Nieuwe uitvinding! Een revolutionair iets genaamd een afstandsbediening!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef naatje_1 het volgende:
klacht 2: moeten kijken naar kutbands
15 jaarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:24 schreef jordeeeh het volgende:
Had je maar een kaartje moeten kopen.
het is een livestream op de computerquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:25 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Nieuwe uitvinding! Een revolutionair iets genaamd een afstandsbediening!
Met dit wonderlijke apparaat kan je daadwerkelijk zenders veranderen! Wat een genot!
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:25 schreef James-Hetfield het volgende:
WTF?
Nu in het Nederlands graag.
maar roosbeef is kutterquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond White Lies maar kut, heb ze op Sziget gezien. Kende ze totaal niet dus wilde wel even kijken, alleen ben na 10 minuten weggelopen.
Naja nog makkelijker. Zet iets anders op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het is een livestream op de computeren ja, ik zet em dan dus op mute
wat een k*tbandquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Naja nog makkelijker. Zet iets anders op.
Eensch trouwens, wat is Rosbief slecht zeg. Steek nog liever een schroevendraaier in mn oor.
qftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:25 schreef Mr-Coffee het volgende:
Delain is cool.
Ga dan eens vlug buiten schommelenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
15 jaarvolgens mij is de minimale leeftijd 16
kom je me dan duwenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:33 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ga dan eens vlug buiten schommelen
Ach, ik vind lang niet alle nummers van haar goed, maar het is weer eens wat anders dan die 13-in-een-dozijn deuntjes.quote:
Ik zat ook al te kijken hoe ik hier t beste op zou kunnen reagerenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:43 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vraag je nu serieus aan jordeeeh of hij je aan wilt duwen?
Gedurfd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |