Post er op los zou ik zeggen..
Ik speelde alleen wel al direct met een vraag: Het BB huis is vrij eenvoudig te beveiligen, maar die Bus? Dat ding moet ook telkens tanken en is continu op de weg. Rijden er dan 24 uur per dag ME bussen mee of zo?
En het lijkt me ook niet zo slim om als er dan bv iemand als Ruud uit Breda met een Nac shirt in zit om dan vervolgens met die Bus door Tilburg heen te gaan rijden.
Ik ben wat dit betreft erg benieuwd hoe ze dat soort dingen zullen gaan regelen.
"Beste bewoners,
onder de bus zit een bom. Deze bom is verbonden met de snelheidsmeter van de bus,..."
nou ja, de rest laat zich raden
(Speed dus)
quote:
op 12-27-1999 om 07:15 PM schreef blauwe m&m het volgende: ...de moeite en tijd nog willen investeren om weer alles te gaan volgen...
zit wat in. BB werd na een tijdje ook saai, maar omdat "men" wist dat het maar drie maanden zou duren, bleef "men" kijken...
***SBS: Willen jullie niet aan de ramen likken***
Vrooooooooooooooooooooooooooooom
Ik moet nog zwaar nadenken of ik dit programma wel zou willen zien.
Door de streams heeft BB voor mij veel meer impact gehad dan wanneer er alleen tv was geweest.
Ik kan eigenlijk ook niet goed voorstellen hoe ze dat met die bus willen doen! Er zullen zeker problemen komen als aanrijdingen, bekeuringen en wat als er autopech is?
Nee, dat wordt niets. Er zal ook niet zo intens naar gekeken worden als BB.
1. Hoe tanken ze?
2. Pinnen of contant?
3. Wanneer?
4. Hoeveel?
5. Hoe lang rijdt die bus op volle tank?
6. Wanneer kunnen de reizigers zich opfrissen?
7. Hoeveel willen ze rijden per dag/week/nacht
8. Hoe te doen met chauffeurs?
9. Hoeveel chauffeurs?
10. Krijgen ze ook een beetje uitgelegd waar ze zijn en wat er in die plaats te doen is?
Hartelijk bedankt voor het beantwoorden van mijn vraagjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |