vanwelleer | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:32 |
Flikker dat ding weg en koop een echt skateboard, luie .... ![]() | |
Bart | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:37 |
Kijk op de oplader wat voor spanning eruit komt, en hang een nieuwe met dezelfde spanning aan je "skateboard". Wel ff uitzoeken welk pinnetje fase en welke nul is. Hoe? Geen idee ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:42 |
Ohja, wie zegt dat je oplader stuk is en niet de accu in dat ding? | |
El_Psycho | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:44 |
Een skateboard op accu? ik wist niet eens dat dat bestond... Wat is daar het nut van? Anyway, kun je niet de fabrikant bellen of ze je een lader kunnen sturen? | |
vanwelleer | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:46 |
quote: ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:47 |
quote:Meten is weten. Vraag of iemand die je kent een voltmeter heeft en meet de lader en accu door. | |
vanwelleer | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:48 |
quote: ![]() quote: ![]() | |
vanwelleer | vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:59 |
quote: ![]() | |
kievit19 | vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:01 |
is het geen idee om een universele lader te kopen , en dan de ztekker van de orginele afknippen en die aan de universeel te maken met kroonsteentjes oid? (niet de meest nette oplossing, maar het is er een die volgens mij redelijk te betalen is, laadspanningen staan meestal op de adapter) | |
vanwelleer | vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:09 |
quote: ![]() ![]() | |
captainkid | vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:15 |
Wat kost zo'n skateboard en hoe lang voordat de accu leeg is? | |
#ANONIEM | vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:22 |
quote:Ik weet niet wat zo'n skateboard totaal kost maar om 'even' een voltmeter te kopen om dit door te meten vind ik dan ook weer een beetje ver gaan. | |
kievit19 | vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:27 |
quote:het grote voordeel is dan wel dat het maar 1 keer fout gaat waarschijnlijk ![]() | |
vanwelleer | vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:25 |
quote: ![]() Stepless acceleration and deceleration with fully progressive throttle Unique wireless electronic ABS regenerative motor braking system (AMBS) Amazing 36V 600W power capability High torque, low profile, rare earth magnet high power motor Auto encoding wireless receiver - all remotes auto-operate with any board Automatic digital coding for wireless remote controller (encrypted frequency for each use) One digital wireless controller for all models with no inter-board interference Automatic ABS regenerative braking if rider jumps off board - providing auto anti-collision System auto self test (AST) and digital reset system (DRS) Auto Shut-Off for period of inactivity or if low battery state occurs Patent pending on wheel train, wireless control system and low profile motor Fully CE certified | |
Bart | vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:27 |
quote:Gewoon de pinnetjes van de multimeter in de gaatjes van de adapter douwen en kijken of je een spanning meet ![]() | |
Ou-Tannu | vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:38 |
kijken als er een schema op de adapter staat? :/ spanning en het geleverde vermogen mot er ook op staan ![]() | |
vanwelleer | vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:44 |
quote: ![]() ![]() | |
mgerben | zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:05 |
Foto van de lader, en dan vooral van het typeplaatje waar alle cijfertjes en symbooltjes op staan. Graag. |