die heb ik, en die loopt ook vaak zat at random gewoon vast.quote:
Ik heb het spel nu al 120 uur gespeeld, en ja ik vind m erg leuk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Is Fall out 3 leuk? Wil hem ook kopen eigenlijk
das het probleem.. dat is Tenpenny Towerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:38 schreef Heider00sje het volgende:
Misschien even terug naar een eerdere savegame?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:52 schreef Wanda_de_Panda het volgende:
Fallout 3 moet op een pc gespeeld worden. En als school weer begint neem ik me fallout 3 special edition brooddoos mee
gelukkig nog geen last van gehad.. maar ach hij was in aanschaf ook niet echt zoveelquote:
Fallout is geniaal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Is Fall out 3 leuk? Wil hem ook kopen eigenlijk
hij is 'm nu op de HDD aan het installerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Fallout is geniaal.
Voor de Xbox meneer -> probeer het spel es op de hd te installeren. Lukt dat ook niet -> kras op disc. Lukt dat wel -> freeze opgelost.
Fallout 3 is wel een tof spel, zou lullig zijn als het niet werkt. Zijn er geen patches voor op de Xbox of gaat dat automatisch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:00 schreef Skunkkk het volgende:
[..]
gelukkig nog geen last van gehad.. maar ach hij was in aanschaf ook niet echt zoveel
en vind het onwijs chill dat ik niet zoveel kwijt ben voor spelletjes.
Is ook bij mij meestal zo dat ik een spel 1 of 2 keer speel en het dan wel gezien heb![]()
Of het moet mij al echt aanspreken zoals fall out 3 he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |