Wel netjes hands-free neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
... Ik begon met bellen...
en dat van iemand van 15quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
nu kan ik geen fietsers op fietspad openen![]()
ofwel: schooljongeren
of van die zakentypes die met hun streepjeshemd en mapje al bellend zomaar overal doorheen walsen zonder te kijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:29 schreef Jordy-B het volgende:
Bloedirritant, inderdaad. En nou is het nog niet zó'n ramp als je op het fietspad loopt, maar loop dan een beetje aan de zijkant en kijk een beetje uit je doppen.
mensen die op het fietspad lopen vind ik trouwens nog niet zo irritant als mensen die blind het fietspad oversteken (veelal levensmoeie bejaarden).
ze komt er achterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat van iemand van 15!!!!!!!
Ah, die zijn het ergste.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of van die zakentypes die met hun streepjeshemd en mapje al bellend zomaar overal doorheen walsen zonder te kijken
ik dacht dat regelrecht aanrijden al teken genoeg zou zijnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
gewoon inhalen, en met je fiets dwars op t fietspad gaan staan en je veters strikken... oftewel gewoon uitlokken, zorgen dat ze wel ergens anders moeten lopen.. en het liefst 3x! dan leren ze het vanzelf
Voetgangers mogen pas op het fietspad lopen als er geen voetpad is. En als ze rzelfs geen fietspad is, dan mogen ze op de rijbaan lopen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef kless het volgende:
In de zomer periode van die wandelaar buiten de bebouwdekom met of zonder honden...
Wandelen moet eigenlijk in de berm! (toch? of heb ik dat mis?) in iedergeval staat bij een fiets pad zo een gebods bord dat je moetfietsen.
buiten de bebouwde kom boeit niet, een zo'n verdwaalde wandelaar. Vooral in de toch al overbevolkte binnenstad is het kutquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:56 schreef kless het volgende:
In de zomer periode van die wandelaar buiten de bebouwdekom met of zonder honden...
Wandelen moet eigenlijk in de berm! (toch? of heb ik dat mis?) in iedergeval staat bij een fiets pad zo een gebods bord dat je moetfietsen.
Franse toeristenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:06 schreef trabant het volgende:
Franse toeristen zijn erg.
Die staan midden op de Oude Hoogstraat (daar loopt dus het fietspad) naar de geveltjes te staren terwijl het gevaar toch echt van opzij komt.
Fietsbelgerinkel begrijpen ze niet, en een knijptoeter doet wel hun blik naar horizontaal afzakken, maar verder dan je dan dom aankijken komen ze dan nog steeds niet. Om erger te vermijden wijk je dan toch maar uit en dat heeft me door de jaren meerdere trappers (die het contact met een amsterdammertje niet aankonden) gekost.
Nu ik weer in Limburg woon, zijn die Fransozen tenminste wel van de fietspaden af: Ze wielrennen over de rijstrook voor snelverkeer en rijden gedrogeerd over de A2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |