Je vergeet de aziatische damesquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:37 schreef Penisbaard het volgende:
KroepoekVan alles wat we uit Azie gejat hebben zeker het lekkerste
Neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:39 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Je vergeet de aziatische dames
En dan laat je dit zo staan?quote:
quote:
Ontzettende niet-Limburger!quote:
Voor al die FAIL-plaatjes.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom ging het topic nou opeens dicht
Alleen dit wonderschone gerecht is al meer waard dan wat hier soms in weken wordt gepost in KLB !
Een tleur is maastrichts voor bord.
Dat kun je niet eens uitspreken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
Waarom ging het topic nou opeens dicht
Alleen dit wonderschone gerecht is al meer waard dan wat hier soms in weken wordt gepost in KLB !
Een tleur is maastrichts voor bord.
Nee ... daarom heb ik daarna nog wat extra gemaakt, weet ik veel hoeveel mie ik moet pakkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:41 schreef DirkZz het volgende:
Heb je aan dat kleine kut bordje voldoende voer?
Grove leugens, check hoe lekker die garnaal eruit ziet die vooraan ligtquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:46 schreef ehqo het volgende:
Eten ziet er altijd heel ranzig uit als je het fotografeert, op de één of andere manier.
A4 dan ... wtf boeit het, het gaat erom dat ik Hans Kraaij heb gezien niet de auto die hij rijde.quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
A4 dan ... wtf boeit het, het gaat erom dat ik Hans Kraaij heb gezien niet de auto die hij rijde.
Ziet er vast beter uit dan wat jij voorgeschoteld krijgt in de bakquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:38 schreef MaddoxX het volgende:
Maikel zeg eerlijkdat was gewoon een magnetron schotel
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
A4 dan ... wtf boeit het, het gaat erom dat ik Hans Kraaij heb gezien niet de auto die hij rijde.
Lockonstratos ik weet dat je aan het trollen bent, maar jij als nerd zijnde hebt nooit borden nodig met je magnetronvoer
Bullshit!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:46 schreef ehqo het volgende:
Eten ziet er altijd heel ranzig uit als je het fotografeert, op de één of andere manier.
Ik teer lekker op jouw centjes.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ziet er vast beter uit dan wat jij voorgeschoteld krijgt in de bak
quote:
De digitale camera lag op het aanrecht voor een niet bekende reden en dacht: hmmm laat ik maar een foto nemen anders ligt hij daar ook maar te liggen de ganse tijd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:24 schreef Mankatans het volgende:
dus je maakt eerst - zonder reden (want je weet nog niet dat de kroepoek mist) - een foto van je eten, dan zie je dat de kroepoek mist?
Scooter nog terug gevonden?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Grove leugens, check hoe lekker die garnaal eruit ziet die vooraan ligt![]()
En nu ga ik de kroepoek maar eens opeten want ik was vannacht pas laad naar bedje gegaan en had flink gefeesteigenlijk heb ik de hele nacht WOW gespeeld maar dat weten jullie niet dus maak ik er maar iets sociaals van hihihihii
Yes i did, de volgende dag met de reservesleutel met mijn vriendin ff gaan oppikken.quote:
Ik vind die ook wel lekker maar prefereer deze.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die cassave kroepoek lekkerder om eerlijk te zijn. Verder vind ik de groenten wat karig om te spreken van wokgroenten
Keer een kookwedstrijd houden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind die ook wel lekker maar prefereer deze.
En sorry mensen in dit topic dat ik niet zo mooi als jullie kan koken. ( uiteraard de mensen die reageren hebben nog nooit zelf gekookt maar laten alles door moeders maken, en als ze dan 1x alleen thuis zijn bestellen ze iets / flikkeren ze iets in de magnetron ).
Royal !
Een kookwedstrijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Keer een kookwedstrijd houden?
Mét foto's
Niemand kookt mooier dan een moeder dus dat is een ongelijke strijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind die ook wel lekker maar prefereer deze.
En sorry mensen in dit topic dat ik niet zo mooi als jullie kan koken. ( uiteraard de mensen die reageren hebben nog nooit zelf gekookt maar laten alles door moeders maken, en als ze dan 1x alleen thuis zijn bestellen ze iets / flikkeren ze iets in de magnetron ).
Royal !
Yes it wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:17 schreef Adelante het volgende:
Dat omelet topic, kwam dat ook niet van TS?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef ehqo het volgende:
Serieus, als je een wedstrijd gaat doen moet je je wel even verdiepen in de belichting van etenswaar bij het fotograferen ervan.
Die wedstrijd ga je nooit winnen met grauwe en glimmende blokken die voor eten door moeten gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]anders verdiep jij je effe lekker en kom jij de fotos maken.
Ik gooi dat gewoon op het bord, maak een foto zodat het zichtbaar is en klaar.
Je ergens in verdiepen voordat je 1 simpele foto moet maken voor op een forum
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:28 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Yes it was
En eerst ook nog zoeen andere waar ik een lekkere kotelet op brood heb.
Hier is de foto
[ afbeelding ]
Dat is niet aangebrand, dat heet krokantquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:00 schreef Maikuuul het volgende:
Lekker zo'n aangebakken hamburgers of wtf moet het voorstellen
Hijs gedeeltelijk zwart jong vuillak, zo moeilijk is het toch niet om een stuk gehakt om de 3 minuten te flipperen ?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:14 schreef Adelante het volgende:
Die porties ook, daar kan twee man van eten
2 lilliputters misschienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:14 schreef Adelante het volgende:
Die porties ook, daar kan twee man van eten
Gadverdamme, wat waren dat vroeger?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar kan je met 2 van eten!
Waar HEB jij het over?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:00 schreef Tommeke het volgende:
Vliegveld Antalya is wel een moeilijk lelijk vliegveld
Maar de Russische chicks in Turkije gedragen zich wel leuk
Aan de grote te zien struisvogels ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat waren dat vroeger?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |