Ja dan ligt die peuter op het fietspad met een herseninfarct en raakt ie bij haar/zijn kut/lul verlamd en kan hij/zij niet neuqseksen en heb ik het weer gedaanquote:
Boeiend heb jij toch geen last van!? Of wil jij neuken met die peuter?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja dan ligt die peuter op het fietspad met een herseninfarct en raakt ie bij haar/zijn kut/lul verlamd en kan hij/zij niet neuqseksen en heb ik het weer gedaan
Want het fietspad is rood! Haha, ik snap hem!quote:
Oei dat is ook irritant, dat ze met zijn drie naast elkaar fietsenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
of schooljongeren die breeduit fietsen
Nee, liever nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Boeiend heb jij toch geen last van!? Of wil jij neuken met die peuter?
en expres niet aan de kant gaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
of schooljongeren die breeduit fietsen
gewoon gas bij gevenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
en expres niet aan de kant gaan
Ik ga mijn stembanden niet aan dat soort tuig verslijtenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:24 schreef Penisbaard het volgende:
Dus toen zei jij tegen de ouders dat ze dat niet moeten doen omdat ze dan in de weg lopen waarna ze zeiden dat ze het nooit meer zouden doen!
je moet mij niet vergelijken met jezelf hequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:27 schreef Myraela het volgende:
Dan fiets je op de stoep. Dat is ook beter voor je zijwieltjes.
Misschien wel onbedoeld zit in deze hele zin zoveel treurigheid besloten, dat het weer mooi is en misschien wel symbool zou kunnen staan voor de klunzige ouders die je beschrijft.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Zoals het een echte baas betaamt, besloot ik mijn fietsbel te gebruiken om hun te laten weten dat ik er langs wil.
waarom kijken al die babys naar rechtsquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Vooral dit soort dingen zijn irritant:
[ afbeelding ]
3 kijken naar links en van 1 weten we het niet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
waarom kijken al die babys naar rechts
daar fietst ploertquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Omdat de fotograaf ergens iets heeft neergezet om de aandacht van die baby's te trekken omdat ze anders allemaal een andere kant opkijkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |