weet hoe ik toen dacht over Berend.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
IK heb vroeger een jeugd gehad. Jij niet dan?
Ach wat lief, nu heb ik ineens een slechte jeugd gehad.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Je verdringt gewoon je slechte jeugd, dat is het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |