Beste,
Aangezien ik terug ben uit het mooie zonnige Turkije en mijn ouders hier nog steeds vertoeven ben ik op mijzelf aangewezen.
Nadat ik vanmiddag Hans Kraaij Junior in zijn Audi A6 cabrio heb zien rijden in het Belgische Hasselt was het tijd om huiswaarts te keren. ( tering wat presenteerd die gast toch nog steeds achterlijke programma's

voetbal

America's Funniest Home Videos met beelden van 30 jaar geleden

)
Er moet immers nog gestreken worden + eten gekookt.
Na een lange bedenktijd wat ik zou gaan eten ging ik voor mie met wokgroenten knoflookwoksaus en garnalen

Toen ik op de brommer huiswaarts keerde van een lange rit ( 2 minuten ), plofte ik neer op de bank van vermoeidheid, na een klein dutje ging ik aan de slag met koken, maar ik wist dat ik iets vergeten was.
De kroepoek !
Ik stapte weer op de brommer en reed naar de Jan Linders en pakte onderstaande kroepoek uit het schap. ( Normaal ben ik nooit zo lui om voor alles de brommer te pakken maar omdat ik net terug ben uit het zonnige Side beloonde ik mijzelf met nog meer luiheid ).
![]()
Eindelijk kon ik aan de slag, en al druk roerend door de wok pan kwam het volgende meesterwerk op de tleur te liggen:
![]()
Het eten had goed gesmaakt alles was in de maag verdwenen.
Je zit weer in de bureaustoel en zit zoals gewoonlijk lekker autistisch het Fok!forum te belezen, dan bedenk je je opeens als je kijkt naar de foto van je eigen eten .... gvd gek hoerenzooi ik ben de kroepoek vergeten op te eten

Klacht: Kroepoek vergeten te eten terwijl je hiervoor speciaal teruggaat naar de winkel.
Anti-klacht: Russische wijven op het vliegveld op Antalya hebben hendig lange benen.