da's mooi balen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Welkom terug PF, Lepra eiland is best leuk he? Hebben jullie ook nog een duik van de boot egenomen??
Bah, oogoperatie maadnag gaat niet door, chirurg ziek, waneer nu, dat weten ze niet
Leuk.. Nou het is wel heel leuk, maar ook verschrikkelijk voor die mensen.... Heb inderdaad van de boot gedoken, vanaf een hoger dekquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Welkom terug PF, Lepra eiland is best leuk he? Hebben jullie ook nog een duik van de boot egenomen??
Bah, oogoperatie maadnag gaat niet door, chirurg ziek, waneer nu, dat weten ze niet
Ja supermooi was het! We hebben een quat gehuurd en door de bergen van noord naar zuid Kreta gereden. (Van Agios naar Irapetra, maar ik vond Irapetra niet zo mooi..)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:12 schreef Laureline het volgende:
WB PF!
Hoe was het op Kreta? Mooi eiland is het hè.
Hadden jullie nog een autootje gehuurd? Ik verbaasde me altijd zo over de 'snelwegen' die gewoon dwars door de dorpjes heengingen, langs de oude in zwart geklede mannetjes die op bankjes voor hun huis zaten (zoals in Asterix op Corsica).
Stripfiguur Laurelinequote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef motorbloempje het volgende:
oh, zo erg heb ik het dan weer niet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik ben de jaartallen vergeten, maar lang geleden, 100 tot 50 jaar geleden was er nog geen medicijn tegen Lepra, is pas in 1942? uitgevonden..quote:
Oogoperatie, van mijn oog zeg maarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:18 schreef P.F het volgende:
[..]
Leuk.. Nou het is wel heel leuk, maar ook verschrikkelijk voor die mensen.... Heb inderdaad van de boot gedoken, vanaf een hoger dek
Operatie waaraan??
Mwehehe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt als een toffe vakantie, PFert!
[..]
Mwehehe!
Mo:![]()
MrMo:![]()
![]()
Mo:*knak knak*
MrMo: *slaat groen uit*
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|