Southpark, Cartman Marathonquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:29 schreef TheKC het volgende:
Terechte klacht, er was ook al niks boeiends op tv
Me 2quote:
Ik was eerderquote:
Had je fok! ook uitgedaan dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:30 schreef Barcaconia het volgende:
Ik start zojuist Fok! op en er staan maar 2 topics in de AT... Ik dacht al, zijn ze weggeweest?
je zult je wel kut voelen indd.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:32 schreef Devvie het volgende:
[..]![]()
altijd die jankies dat ze geen leven hebben zonder fok
Ja, want 2 minuten nadat het online was was jij er ookquote:
Show me?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:33 schreef Dropdown het volgende:
Zoek nog steeds een spannende topicreeks. Woensdag had ik gratis producten (incl de gratis printer truc @ Wehkamp), en gisteren die met FUUUUUKKKKANNNNNNKAAAAAARGH
Hahaha al die autisten daar zonder leven meteen vragen wat er is enzoquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:33 schreef raaavi het volgende:
http://foknl.wordpress.co(...)-juni-2009/#comments
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:42 schreef jordeeeh het volgende:
Ik ben speciaal niet naar t café gegaan, omdat ik wilde weten wanneer FOK weer up zou zijn.
Dat zal vast niet de laatste zijn.quote:
En nu heb ik geen zin meerquote:
Ik zei al op msn tegen iemand "FOK wordt ge-ddos'dquote:
Maar zó ver moet je nu ook weer niet gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:34 schreef Lord_Cardigan het volgende:
pfff, ik had het touw al om m'n nek en was net bezig om mijn leatherman te zoeken om m'n polsen door te snijden toen ik ineens zag dat het weer werkte.
De beste man heeft 8 jaar geleden wel 1 miljoen GULDEN (Dat is wel 2.2miljoen uuro!!!) verloren op de beurs hoor!!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:49 schreef Willaaam het volgende:
Maak je niet druk want...
[ afbeelding ]
DRIES IS HIER!
Geen crisis waar dries is!
Toch niet, hij heeft 0,45378021609013890212414519151794 miljoen euro verloren. Afronden waar nodig.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
De beste man heeft 8 jaar geleden wel 1 miljoen GULDEN (Dat is wel 2.2miljoen uuro!!!) verloren op de beurs hoor!!
Ik kan nu mijn bed weer zienquote:
Hij doet het echt!quote:
En de vrouwen dan?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij je cam weer aan doet wel ja
I lol'dquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel weet hoe je als vrouw soortgelijk resultaat kan behalen.
Allang mee bezig beste manquote:
Ik had bijna 112 gebeld.quote:
Kan wel zo genoemd worden hoor, denk ik.. Als je ehm.. Nee laat maarquote:
Ik zit ook al aan de puschkin en nu zijn heel mn lippen paars, ik lijk wel een zombiequote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan wel zo genoemd worden hoor, denk ik.. Als je ehm.. Nee laat maar
Omdat ik te verlegen ben om over zulke dingen te pratenquote:
Die zwarte wodka?! Uit zo´n klein flesje? Of...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zit ook al aan de puschkin en nu zijn heel mn lippen paars, ik lijk wel een zombie
Hoiquote:
Ja hij is een beetje paars / zwart achtig!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die zwarte wodka?! Uit zo´n klein flesje? Of...
Want die vond ik altijd heel erg lekker, maar ik kan die nergens meer vinden
(Of ik kijk gewoon nie goed)
Ja ik weet.. Ik dronk m 'vroegah' altijd.. Nja, dan uit die kleine flesjes..quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hij is een beetje paars / zwart achtig!
Superrrrrrrrr lekker, en bij de gall & gall hebben ze 'm, dus niet gewoon bij de supermarkt!
En ik heb de grote fles natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |