Als daar je interesse ligt is het wel waard, het is vrij indrukwekkend. Je bent wel echt een dag kwijt want het ligt ver uit Berlijn en als je met OV moet (of ben je met de auto?) dan ben je echt lang onderweg.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:08 schreef StijnH het volgende:
Volgende week vrijdag 3 dagen voor het eerst naar Berlijn. Is het aan te raden om ook Sachsenhausen mee te pakken of is het zonde omdat ik dan en aantal andere dingen moet missen.
Is dat een actie ofzo? Hoe zit dat precies, heb wel interresse.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef Lauwheid het volgende:
Tvp!
Ga als het goed is begin februari een weekendjeRetour vliegticket voor maar 10 euro 5 euro
Ryanair, Dusseldorf (Weeze) - Berlin (Schoenefeld)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:34 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Is dat een actie ofzo? Hoe zit dat precies, heb wel interresse.
Ik keek ff, maar het werd extreem veel meer. En ik woon ook niet bij de Duitse grens in de buurt, dus na wat speur en vergelijk werk, kom ik toch uit bij de trein.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:24 schreef Iridal het volgende:
Yep Ryan Air heeft altijd goedkope vluchten, als je er maar vroeg genoeg bij bent met boeken.
Overigens is de 5 euro zonder de luchthaven belasting etc etc. dus het wordt ietsjes meer...
Ik vertrek morgen voor een lang weekend weer naar Berlijn. 't Is in ieder geval een stuk frisser als de afgelopen keer... zal wel even wennen zijn. Mar goed, daar kan je je op kleden natuurlijk
Ja ik vind dat ook zo jammer.Als je zoals ik in Amsterdam woont dan heb je eigenlijk alleen de trein om goedkoop naar Berlijn te komen of Eurolines maar dat vind ik te lang duren.Soms kan ik best jaloers worden op die mensen die in het oosten van het land wonen.De vluchten vanaf Weeze zijn zo goedkoop.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik keek ff, maar het werd extreem veel meer. En ik woon ook niet bij de Duitse grens in de buurt, dus na wat speur en vergelijk werk, kom ik toch uit bij de trein.
Ik woon in Arnhem, dus dan is het wel aardig dichtbijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:39 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Ik keek ff, maar het werd extreem veel meer. En ik woon ook niet bij de Duitse grens in de buurt, dus na wat speur en vergelijk werk, kom ik toch uit bij de trein.
Oosten van het land? Het ligt over de grens bij Gennep, en er zijn geen normale OV-verbindingen, er is alleen een pendelbus tussen Nijmegen Centraal Station en Weeze en die kost 16 euro. Zo ideaal is het vliegveld dus niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:04 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook zo jammer.Als je zoals ik in Amsterdam woont dan heb je eigenlijk alleen de trein om goedkoop naar Berlijn te komen of Eurolines maar dat vind ik te lang duren.Soms kan ik best jaloers worden op die mensen die in het oosten van het land wonen.De vluchten vanaf Weeze zijn zo goedkoop.
www.bvg.de heeft een goede reisplanner van adres tot adresquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:47 schreef Stofje het volgende:
Even vraagje. Wij gaan zondagavond richting Berlijn en komen om 4:21 aan. Ons hotel is op 4 km van het station. Lopen is dus wel een optie, maar liever niet met bagage. Rijden er 's nachts / rond die tijd al metro's? En zo niet, hoe bestel je een taxi of zullen die daar al staan en wat kost dat? Goedkoper dan in Nederland?
Taxi's zijn stukken goedkoper dan in Nederland. Scheelt zeker de helft met hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 15:47 schreef Stofje het volgende:
Even vraagje. Wij gaan zondagavond richting Berlijn en komen om 4:21 aan. Ons hotel is op 4 km van het station. Lopen is dus wel een optie, maar liever niet met bagage. Rijden er 's nachts / rond die tijd al metro's? En zo niet, hoe bestel je een taxi of zullen die daar al staan en wat kost dat? Goedkoper dan in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |