Hallo
Dit is wel echt irritant.
Dit is trouwens geen kijk mij is met me waggies topic want als ik die aandacht wilde had ik me fobo er wel mee vol geplempt.
Ik ben gek van oldschool volkswagens. Ik heb een busje in restauratie en een kever uit 1962.
De kever is een mooie auto. Mag gezien worden. Staat goed in de lak en mankeert bijna niets aan. Nu heb ik hem met deze warme dagen van stal gehaald en staat hij voor de deur. Ik gebruik hem dan ook graag al zeker omdat het een cabrio is.
Hij trekt ook de aandacht van mensen. Ik keek net uit het raam en wat zie ik: een papa met 2 dochters van te jong om hier een pic te plaatsen die rustig tegen de zijruit aanleunde om naar binnen te kijken. daarna even aan de koffer die achterop zit gemonteerd klooien of die wel goed vast zit. en de dochters gingen nog even allebei op de motorkap zitten voor een foto.
Resultaat is een hoop vette vingers op de auto die ik net helemaal heb laten poetsen. Ik heb er geen problemen mee als mensen er naar willen kijken of foto,s nemen. In tegendeel. Maar nu kan ik weer gaan poetsen omdat die vingers overduidelijk overal zitten en dat mij ergert.
Klacht: "Kijken doe je met je OGEN" begrijpen mensen niet helemaal.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.