quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:42 schreef MarkyB het volgende:
Ohja, wie zegt dat je oplader stuk is en niet de accu in dat ding?
Meten is weten. Vraag of iemand die je kent een voltmeter heeft en meet de lader en accu door.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
shit, zou ook nog kunnen, niet eens aan gedacht.. hoe kom ik daar achter?
Er zitten drie accu's onder, aan elkaar gekoppeld....
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:44 schreef El_Psycho het volgende:
Een skateboard op accu? ik wist niet eens dat dat bestond... Wat is daar het nut van?
quote:Anyway, kun je niet de fabrikant bellen of ze je een lader kunnen sturen?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Meten is weten. Vraag of iemand die je kent een voltmeter heeft en meet de lader en accu door.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:01 schreef kievit19 het volgende:
is het geen idee om een universele lader te kopen , en dan de ztekker van de orginele afknippen en die aan de universeel te maken met kroonsteentjes oid? (niet de meest nette oplossing, maar het is er een die volgens mij redelijk te betalen is, laadspanningen staan meestal op de adapter)
Ik weet niet wat zo'n skateboard totaal kost maar om 'even' een voltmeter te kopen om dit door te meten vind ik dan ook weer een beetje ver gaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:59 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
als ik er zelf een haal, kun je me dan vertellen wat ik precies moet doen ?
het grote voordeel is dan wel dat het maar 1 keer fout gaat waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:09 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar de universele hebben maar twee draadjes, en mijn stekker heeft er drie...
wat gaat dan waar, en hoe erg is het explosie/doorbrand gevaar als ik het verkeerd doe?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:15 schreef captainkid het volgende:
Wat kost zo'n skateboard en hoe lang voordat de accu leeg is?
Gewoon de pinnetjes van de multimeter in de gaatjes van de adapter douwen en kijken of je een spanning meetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:59 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
als ik er zelf een haal, kun je me dan vertellen wat ik precies moet doen ?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
kijken als er een schema op de adapter staat? :/
spanning en het geleverde vermogen mot er ook op staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |