abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73242665
tvp
Hooray for boobies!
pi_73591648
Ga van 27 december tot 2 januari naar Berlijn samen met een vriend. Zit in het Generator Hostel in de wijk Prenzlauer Berg.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_73615560
Tvp!

Ga als het goed is begin februari een weekendje Retour vliegticket voor maar 10 euro 5 euro

[ Bericht 2% gewijzigd door Lauwheid op 12-10-2009 17:17:21 ]
pi_73615782
Volgende week vrijdag 3 dagen voor het eerst naar Berlijn. Is het aan te raden om ook Sachsenhausen mee te pakken of is het zonde omdat ik dan en aantal andere dingen moet missen.
pi_73617267
Dit weekend in Berlijn geweest, wat een stad is het toch uitgegaan in tresor, erg leuk, maar die terror staat echt te hard daar....

Echt meesterlijk avond gehad in Kaffee Burger. Russendisko na Rusland-Duitsland; club volledig gevuld met dronken russen en alternatieve berlijners... Wat een chaos...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:24:52 #56
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_73688590
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef StijnH het volgende:
Volgende week vrijdag 3 dagen voor het eerst naar Berlijn. Is het aan te raden om ook Sachsenhausen mee te pakken of is het zonde omdat ik dan en aantal andere dingen moet missen.
Als daar je interesse ligt is het wel waard, het is vrij indrukwekkend. Je bent wel echt een dag kwijt want het ligt ver uit Berlijn en als je met OV moet (of ben je met de auto?) dan ben je echt lang onderweg.

Je zult dus een afweging moeten maken van wat je wel en niet moet zien. Je kunt bijvoorbeeld ook naar de Gedenkstätte Berlin-Hohenschönhausen gaan, is iets minder ver en ook erg indrukwekkend. Persoonlijk vond ik dat interessanter dan Sachsenhausen maar Sachenhausen heeft naturlijk wel de naam... http://www.stiftung-hsh.de/.

Kaffee Burger
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_73688887
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef Lauwheid het volgende:
Tvp!

Ga als het goed is begin februari een weekendje Retour vliegticket voor maar 10 euro 5 euro
Is dat een actie ofzo? Hoe zit dat precies, heb wel interresse.
pi_73689461
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Is dat een actie ofzo? Hoe zit dat precies, heb wel interresse.
Ryanair, Dusseldorf (Weeze) - Berlin (Schoenefeld)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_73697454
Yep Ryan Air heeft altijd goedkope vluchten, als je er maar vroeg genoeg bij bent met boeken.
Overigens is de 5 euro zonder de luchthaven belasting etc etc. dus het wordt ietsjes meer...

Ik vertrek morgen voor een lang weekend weer naar Berlijn. 't Is in ieder geval een stuk frisser als de afgelopen keer... zal wel even wennen zijn. Mar goed, daar kan je je op kleden natuurlijk
pi_73698133
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Iridal het volgende:
Yep Ryan Air heeft altijd goedkope vluchten, als je er maar vroeg genoeg bij bent met boeken.
Overigens is de 5 euro zonder de luchthaven belasting etc etc. dus het wordt ietsjes meer...

Ik vertrek morgen voor een lang weekend weer naar Berlijn. 't Is in ieder geval een stuk frisser als de afgelopen keer... zal wel even wennen zijn. Mar goed, daar kan je je op kleden natuurlijk
Ik keek ff, maar het werd extreem veel meer. En ik woon ook niet bij de Duitse grens in de buurt, dus na wat speur en vergelijk werk, kom ik toch uit bij de trein.
pi_73704426
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Ik keek ff, maar het werd extreem veel meer. En ik woon ook niet bij de Duitse grens in de buurt, dus na wat speur en vergelijk werk, kom ik toch uit bij de trein.
Ja ik vind dat ook zo jammer.Als je zoals ik in Amsterdam woont dan heb je eigenlijk alleen de trein om goedkoop naar Berlijn te komen of Eurolines maar dat vind ik te lang duren.Soms kan ik best jaloers worden op die mensen die in het oosten van het land wonen.De vluchten vanaf Weeze zijn zo goedkoop.
pi_73705806
woon ook in het oosten maar om in weeze te komen ben ik ook minimaal 40 euro kwijt. vooral mensen uit de regio nijmegen e.o. hebben profijt van dit alles
Hooray for boobies!
  donderdag 15 oktober 2009 @ 10:32:43 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_73706203
Met de auto is natuurlijk ook niet extreem duur, het is 1200 kilometer heen en terug. Is 100 a 120 euro
pi_73727945
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Radioheader het volgende:

[..]

Ik woon in Arnhem, dus dan is het wel aardig dichtbij We hebben een retour nu overigens geboekt voor 20 euro, die dag was er inderdaad een actie (50% korting, het was eerst namelijk 10 euro).. Er kwam natuurlijk nog wel weer wat extra geld bij op, dus uiteindelijk zo'n 32 euro betaald voor een retour
pi_73751825
Even vraagje. Wij gaan zondagavond richting Berlijn en komen om 4:21 aan. Ons hotel is op 4 km van het station. Lopen is dus wel een optie, maar liever niet met bagage. Rijden er 's nachts / rond die tijd al metro's? En zo niet, hoe bestel je een taxi of zullen die daar al staan en wat kost dat? Goedkoper dan in Nederland?
pi_73752251
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 09:04 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Ja ik vind dat ook zo jammer.Als je zoals ik in Amsterdam woont dan heb je eigenlijk alleen de trein om goedkoop naar Berlijn te komen of Eurolines maar dat vind ik te lang duren.Soms kan ik best jaloers worden op die mensen die in het oosten van het land wonen.De vluchten vanaf Weeze zijn zo goedkoop.
Oosten van het land? Het ligt over de grens bij Gennep, en er zijn geen normale OV-verbindingen, er is alleen een pendelbus tussen Nijmegen Centraal Station en Weeze en die kost 16 euro. Zo ideaal is het vliegveld dus niet.
pi_73752403
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:47 schreef Stofje het volgende:
Even vraagje. Wij gaan zondagavond richting Berlijn en komen om 4:21 aan. Ons hotel is op 4 km van het station. Lopen is dus wel een optie, maar liever niet met bagage. Rijden er 's nachts / rond die tijd al metro's? En zo niet, hoe bestel je een taxi of zullen die daar al staan en wat kost dat? Goedkoper dan in Nederland?
www.bvg.de heeft een goede reisplanner van adres tot adres
er zullen ook wel taxi's staan
metro's rijden niet, bussen nemen die routes over
s-bahn rijdt op de meeste lijnen wel continue
evenals bussen en trams
Kortom, even naar bvg.de surfen is het makkelijkst.
pi_73752784
Yes. Ik zocht dus al naar de "9292 van Berlijn", zeg maar . Prima zo, de bus is gewoon mogelijk!
pi_73779246
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 15:47 schreef Stofje het volgende:
Taxi's zijn stukken goedkoper dan in Nederland. Scheelt zeker de helft met hier.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 17:51:59 #70
202348 Susi
Temple of Love
pi_73886225
Binnenkort naar Berlijn
pi_73896327
Hoi!

Ik ben nu in Berlijn voor mijn studie!
Als je iets wilt weten, vraag het maar.

Ja het is nu wel koud. Het is net begonnen met vriezen..maar dan alleen s'nachts nog.
Maar volgens mij, gaat het binnen nu en twee weken ook wel overdag vriezen
dusss ja, niet echt leuk maar Berlijn is SUPER!
pi_73896430
Hoe is eigenlijk het Festival of Lights? Heb er een paar foto's gezien en het ziet er wel gaaf uit.
pi_73899156
Ik ga er morgenavond heen
dus dan laat ik het echt wel weten.
Maar ik heb gehoord van een vriend van mij, hij is dit weekend erheen gegaan.
Hij vondt het super mooi en het was echt een spektakel
dusssssss.... volgens mij is het echt tof
pi_73912587
Zo, ik ben weer terug uit Berlijn. Heerlijk lang weekend gehad, ideaal.
Zat dit keer in een NH Hotel met weekend extender Dat houdt in dat je de checkout dag pas om 5 uur je hotel uit hoeft. Ideaal.

Een nadeel van afgelopen weekend: we hebben ergens bij een Mexicaans restaurant gegeten, en dat hebben we geweten ook. Ik ben zaterdag op zondag erg ziek geweest, mijn vriendin heeft zowat de nach op het toilet gewoond. We waren blijd at we de hele zondag in bed konden blijven.
Typisch geval van voedselvergiftiging. Twee dagen flink last gehad, en nu gaat het gelukkig weer een stuk beter.

Binnenkort maar weer denk ik, al weet ik nog niet precies wanneer...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:07:44 #75
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_73913219
Morgen naar Berlijn. Ben alleen nog op zoek naar wat toffe (alternatieve) clubs en platenzaken. Tips zijn zeer welkom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')