Ryanair waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:16 schreef Loreverdomme het volgende:
Kan iemand mij helpen aub?
quote:Als u echter een medewerker wilt spreken, kunt u het volgende nummer bellen:
0900 20 22 184 - Engels gesproken – ¤ 0,45 per minuut
Gesprekken met mobiele telefoons en andere netwerken kosten mogelijk meer.
Onze lijnen zijn open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 17:45 CET. Houd er rekening mee dat onze lijnen op zaterdag en zondag gesloten zijn.
Assistentie met voorrang:
Als u problemen ondervindt met de site, of als u hulp nodig hebt bij het online boeken en een medewerker wilt spreken, kunt u het volgende nummer bellen:
0900 20 22 232 - Engels gesproken - ¤ 0,70 per minuut
Gesprekken met mobiele telefoons en andere netwerken kosten u mogelijk meer.
Onze lijnen zijn geopend van maandag tot en met vrijdag, 9:00 - 17:45 CET. Let op dat onze telefoonlijnen zaterdag en zondag gesloten zijn
Ja dat heb ik.quote:
Verdorie. Dankjewel!!! 'k Had al zo 't gevoel dat het niet echt klopte. Maar in hun FAQ's valt niets te vinden over die bevestigingsmail.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 22:07 schreef French het volgende:
Hmmm.... dan denk ik dat er iets misgegaan is. Ik heb met mijn reserveringsnummer net gekeken en bij mij staat alles er helemaal op, eergisteren geboekt. Ik zou even contact opnemen met Ryanair.
Maandag om 9 uur hebben ze telefoonquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:56 schreef French het volgende:
ow... Nou maandag even bellen. Wellicht is het allemaal prima geboekt joh! En anders regelen zij maar een goed alternatief.Succes. En laat even weten hoe het afloopt.
Mijn boeking was dus niet voltooid, er was me niets aangerekend. Dus moest ik helemaal opnieuw gaan boeken. Blijkbaar is er toch iets mis met mijn visakaart, want na diverse pogingen wilde hij nog steeds mijn betaling niet aanvaarden. Vrij merkwaardig, want de kaart is pas nieuw en er staat voldoende geld op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:56 schreef French het volgende:
ow... Nou maandag even bellen. Wellicht is het allemaal prima geboekt joh! En anders regelen zij maar een goed alternatief.Succes. En laat even weten hoe het afloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |