abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 december 1999 @ 17:34:00 #1
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_246827
Zo, de eerste stelling..

Post er op los zou ik zeggen..

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
pi_246828
O het wordt zeer zeker wel wat.
Weer veel kijkcijfers, weer veel fouten van de regie, weer veel ophef en weer veel verregaande reacties.

Ik speelde alleen wel al direct met een vraag: Het BB huis is vrij eenvoudig te beveiligen, maar die Bus? Dat ding moet ook telkens tanken en is continu op de weg. Rijden er dan 24 uur per dag ME bussen mee of zo?
En het lijkt me ook niet zo slim om als er dan bv iemand als Ruud uit Breda met een Nac shirt in zit om dan vervolgens met die Bus door Tilburg heen te gaan rijden.
Ik ben wat dit betreft erg benieuwd hoe ze dat soort dingen zullen gaan regelen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_246829
Het zal me niks verbazen als ze af en toe ergens heen rijden dan een week op een "geheime" locatie neerzetten, misschien dat ze er dan ook nog een prijsvraag aan koppelen: Waar staat de bus?
  Admin zondag 26 december 1999 @ 21:53:00 #4
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_246830
misschien een leuke opdracht:

"Beste bewoners,

onder de bus zit een bom. Deze bom is verbonden met de snelheidsmeter van de bus,..."

nou ja, de rest laat zich raden
(Speed dus)

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Redactie Frontpage maandag 27 december 1999 @ 00:13:00 #5
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_246831
Ik verheug me nu alvast op de Bus. Gaan we hier dan ook wer het IPspel aan wijden ? En een nieuw forum waarin je wel kunt posten ? En zullen ze ook voorkomen dat er weer Willem- en Anouktypes inkomen ??? Ik hoop het, dan zal ik zeker kijken! BTW, wanneer begint het ???
Gegroet,
Djeez
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Admin maandag 27 december 1999 @ 14:14:00 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_246832
het begint op 13 februari, maar (commercieel als ze zijn bij SBS) er komt een "Making Of"-serie vanaf vrijdag 7 januari.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_246833
Persoonlijk denk ik dat SBS6 er naast gaat grijpen, allereert hebben de potentiele kijkers er al 100+ dagen BB opzitten, wat niet alleen erg vermoeid is, en waarbij ik me af vraag of de meeste (waarvan er toch diverse zullen zijn die niet dagelijks soap-verslaafd zijn) de moeite en tijd nog willen investeren om weer alles te gaan volgen. Ik hoop dat ik er naast zit en dat de Gouden Kooi een spannendere uitvoering van BB wordt.
  Admin maandag 27 december 1999 @ 21:56:00 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_246834
quote:
op 12-27-1999 om 07:15 PM schreef blauwe m&m het volgende: ...de moeite en tijd nog willen investeren om weer alles te gaan volgen...

zit wat in. BB werd na een tijdje ook saai, maar omdat "men" wist dat het maar drie maanden zou duren, bleef "men" kijken...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_246835
Precies wat blauwe bedoeld Breuls "Ach het duurt nog maar ff, dus blijf maar kijken" Ondertussen toch bang zijn iets te missen. In ieder geval erg vermoeiend.
  woensdag 29 december 1999 @ 17:03:00 #10
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_246836
Ik was bij bb ook absoluut niet van plan te gaan kijken, was pas nadat tara besloot op te stappen langzaam verslaafd geraakt mede dankzij fok! En bij de bus neem ik mij weer voor absoluut niet te gaan kijken. Ik denk dat t nieuwe er wel een beetje af is.
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_246837
Kan nog lachen worden bij de tankstations......een 20 meter lange dubbeldekker, en allemaal willen ze een Mars of een ijsje. En voor wie zijn trouwens de airmiles en de zegeltjes?

***SBS: Willen jullie niet aan de ramen likken***

Vrooooooooooooooooooooooooooooom

Admin donderdag 30 december 1999 @ 20:26:00 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_246838
airmiles en zegeltjes zij dan voor een slimme sneaky reiziger. Zo zagen wij Bianca uit BB al de waardepunten uit de DE-koffie-verpakkingen knipppen....

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 31 december 1999 @ 10:11:00 #13
548 Bonzai
ik ben zo mezelf
pi_246839
De bus.....ik snap het principe nog niet helemaal. Gaan ze nou met z'n allen in een bus door NL rijden en overal stoppen? En dan? Handjeschudden, T-shirts signeren, chemisch toilet legen enzo? Ik zie de lol er niet van in. Intermenselijke relaties bekijken van mensen die volkomen zijn afgesloten van de buitenwereld? Ik denk het niet. Wat nou als er iemand wagenziek is? Wat nou als iemand uit Maastricht in Groningen het gevoel heeft dat hij weg wil, moet hij of zij dan naar huis lopen?

Ik moet nog zwaar nadenken of ik dit programma wel zou willen zien.

FOK!fossiel vrijdag 31 december 1999 @ 17:17:00 #14
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_246840
Ik denk dat het niks wordt. BB was populair omdat het zo nieuw was, maar dat is De Bus niet echt meer. En we hebben ook net 100 dagen achter de rug van BB, ik denk niet dat iedereen zin heeft om weer van alles te gaan volgen..
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_246841
Weet iemand of er ook weer 24/7 internetstreams zullen zijn? Ik behoor ook bij degenen waarvoor ze het concept nog maar eens heel duidelijk moeten uitleggen.

Door de streams heeft BB voor mij veel meer impact gehad dan wanneer er alleen tv was geweest.

zaterdag 1 januari 2000 @ 03:16:00 #16
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_246842
Natuurlijk wordt het niets! De meeste mensen gaan het met BB vergelijken.

Ik kan eigenlijk ook niet goed voorstellen hoe ze dat met die bus willen doen! Er zullen zeker problemen komen als aanrijdingen, bekeuringen en wat als er autopech is?

Nee, dat wordt niets. Er zal ook niet zo intens naar gekeken worden als BB.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_246843
Gejat van BB.
Ik zal niet de eerste zijn die dat zegt, maar het is wel zo, toch.
  zaterdag 1 januari 2000 @ 23:40:00 #18
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_246844
Hoewel het concept gejat is en er daardoor al veel van de nieuwigheid weg is zal het ruimtegebrek een grotere invloed hebben. De “bewoners” kunnen niet naar buiten of naar een lege kamer, niet afzonderen van de anderen, wat in het BB-huis nog wel kon. Hier moeten ze om beurten slapen en is iedereen veel dichter op elkaar gepakt. Ik denk dat er alleen al hierdoor veel meer irritaties zullen zijn dan in BB.
Terug uit het enge bos
  zondag 2 januari 2000 @ 01:16:00 #19
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_246845
Nou, dan heb ik de volgende vragen:

1. Hoe tanken ze?
2. Pinnen of contant?
3. Wanneer?
4. Hoeveel?
5. Hoe lang rijdt die bus op volle tank?
6. Wanneer kunnen de reizigers zich opfrissen?
7. Hoeveel willen ze rijden per dag/week/nacht
8. Hoe te doen met chauffeurs?
9. Hoeveel chauffeurs?
10. Krijgen ze ook een beetje uitgelegd waar ze zijn en wat er in die plaats te doen is?

Hartelijk bedankt voor het beantwoorden van mijn vraagjes!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

zondag 2 januari 2000 @ 16:22:00 #20
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_246846
Ik denk dat het gaat zuigen....
en hard.. ze moeten het wel op een betere tijd uitzenden, ik moet altijd werken tot 8, dus BB kon ik ook vaak niet zien...
Sucks dick...
[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')